Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lisätä maidoneritystä???

Vierailija
03.09.2009 |

Eli ongelmani on seuraavanlainen: Täysimetän parikuista lastani, ja haaveissa olisi joskus käväistä jossain ilman lastakin, mutta en haluaisi antaa korvikkeita lainkaan kun poika ei ole niitä tähänkään asti saanut. Eli hommasin sitten rintapumpun, ja ilokseni huomasin että saan helposti pumpattua desin verran kunhan hiukan säästelen toista rintaa ennen pumppausta. Mutta kun toimin näin, vauva ei saakkaan tarpeeksi maitoa rinnoista ja joudun syöttämään pumppaamani maidon pojalle saman päivän aikana eikä se siis ehdi pakkaseen asti säilöön. Miten voin kasvattaa maidon määrä niin että siitä riittäisi lapsen lisäksi myös pakkaseen? Ihan olisin onnessani jos sen desin päivässä saisin talteen, mutta kun nyt tuotanto vastaa täysin lapsen tarpeita... Kiitos, jos joku osaa auttaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa se maitomäärä kyllä tuohon "ylimäärään". Maitoa kun tulee tarpeen mukaan. Ekoina päivinä vauva voi imeä vähän "tyhjää" ja siten stimuloida rintojasi tuottamaan lisää maitoa.

Vierailija
2/5 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siihen muuta poppakonstia ole. Vanha kansa sanoo että kotikalja lisää maidon tuotantoa, mutta tiedä sitten...sitten on jotain mammateetäkin olemassa. Mutta noiden tehosta nyt ei ole takuita...ja sitä paitsi ei se vauva siitä pilalle mene vaikka se joskus välillä korvikettakin saisi. Maitoa se on sekin. Itsekin olen imettänyt yli vuoden, 10 kk ja 7,5 kk, siis kolmea lasta. Välillä ovat saaneet pullosta maitoa, jos olin hetken poissa. ja siis NAN:ia saivat, koska mä en ole saanut koskaan yhtään mitään pumppaamalla pihalle, en minkäänlaisella pumpulla 50 ml enempää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nopeita tuloksia...

Ja muista itse syödä todella hyvin, sillä imettävä tarvitsee paljon enemmän kaloreita.

Vierailija
4/5 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat olutta! Pari pulloa ei ole kännäämistä. VauvA taatusti kärsi. Maito suihkuaa.

Vierailija
5/5 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi