Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen Pentikin Vanilja on käytössä?

02.09.2009 |

Onko toimiva astiasto?

Kaveri miettii moisen hankintaa. Meille ei sentään ole lisää astioita tulossa ;-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten käytössä on matalista lautasista ne öhhh... ei isoimmat vaan se pienempi koko. Musta se iso on ruokalautasena ihan hervottoman iso ja tulee syötyä liikaa.. =0) Mutta käytetään toki niitäkin.

Syvät lautaset reilun kokoiset soppalautaset, toisin kuin esim. Teeman kissankupit.

Kahvikupit on tosi kauniit, meinaan hankkia niitä lisää. (ja jos joskus luopuisin ruoka-astiastosta, niin kahvikattaus on edelleen Vaniljaa!)

Mukit on ainakin alkuun jotenkin hassuja juoda, tuntuu, että juoma valuu suunpielestä kun on niin laaja se mukin yläreuna. =0)

Tarjoilukulhot sekä piirakkavuoka on kans miltei viikoittain käytössä, tykkään.

Vierailija
2/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lautaset ja muutkin osat on olleet nyt n. 10 vuotta käytössä, on I- ja II-laatua sekaisin, eroa ei huomaa. Jonkun verran on aterimista tullut kulumajälkiä pintoihin. Tiskikoneen kestää loistavasti, samoin vähän krouvimmankin käsittelyn. Laattalattiaa ei sentään.... =0/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todella epäkäytännölliset. Tee mukit ovat loistavia. Ainut miinuspuoli nuo huonon malliset kahvikupit.

Vierailija
4/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kymmenen vuotta. Häälahjaksi saatiin, mutta ei kuitenkaan ole oikein tuntunut omalta. Pidän enemmän tuollaisesta graafisesta tyylistä ja meillä käytössä Paratiisi mustavalkoisena.

Vierailija
5/10 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kymmenen vuotta. Häälahjaksi saatiin, mutta ei kuitenkaan ole oikein tuntunut omalta. Pidän enemmän tuollaisesta graafisesta tyylistä ja meillä käytössä Paratiisi mustavalkoisena.

Mä oon haaveillu Vanilja-astiastosta jo pitkään..

Vierailija
6/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin tyttärenä voin sanoa hyvä astiasto. On niin laaja, aina löytyy ostettavaa.

Stockan Hulluilla Päivillä vko 14 ja 41 sitä on ollut jo monena kertana tarjouksessa.

Mä en itse henk koht ihan hirveesti tykkää, koska kahvikuppien korvan muoto ei ole minun makuuni, mutta väri on kaunis ja samoin kuvio.

Äitini on kerännyt niitä vuosikausia, niissä on tosi pitkälle valmistustakuu, joululahjat ovat selviä vielä monta vuotta.

Itse en kahvia juo ja moni on nykyaikana samaa mieltä, kahvikupit ovat liian isoja, mutta heillä on myös mukeja. Vähän ehkä liian painavia, mutta tämähän on ihan tottumuskysymys.

Vierailija
7/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukit on ainakin alkuun jotenkin hassuja juoda, tuntuu, että juoma valuu suunpielestä kun on niin laaja se mukin yläreuna. =0)

Vaniljan teekupit taitaa olla samasta muotista kuin Viinimarja-sarjan teekupit, ja niissä tosiaan outoa on, että kupin yläosa laajenee niin paljon, että siitä helposti läikyttää teetä pöydälle. Kyllä teekupin perusominaisuus pitäisi olla, että tee pysyy hyvin sisällä. :)

Ongelma on vähentynyt kun on oppinut siihen ettei täytä kuppia ihan piripintaan, vaan vähän sen "merkkiraidan" alle vaan.

Paras teekuppi on tämän perusteella edelleen sellainen pyöreä, joka ei sanottavasti enää laajene yläreunassa... Pentikillä näköjään vaikka Omena-sarjassa teekupit ovat sen muotoisia.

Vierailija
8/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Vaniljaa käytössä yli kymmenen vuoden ajan, on niin ruokalautasia, kahviastiasto, piirakkavuoka, korotettu "kakkuteline" kuin kukkamaljakkokin. Kaikki ovat kestäneet hienosti runsasta käyttöä ja konepesua. Jos Vaniljan ulkonäkö miellyttää ystävääsi, voin suositella.

Vierailija
9/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jalallinen kakkuvati? :)

Vierailija
10/10 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, termi oli hukassa näin imetysdementian aikaan ;)