Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jatkaa...

Vierailija
05.09.2009 |

Olen 36v.mies ja olen kahden lapsen isä.Lapset 3 ja 8v.Seksielämä on hiipunut ja seksiä on nyt kuukausien tauolla ja pahimmillan nuorimman synnyttyä yli vuosi.Itse kaipaan seksiä läheisyyttä paljon.Vaimoa ei läheisyyden tai seksin puute tunnu vaivaavan. Nyt nukumme eri huoneissa joten torjutuksitulemista ei enää tule,joka on helpotus.

Siis kysymykseni onkin mitä pitäis tehdä?

Avioerolapsia en halua pelkän seksin takia kun arki kuitenkin sujuu melko normaalisti.

Kannattaako odottaa ja kauanko,että seksihalut heräävät vaimollani?

Tiedän että en ole yksin ongelman kanssa ja haluankin kuulla miten olette ongelman ratkaisseet!!

T:M36

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vaan eletään.....

Vierailija
2/12 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa, mutta olen nainen ja 28v. myöskin lapset 4ja 1,6v. Nukumme eri huoneissa, mies yksin ja minä lasten kanssa. Seksiä ja läheisyyttä ei ole ollut piitkiin aikoihin. Haluaisin jättää tämän elämän taakse ja aloittaa uuden johon tietysti kuuluu ed. lapseni. Miten on se ongelma? rahallisesti en pärjäisi kovin hyvin, mutta en sen takia haluaisi jatkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa, mutta olen nainen ja 28v. myöskin lapset 4ja 1,6v. Nukumme eri huoneissa, mies yksin ja minä lasten kanssa. Seksiä ja läheisyyttä ei ole ollut piitkiin aikoihin. Haluaisin jättää tämän elämän taakse ja aloittaa uuden johon tietysti kuuluu ed. lapseni. Miten on se ongelma? rahallisesti en pärjäisi kovin hyvin, mutta en sen takia haluaisi jatkaa..

Että raha tai pärjääminen vaikuttaa suhteen jatkamiseen?

Minäkin haluan olla lasteni isänä vaikka etsin uutta rakkautta ja haluan elää täyttä elämää johon kuuluu lapset ja rakas kumppani jonka kanssa seksikin sujuu.Lapset ei tarvitse "kulissi"vanhempia esimerkikseen,ei todellakaan!!

T:m 36

Vierailija
4/12 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti! Siinä voi katsokaas testailla että miltä se irtiotto sitten tuntuisi, olisiko elämänlaatu oitis ihan jotain muuta kun saakin tuoretta pimppaa/melaa ja etenkin että tuntuisiko sitten siltä, että seksi on niin merkittävää, että kyllä nyt kannattaa laittaa pillit pussiin.

Eli kyllähän sitä testata kannattaa ennenkuin tuntemattomaan hyppää. Rakastaja/rakastajatar on ihan käytännöllinen vaihtoehto ja onhan tuota maksullistakin seuraa niin miehille kuin naisille. SIITÄ että hajotatte perheenne täysin, ette ihan heti toivukaan ja se jää ikuiseksi asiaksi elämässänne. Mut toki jokainen ratkoo nämä niinkuin parhaaksi katsoo.

Mut jos suhtautuu seksiin kuin hyvään illalliseen, baari-iltaan tai muuhun hieman kiellettyyn nautintoon jonka itselleen aika ajoin sallii, niin eipä se nyt niin megalomaanisen infernaalinen juttu ole, etteikö sitäkin vaihtoehtona kokeilla voisi. Siis ennenkuin murskaa kaiken - lapsiltaan.

Vierailija
5/12 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksi maksetun naisen kanssa on turhaa...aivan turhaa!Rakkaus toiseen ihmiseen on kaikkein tärkeintä!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/12 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti! Siinä voi katsokaas testailla että miltä se irtiotto sitten tuntuisi, olisiko elämänlaatu oitis ihan jotain muuta kun saakin tuoretta pimppaa/melaa ja etenkin että tuntuisiko sitten siltä, että seksi on niin merkittävää, että kyllä nyt kannattaa laittaa pillit pussiin. Eli kyllähän sitä testata kannattaa ennenkuin tuntemattomaan hyppää. Rakastaja/rakastajatar on ihan käytännöllinen vaihtoehto ja onhan tuota maksullistakin seuraa niin miehille kuin naisille. SIITÄ että hajotatte perheenne täysin, ette ihan heti toivukaan ja se jää ikuiseksi asiaksi elämässänne. Mut toki jokainen ratkoo nämä niinkuin parhaaksi katsoo. Mut jos suhtautuu seksiin kuin hyvään illalliseen, baari-iltaan tai muuhun hieman kiellettyyn nautintoon jonka itselleen aika ajoin sallii, niin eipä se nyt niin megalomaanisen infernaalinen juttu ole, etteikö sitäkin vaihtoehtona kokeilla voisi. Siis ennenkuin murskaa kaiken - lapsiltaan.

Kokeiltu pettämistä ja ei kiitos!! Sitä ei kuitenkaan saa aina kun haluu ja toinen syy se satuttaa, mulla aina tunteet pelissä. En halua pettää, mutta kulissisuhde ei varmastikkaan myös toimi.

