Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko 2,5 vuotiaalle tuttipullosta maitoa?

Vierailija
06.09.2009 |

Miten se vaikuttaa lapsen hampaisiin jos käyttää vielä tän ikäisenä tuttipulloa päivittäin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ja joskus aamuisinkin pullollisen maitoa. Ja hui kauhistus, tuttikin on vielä nukkumaan mennessä.Eiköhän nuo kapistukset häviä ennen kouluikää. Antaa lasten on pieniä silloin kun he sitä vielä ovat. Ei maailma kaadu pieneen tuttipullohuikkaan.

Vierailija
22/25 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joisikin! Saa vielä kaiken maitonsa rinnasta imemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maito ja velli vielä ok mutta mehua.meillä ei edes lapset juo mehua.saatikka vielä pullosta.

meillä 1v5kk poika juo aamu ja iltavellit pullosta ja se ei ole pahaksi hampaille mutta kaverisi siis antanut pullosta mehua joka muutenkin hampaille pahaksi niin vielä että tunkee sen pulloon.huh huh.

jokainen meistä tietää että mehu ja limpat on huonoksi hampaille.

no mut kukin tyylillään.

kannata ainakaan montaa kertaa päivässä antaa tuttipullosta juotavaa! Kaverin muksulla on kaikki ylähampaat ikenen juuresta rikki, kun lutkutti MEHUA pullosta päivät pitkät... Nyt sitten itkevät ja taistelevat aikaa vastaan, ettei tarvitsisi paikata.

Muuten, itse olen syönyt peukaloa ja juonut vielä isona aamuvellit tuttipullosta, ja mulla on ihan täydelliset hampaat....

Vierailija
24/25 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kuvittelee että 3 minuutin imuttelu hampaita vääntää tai kääntää...vaan kun siitä seuraa se happohyökkäys joka onkin sitten jo haitallisempi homma...

Vierailija
25/25 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hyökkäys sieltä pukkaa vaikka tenava jois maitonsa suoraan purkista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä