Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tietääkö joku? Asumistuki asiaa.
12.08.2009 |
Asumistukilapussa kysytään asunnon valmistus tai perusparannus vuosi. Onko julkisivuparannus sama aisa kun perusparannus? Eli jos taloon on tehnty julksivuremppa niin voiko sen vuoden laittaa tohon kysymykseen??
Kommentit (2)
samaan aikaan kokonaan uusi eteinen ja ulko- ovi ja lisätty inva hissi.Raput ja asuntojen ovet ovat vanhat. mahtaiskohan mennä sitten perusparannuksesta:)? sais 100 euroa enemmän asumistukea jos se laskettais perusparannukseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
perusparannuksen niin, että sisätiloillekin olisi tehty jotain, ts. kaikki pinnat uusiksi. En ilmoittaisi julkisivuremontin vuotta, kun eihän se asumisen tasoon sisällä vaikuta niin paljoa, kuin se jos ne sisätilat olis rempattu.