Vierailija
7/12 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harkinta-aika menossa. Eri osotteissa asutaan ja uusia suhteita ollut. Olin hyvin skeptinen kun työkaverini tyynnytteli muuton jälkeen, että ei sen tervitse vielä lopullista olla. Kertoi itse eronneensa aikanaan miehestään ja heidän palanneen vuoden päästä yhteen. Näyttäisi että meilläkin sama edessä. Pieni etäisyys ja "aidan takainen ruoho" on avannut näkemään asiat ja elämän uudessa valossa. Vanha turvallinen ja HYVÄ seksi, tasainen arki lasten kanssa ja tuttu vanha luotetteava kumppani... ne tuntuvat nyt tärkeiltä.

En tarkoita, että kannattaisi erota. Asiat voi saada varmasti kuntoon ajan myötä saman katon allakin. Tämä nyt vain on ollut meidän tie. Mutta aikaa aikaa. Seksin puutteeseen ei meillä kaatunut vaan viime ajat oli erittäinkin tiivistahtista, mutta todellakin seksittömiä aikojakin suhteeseemme kuului. Aikaa aikaa ja tsemppiä :)

Vierailija
8/12 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v.mies ja olen kahden lapsen isä.Lapset 3 ja 8v.Seksielämä on hiipunut ja seksiä on nyt kuukausien tauolla ja pahimmillan nuorimman synnyttyä yli vuosi.Itse kaipaan seksiä läheisyyttä paljon.Vaimoa ei läheisyyden tai seksin puute tunnu vaivaavan. Nyt nukumme eri huoneissa joten torjutuksitulemista ei enää tule,joka on helpotus.

Siis kysymykseni onkin mitä pitäis tehdä?

Avioerolapsia en halua pelkän seksin takia kun arki kuitenkin sujuu melko normaalisti.

Kannattaako odottaa ja kauanko,että seksihalut heräävät vaimollani?

Tiedän että en ole yksin ongelman kanssa ja haluankin kuulla miten olette ongelman ratkaisseet!!

T:M36

Muotia nukkua eri huoneissa ja se osoittaa perheen varallisuutta.Köyhyyttään nukutaan samassa sängyssä..ainakin Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan

Vierailija
9/12 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju!Meillä just pettämis hommat menossa. Olen miettinyt millaisen opetuksen mokoma ansaitsisi.Mutta opetus taitaakin tulla sen hedelmän kautta minkä sellaiset reissut tuottaa!!!

Vierailija
10/12 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen aloitin uuden suhteen ja päätin, että koskaan enää en petä ja että olen mies, joka tasapuolisesti osallistuu kaikiin kodin askareihin. Avovaimo on nuorempi ja vielä opiskelee, joten minä tienaan perheen elannon. Aloin myös kuntoilemaan urakalla ja olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa. Vietämme melkein kaikki illat yhdessä ja seksi on loistavaa (myös avovaimoni mielestä). Hänen mielestään olen aina ollut todella komea ja kohtelias, "unelmamies", kuten hän on useasti sanonut.

Viimeiset kuukaudet olen kuitenkin havainnut, että avis on ollut onneton ja se tietenkin satuttaa. Olimme juuri ulkona parilla drinkillä ja hän kertoi taivutteluni jälkeen, että: olen narsisti, rajatilatapaus (hän opiskelee psykologiksi) en huomioi häntä ja olen alkoholisti. Otan joskus ruoan kanssa pari lasia viiniä ja kerran viikossa juomme yhdessä muutaman drinkin ja joskus enemmän kavereidemme kanssa. Olen joka ainoa ilta muuten kotona, nostelen puntteja, teemme ruokaa yhdessä ja katsomme illalla TV:tä sylikkäin ennen nukkumaan menoa.

Minä maksoin hänet salsa-kurssille 7 kk sitten. Siellä hän tapasi nuoren miehen (hänen ikäisensä), joka rakastui häneen. Avikseni sanoi, että mies on vaan "luuseri" ja että heillä ei ole koskaan ollut mitään. Jostain syystä kuitenkin hän laittoi salasanat puhelimeensa ja alkoi viihtyä ulkona kavereidensa kanssa. Öitäkin.

Kaksi viikkoa sitten hänellä diagnosoitiin genitaaliherpes ja hän väitti sen tulleen minulta tai itseltään, koska molemmilla huuliherpes verissä. Eihän tuohon voi mitään toki sanoa, mahdollisahan se on.

Minusta tuntuu, että tohtorin tutkintokaan ei tehnyt minusta "viisasta" ja että elämäntaparemonttinikaan ei riitä mihinkään. Olen yrittänyt kaikkeni tehdä tuon "maailman kauneimman" ihmisen onnelliseksi.

Taitaa olla paras, että ymmärrän vihoin tilanteeni. En ole ilmeisesti hänelle "se oikea" ja olisi varmaan vain parasta vetäytyä takavasemmalle. Sattuu vain niin paljon nähdä, että rakkaimpani kärsii ilmeisistä vioistani.

Hyvää viikonloppua kaikille enivei...

Vierailija
11/12 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolellasi.Avokkisi reissu on tuottanut hänelle opetuksen jonka muistaa. Varmaan ollut sen arvoista. Voimia sinulle! Aikas selvä tapaus. Koita jaksaa,saman tapaista täälläkin.

Vierailija
12/12 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehistä löytyy aina vikaa kun tarpeeksi etsii.

Ehkäpä olet ollut liian kiltti ja hyvä.

Luulen ettei ruoho ole yhtään vihreämpää aidan toisella puolella joten anna avekkisi mennä ja tulla nin kyllä se siitä rauhoittu jos ei niin siinäpähän menee....