Lue keskustelun säännöt.
Onko kenellä kokemusta Sodexhon välipalapassista?
02.09.2009 |
Vastaa lapsen koulun ruokailusta ja sieltä tuli ympäripyöreä tiedote asiasta. Ostaisin mielelläni sen, mutta tietoa vaikea saada, itse kun olen päivätöissä toisessa kunnassa, niin vaikea mennä koulunkeittolaan kyselemään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla