Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa valmistalopakettia perheelle! 5 huonetta
06.09.2009 |
ja valoisa avara olohuone-keittiö-ruokailutila. Makuuhuoneet omassa "tilassa". En voi nukkua jos mies töllää telkkaa viereisessä huoneessa tai pojat (3v, 7v) oleskelee olkkarissa kovaäänisesti.
Kiitti, jos jaksat vi nkata. Tarjontaa on niin paljon.
t. sitimami muuttaa maalle
Kommentit (25)
Missä päin Suomea asutte. Kuka teki pohjatyöt ja mitä ne tuli maksamaan Oliko ns. helppo pohja?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omatalo, Classic 122
http://www.omatalo.com/index.php?mID=199&kieli=FIN&mallisto_ID=20&malli…
Ei ole mikään ongelma tulla paikalle kesken päivää, tontille ajamme 10min, mies vuorotöissä, itse äitiyslomalla + vuorotöissä oleva isäni + appiukko apuina tarpeen tullen. Ja eilen viimeksi tuli kesken päivää yksi satsi tontille, kerrottiin vaan paikka mihin kippaa tavarat, eikä menty itse paikalle ja oikeasta paikasta ne tänään aamulla löytyi. Mitä itse olemme keskustelleet Dtalon rakentaneiden kanssa niin mitään isompia ongelmia ei ole ollut, ja kun on itse tarkkana/hyvä vastaava mestari niin asiat hoituu.
(niillähän on eri tekijät eri puolella suomea, joten varmasti sekin vaikuttaa asiaan, tällä alueella ainakin ihan hyvät tekijät ja tyytyväiset asukkaat)
Meille tulee kustannuksia talon lisäksi noin 30 000€, ei vielä laskua saatu maansiirtotöistä, mutta max. tuo kolmekytä menee. Plus tietty tontti, mikä ostettiin säästöillä.
(alkuun mekin katseltiin uudehkoja myynnissä olevia taloja, mutta kun hinnat lähti 250 000€ ylöspäin, eikä myyjät suostuneet tinkimään yhtään, niin halvemmaksi tulee tämä tapa)