Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki huuto.netiin huutamaan lastenvaatteita :D

Vierailija
03.09.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne kannattaa myydä keväällä. Nyt kaikki jo katsoo talvivaatteita (ja syksyksi on ostettu alesta).

Vierailija
2/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on toppakauteeen vielä pitkä aika! Ja kaupoista ei saa vk-vaatteita joten huutis on siihen hyvä paikka... Nimim juuri ostin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mukaa kun listaan kaapeista tavaraa niin samaan tahtiin tulee huutoja. Muutaman iltana olen kauhistuneena seurannut huutokamppailuja kun hinnat nousevat älyttömiksi.

Mutta kiva että tavaran saa kiertoon.

Vierailija
4/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on toppakauteeen vielä pitkä aika! Ja kaupoista ei saa vk-vaatteita joten huutis on siihen hyvä paikka... Nimim juuri ostin :)

Me esikoisen tollo-vanhemmat ei tajuttu että keväällä olisi pitänyt ostaa syksyksi "välikausi"vaatteet. Onneksi on huutis! Ja yksi ilta siellä tuli todella taisteltua, että saatiin tarvitsemamme vaatteet lapselle, kun hänellä ei todellakaan ollut mitään sopivaa vaatetta syksyksi.

Vierailija
5/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvihaalarin kyllä ostaisin,mutta kaikki on reimaa ja hinta sen mukainen

[/quote]

Minkälaista ja kokoista etsit? Mulla olisi myynnissä Remua ja Super-Remua jos jonkin kokoista 3:lta lapselta.

Vierailija
6/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans myynnissä paljon ulkovaatetta syksyyn, mutta ei tunnu kauppa käyvän..

Vierailija
8/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä pysty ittekään huutamaan, kun ei ole rahaa:/ Alkukuu muutenkin huonoa kauppaaikaa, oon huomannu. Loopukuusta kauppa käy paremmin.

Vierailija
9/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvihaalaria, koko saisi olla 128. Pitääkin mennä katsomaan huutista..

Vierailija
10/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetystä talvihaalarista <a href="http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114043569" alt="http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114043569">http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114043569</a&gt;

Ostolaputkin vielä kiinni. En silti maksaisi tuosta noin paljon, koska ostin meille samanlaisen viime syksyn alesta hintaan 65e:)

Vierailija
12/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman euron vaatteen hinta kohoaa huippuun ja sillä hinnalla saa jo kaupasta,ainakin lähes samalla hinnalla.

Talvihaalarin kyllä ostaisin,mutta kaikki on reimaa ja hinta sen mukainen

Vierailija
13/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans myynnissä paljon ulkovaatetta syksyyn, mutta ei tunnu kauppa käyvän..

Viime viikolla täällä joku kehuskeli ostaneensa viime kevään alennusmyynneistä vaatteita puoleen hintaan ja nyt myyvänsä niitä lähes OVH:lla. Ehkäpä jokunen av-lainen on lukenut kyseisen jutun.

Vierailija
14/14 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osaa ostaa itsekin alennusmyynneistä seuraavalle vuodelle vaatetta, joten uusista/'uudenveroisista'on turha pyytää lähes normaalihintaa, kun päälle tulee vielä lähetyskulut. Eri asia, jos myy oikeasti vähälle käytölle jäänyttä hyväkuntoista tavaraa käytetyn tavaran hinnalla eli max 50 OVH:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän