Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tulee olla perheen pää

Vierailija
06.09.2009 |

vai pitääkö? Kannatatko ennemmin tasa-arvoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies todellakaan ole mikään perheen pää,eikä sellaisena myöskään esiinny

Vierailija
2/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyöllä selvitään joka asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tee (yleistettynä) kotitöitä tai hoida lapsia.

Jos mies koulee tai eroaa niin voiko nainen elää yksin vai tartteeko saada nopsaan uusi pää?

Tasa-arvo on tärkeintä. Molemmat vastuussa ja molemmat tekee kotona asioita. Toki jos toinen (kumpi vaan) on kotona niin tämä tekee enempi hommia kotona, ei silti kaikkea. Sehän on toisen hyväksikäyttöä jos itse on vapaamatkustajana; kotone eikä tee kotihommia; odottaa että toinen töitten jälkeen tekee kaikki kotihommat TAI töistä tuleva istuu passattavana. Aivan yhtä huonot vaihtoehdot!

Vierailija
4/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ihmiset ovat keskenään tasa-arvoisia, köyhät ja rikkaat, miehet ja naiset, homot ja heterot, koulutetut ja kouluja käymättömät jne. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä. Ihmettelen suuresti, mistä näitä kivikautisia mielipiteitä ja asenteita on alkanut tällä vuosituhannella putkahdella esiin siellä ja täällä. Omassa nuoruudessani 80-luvulla oli itsestään selvää että miehet ja naiset ovat ilman muuta tasa-arvoisia.

Vierailija
5/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ihmiset ovat keskenään tasa-arvoisia, köyhät ja rikkaat, miehet ja naiset, homot ja heterot, koulutetut ja kouluja käymättömät jne. Olen syntynyt 60-luvun puolivälissä. Ihmettelen suuresti, mistä näitä kivikautisia mielipiteitä ja asenteita on alkanut tällä vuosituhannella putkahdella esiin siellä ja täällä. Omassa nuoruudessani 80-luvulla oli itsestään selvää että miehet ja naiset ovat ilman muuta tasa-arvoisia.

ja tuo ihan minun maailmani.

Vierailija
6/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti väittää, että he määräävät meidän perheessä. Lapset olivat ihan ihmeissään, kun naurahdimme heidän julistukselleen ja sanoimme, ettei tainnut nyt mennä ihan oikein. Minä olin taas ihmeissäni siitä, että vielä tuon ikäisenä fantasioivat vallankahvassa olemisesta. Toisaalta, joillakin miehellä tuo harha ei karise aikuisenakaan.

Vierailija
7/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava kun mies on perheenpää, mutta ei se ole mustavalkoista ja tarkoita kyökkiorjuutta.

Vierailija
8/8 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä, joita kumpaakin käytetään. Sit on vielä kaksi pientä nokkelaa päätä, joista myös usein tulee niin oivaltavaa kommenttia, et olis sääli, jos niitäkään ei kuunneltais, kun ois päättänyt etukäteen, et täs perheessä käytetään vaan yhtä päätä erilaisissa tilanteissa neljän sijasta. Se ois tyhmyyttä,sama kuin hakkais niitä päitään sitten seinään.