Olisinpa jo raskaana...
Oon jättänyt pillerit elokuussa ja toiveena on vauva (ylläri). Yhden kerran jo olin testin mukaan "vähän raskaana", tiedättehän sen haalean viivan, jota tiiraillaan eri suunnista ja toivotaan parasta, mutta se meni kesken heti alkujaan :(
Nyt menossa kp 21 ja aamulla oli paha olo, en tiedä johtuuko jouluherkuista vai itse Asiasta. Huuoooohh... Tiedän että monet joutuu koittamaan onneaan kauankin, varsinkin näin ensimmäisen kanssa, mutta kun on odottavan aika niiiin pitkä >:/
Hitsi!
Kommentit (44)
Käynpä seikkailemassa ja tutkailemassa tarjontaa!
ap
nehän oli viis kertaa halvempia kuin apoteekissa! Kiitti vinkistä!
jälkeen --- mutta jos mekin odotetaan tässä "muutama vuosi", niin eipä aikaakaan ja voi kauhistus, 40v tulee täyteen ja siitä sitten kipitetään kohti viisikymppistä. Eikä raskautuminen ainakaan helpotu!
t. tänä vuonna 35, ensi vuonna 36v
väestöliiton lapsettomuusklinikoilla ne suosittelee oikeestaan ovistikkuja vasta kun on jotain syytä olettaa ongelmaa, että on kulunut aikaa tms. Ne on monelle niin stressaavia, koska niitä pitää käyttää niin säännöllisen aikataulun kanssa, eikä ne sittenkään takaa tuloksia. Eli voi oviksen aikaan heilutella vällyjen välissä olan takaa, eikä sittenkään raskaudu, niin onhan se pitkän päälle ahdistavaa.
MUTTA jos niitä tahtoo käyttää, niin mammaksi.net on paras paikka ostaa niitä minusta. Ovat halpoja, luotettavia ja tulevat nopeasti postissa.
Itse olen niitä joskus tilannut, mutta olen valitettavan huono käyttämään niitä, pitkine kiertoineni ja epäsäännöllisen työ/opiskelurytmini takia.
Pcos (jäi viimeksi ässä perästä, valitan) on munasarjojen monirakkulaoireyhtymä, joka vaikeuttaa munasolujen kypsymistä. Sitä on jollain 5-10% naisista. Kaikilla niistä se ei tee järin ongelmia, ehkä jättää joskus jonkun solun kypsyttämättä, mutta osalla hankaloittaa kovastikin. Ite en vielä tiiä miten hurja juttu omalla kohalla, toivottavasti ei kovin.
Hohhei, ei pitäis varmaan täällä enää keinua, mut oon vähkä kuumeessa ja lisäksi kanssa vauvakuumeessa, mutta jää vauvailut sen taviskuumeen takia väliin tältä kierrolta.. No, saadaanpahan levätä. :D