Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä malli synnyttänyt vai voiko tuollainen maha olla muutenkin?

Vierailija
05.09.2009 |

http://jenniek.files.wordpress.com/2009/08/0814-lizzie-miller_vg_011.jpg

Kyseessä Lizzie Miller, 20, josta kohistaan Jenkeissä. Toiset väittää ylipainoiseksi ja huonoksi esikuvaksi, toiset normaalipainoiseksi ja siksi tervetulleeksi mallimarkkinoille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just tollanen ja vielä isompi ja löllömpi. BMI on 21(176cm/67kg). Alaosat kokoa 36-38, yläosat isojen rintojen takia 40/L. Kaksi raskautta, kolme lasta; eka oli kaksosraskaus, joka venytti mahan järkyttävän isoksi, ja tyhjä iso pussi siihen sitten jäikin. Nyt se on jo täyttynyt läskilläkin, kun painoa tullut 10kg 11 vuoden ajalla lisää.Nyt odotan neljättä ihan alussa(rv10) ja maha on jo tosi iso ja mammahousut käytössä.

Vierailija
22/28 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokuu kaikessa epätäydellisyydessään posiitiivisuutta ja itsevarmuutta, mikä tekee hänestä eroottisen ja kauniin.

Yksikään läskiksihaukkujista ei yllä samalle tasolle, sillä silloin ei tarvitse etsiä toisista vikoja - Itsetuntoa ylemmäs naiset! Tärkeintä on terveys ja oma hyvinvointi, ei ulkonäöllinen täydellisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedä mahaa sisään ja miksi vetäisikään, mitalien kuuluukin roikkua. Pitääkö sitä nyt jokaisessa kuvassa vetää napaa selkärankaa kohti, painaa kieltä kitalakea vasten ja miettiä miten näyttää mahdollisimman pieneltä kameralle. Kuvan nainen näyttää todella terveeltä, elinvoimaiselta ja luonnolliselta, niinkuin jokaisen mallin tulisikin. Eikä kuvaa edes täytä pelkkä normaalipainoinen nainen vaan myös se vakaa itsevarmuus, joka hänestä huokuu.

Vierailija
24/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa kiva, että saa kannustusta :)

Vierailija
25/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen löllömaha kolmannen lapsen jälkeen..Toisen jälkeen sain vielä helposti löllön pois, mutta nyt ei vaan lähde vaikka kuinka jumppaan.. :(

*jatkaa yritystä*

Vierailija
26/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla oli tuollainen maha jo ennen synnytyksia :-(

ja nyt kahden jalkeen on vielakin "pahempi"

Muuten olen normaalipainoinen/hoikahko, mutta toi maha... siihen viela kertyy aina se kaikki ylimaarainen jos paino vahankin nousee .

Vierailija
27/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiha ei lihava.

Mun äidillä on tollanen maha viiden lapsen jälkeen vaikka ei muuten olekaan lihava.

Tämä nainen on kyllä tervetullutta vaihtelua mallimarkkinoille. Ja muuten, Liv- kanavalta tuleva nätti nakuna ohjelma on mainio, vaikka ohjelman nimi ei sitä paljasta.

Vierailija
28/28 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ole tuollaista, vaikka olen kaksi lasta synnyttänyt! Onko teillä tosiaan tuollainen roikkumaha??

jo teini-ikäisestä asti. Ja nimenomaan siksi että EN ole lihava! Jos olisin, sittenhän sitä läskiä olisi kaikkialla, nyt on vain roikkuvatsa. Ei tosiaan tarvitse synnyttää että olisi tuollainen maha. Siis ihmise oikeasti kuvittelee että vatsasta pullukat naiset on äitejä???!!!