NAME 911 !!!
Tervehdys kaikille...taas :-)
Nyt se on sitten totista totta eli tumma, pitkätukkainen "rinsessa" on pari viikkoa sulostuttanut elämäämme... Hän saapui valtaisalla vauhdilla ja pippurisella temperamentilla pitää tiukasti puolensa tämän apinalauman keskellä :-)
Mutta se nimi on edelleen vaiheessa ja tarvitsisin nyt kipeästi apua ja uskonvahvistusta asian kanssa! Minullahan oli haku täällä jo aiemmin ja hyviä ajatuksia tuli paljon, mutta aivan kuin jotain uupuisi...
Haussa siis tyttärelle, neljännelle lapselle nimi, joka olisi mielellään pidempi kuin 5 kirjainta, ryhdikäs, vaan ei kova ja kuitenkin jotain lempeää :-)
Sisarukset:
Jaro Heikki Juhani
Eeli Osmo Oliver
Milona Maria Aurora
Toisiksi nimiksi olen heittänyt miehelle ilmaan osittain suvusta löytyviä vaihtoehtoja:
Telma Matrona (Telma kiva, Matrona "venäjän juurista" peräisin)
Isla Fretriikka (Isla kaunis, Fretriikka äidin sukupuusta)
Impi Anastasia (Impi minulle maailman rakkain ihminen, Anastasia "venäjän juurista")
Oosa Ofinja (Oosa ihana ja Ofinja jälleen "venäjän juurista")
Ajatus kytee, että olisihan se kiva kun isosiskollakin on kolmas nimi "prinsessanimi", niin pikkusiskollakin voisi olla (Anastasia?).
Auttakaa rakkaat löytämään suloiselle neidille nimi! Nostan vanhan haunkin, jos joku saisi ajatusta sitä kautta. Kiitos valtavasti jo etukäteen.
-mulberry-
Kommentit (22)
kaikille avuista ja uskonvahvistuksista :-) Tooodella pitkän ja hartaan miettimisen jälkeen sain liimata etunimen nimikortteihin eilen vajaata tuntia ennen ristiäisjuhlan alkua...
Emrika Impi Anastasia on saanut nimen!
Loppuvaiheista sen verran, että tuo Emrikahan oli tosi pitkään minun suosikkini kun isäntä liputti Melissan puolesta. Ehdotin sitten eilen, että tehdään kompromissi ja valitaan Santra, joka oli myös TOP3-listalla. Sitten hän kuitenkin päätti, että ei, tytöstä tulee Emrika ja piste (sama tilanne kuin Milonalla aikoinaan).
Tosi tyytyväisiä ollaan, vaikka eihän sieltä sukulaisilta taaskaan riemunkiljahduksia kuulunut...
mulberry ja Emrika kera muun pesueen
Tässä ois muutama mun mieleinen ehdotelma..
Jaro, Eeli, Milona(olikohan) ja Isla tai Oosa kävis mielestäni hyvin lyhyitä molemmat niin kuin kaksi ensimmäistä.Omalla tavallaan todella nätit nimet!
Niille sitten sommittelin
Isla Odessa
Isla Oksaana
Oosa Malviina
Oosa Anastasia
Odessa Isla Malviina
Malviina Isla Alexia