Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa valmistalopakettia perheelle! 5 huonetta

Vierailija
06.09.2009 |

ja valoisa avara olohuone-keittiö-ruokailutila. Makuuhuoneet omassa "tilassa". En voi nukkua jos mies töllää telkkaa viereisessä huoneessa tai pojat (3v, 7v) oleskelee olkkarissa kovaäänisesti.

Kiitti, jos jaksat vi nkata. Tarjontaa on niin paljon.

t. sitimami muuttaa maalle

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentamisen aikana tarvii muutaman kerran käydä siivoamassa/kantamassa sisustustavaroita taloon sisään ja sitten toki ulkoota päin talon maalaus ja pihan laitto (nurmikko, kukat ym) ensi keväänä/kesällä. Helppoa kuin mikä!

Aika moni tuttu on D-talon tehneet ja kirvanneet kuinka paljon sitä hommaa kuitenkin oli.

Toimituksista ei tullut ilmoituksia hyvissä ajoin vaan suurin piirtein silloin kun auto kurvasi pihaan. Eli kesken päivänkin ottamaan kuormia vastaan ja kantamaan tavaraa sisälle. Raksamiehet eivät vaivaudu jälkiään siivoamaan joten joka ilta saa roskia kerätä.

Rakennusvirheitä on ollut kaikilla ja niiden oikaisu on vaatinut tosi paljon aikaa.

Itse rakensimme Lappli-talon samaan aikaan kuin kaverit D-talon ja väitän että itse teimme paljon vähemmän raksalla kuin "avaimet käteen"-talon ostaneet kaverimme.

Ei ole mikään ongelma tulla paikalle kesken päivää, tontille ajamme 10min, mies vuorotöissä, itse äitiyslomalla + vuorotöissä oleva isäni + appiukko apuina tarpeen tullen. Ja eilen viimeksi tuli kesken päivää yksi satsi tontille, kerrottiin vaan paikka mihin kippaa tavarat, eikä menty itse paikalle ja oikeasta paikasta ne tänään aamulla löytyi. Mitä itse olemme keskustelleet Dtalon rakentaneiden kanssa niin mitään isompia ongelmia ei ole ollut, ja kun on itse tarkkana/hyvä vastaava mestari niin asiat hoituu.

(niillähän on eri tekijät eri puolella suomea, joten varmasti sekin vaikuttaa asiaan, tällä alueella ainakin ihan hyvät tekijät ja tyytyväiset asukkaat)

Meille tulee kustannuksia talon lisäksi noin 30 000€, ei vielä laskua saatu maansiirtotöistä, mutta max. tuo kolmekytä menee. Plus tietty tontti, mikä ostettiin säästöillä.

(alkuun mekin katseltiin uudehkoja myynnissä olevia taloja, mutta kun hinnat lähti 250 000€ ylöspäin, eikä myyjät suostuneet tinkimään yhtään, niin halvemmaksi tulee tämä tapa)

Vierailija
22/25 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asutte. Kuka teki pohjatyöt ja mitä ne tuli maksamaan Oliko ns. helppo pohja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Teijo-talot.

Vierailija
24/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO