Syysmammat -04 löytyykö teitä vielä?
Eli syyskuisia vuodelta 04??? Muistan, että joku suljettu yhteisö taisi kehittyä ja sähköpostein kommunikoitiin, mutta missä nykyään mennään? Onko täällä enää ketään?
Kommentit (5)
Mutten ole ollut aktiivinen pitkään aikaan. Olin aikanaan syysmammojen listanpitäjänä mutta nyt en tiedä missä kukakin on ja missä keskustelevat. Meidän poika syntyi 1.10 mutta en lokakuisten ryhmään koskaan kotiutunut.
Muutenkin tuntuu että tämä lista on hiljentynyt hirveästi, kaikki keskustelu käydään pinoissa ja nyt kun keskustelualueita on jaettu niin paljon niin moni kysymys jää ilman vastausta kun kaikilla alueilla ei vieraile kaikki jotka vastata voisivat :(
Muistankin sut! Mulla oli LA 3.10 ja lokakuisissa raskausajan kirjoittelin, mutta poika syntyi 28.9 ja nopeasti kotiuduin syyskuisten puolelle paremmin kuin koskaan lokakuisiin. Muistelen jotain yahoo-groupia tai vastaavaa missä kirjoiteltiin jossain vaiheessa. Olisi kiva vaihtaa pitkästä aikaa kuulumisia muiden kanssa. Saisikohan sähköpostilla yhteyttä joihinkin?
Löytyyhän meitä vielä. Varmaan aika moni ei tänne ole kirjoittanut/ täällä käynyt uudistusten myötä. Itsekkin jouduin uudet tunnukset tekemään koska kaikki salasanat yms olin unohtanut. Osan syysmammoista04 kanssa kirjoitellaan sähköpostitse ja facebookin kautta.
Meijän Veeti syntyi 28.9.2004 ja Veetillä on pikkusisko Venla joka syntyi 4.9.2006.
Öttimötiäinen-Öttis
Tästä olikin puhetta tuolla sähköpostissa ja hetihän mun piti tulla kokeileen vieläkö tänne pääsen. ei enää voinut kirjautua nimimerkillä mutta näköjään mun tiedot muuten oli kyllä tallessa.
Minä muistan Tuuliina sinut kyllä. Mulla oli aikanaan la 26.9. mutta poika syntyi 2.10. Ja kuulun aktiivisesti edelleen syysmammaporukkaan, jos näin voi asian ilmaista :) Vaikka asustelen täällä Oulun korkeudella, olen tavannutkin aika monen mamman ihan kasvotusten. tämä palstailu taidettiin jättää jo vuosia sitten kun siirryttiin tyystin sähköpostihommiin.
Tikru-Pikru
Eikö ketään?