Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeä, sinä äiti joka huusit lapsellesi kaupassa!!

Vierailija
05.09.2009 |

Tänään olin poikani kanssa kaupassa, ja kuulin kaupan toiseen päähän (no ei ollu iso kauppa) kun joku huuti lapselleen. mentiin sitte kassalle kys. ihmisen perään, ja tämä eikun jatkaa huutamista. Pienelle tytölle, noin 2 vuotiaalle. Tyttö oli ihan pihalla, ei tehnyt mitään tuhmaa edes, kun mamma siinä karjuu vihaisena että mene nyt ulos täältä:(

miksei sitäpaitsi voi pitää noin pientä rattaissa kaupassaolo ajan, jos on noin vaikeata. tai pitää sylissä...ei taida se tyttö paljoon syliä saada.

tulin tosi surulliseksi tytön puolesta, koskaan en voisi olla noin ilkeä omalle pojalleni!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se äiti toivottavasti tajusi ihmisten vihaisista katseista.

ja mitä olisin sille sanonut? Miksi huudat lapsellesi? se olisi todennäköisesti kärjistänyt tilannetta enemmän.

Olisin kysynyt nimeä ja osoitetta että voisin tehdä lasun

Vierailija
62/64 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2-vuotias tyttö on jo 13-vuotias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kaupassa äiti taas kyttäsi puhelintaan , alkoi huutaa lapselleen joka istui ostoskärryssään lapsi vaikutti surulliselta eikä ollut edes kahta vuotta, tuli mieleen että mitä siellä seinien sisällä mahtaa tapahtua yksi asia mikä minua ärsyttää tässä yhteiskunnassa  että kukaan ei puutuu lasten huonoon kohteluun  joka on viaton ja puolustuskyvytön minusta lapsen huono kohtelu kuuluu naapurille  sekä puhumattakaan päiväkodin työntekijöille ja lastensuojelu viranomaisille, ei koti ole aina paras paikka lapsen asua eikä vanhemmat ole oikeutettuja pitämään lasta  kotonaan jos heillä ei ole siihen edellytyksiä. Itse olen lapsuuteni elänyt kotona pelossa ja tappouhkauksen alla selvisin kun ihmeen kaupalla rikoimme ikkunan josta pääsimme kahden lasin on läpi kovaan pakkaseen ilman päällysvaatteita , koska oli vaarana että talossa tapahtuu räjähdys , sympatiaa ei löydy tähän hyssyttelyyn  joka maassamme vallitsee voit aina antaa nimettömänä ilmoituksen poliisille.

Vierailija
64/64 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Tuollaista äitien huutamista alle kouluikäisille näkee lähes päivittäin kaupoissa ja uimahalleissa. Huutamisen jälkeen äiti on kiukkuinen pitkän aikaa ja tiuskii lapselle kaikesta. Kun isä huutaa lapselle, se on yksi huuto ja tämän jälkeen isä ei enää asiaa murehdi, jos lapsi totteli.