Mille itkit viimeksi ja mille nauroit katketaksesi viimeksi?
Itkin viime viikolla kun koski päähän niin kovasti (migreeni) ja nauroin ääneen äsken kun luin Meidän perhe- lehdestä kommentteja lasten suusta ( se palsta mikä on sen lehden lopussa).
Kommentit (12)
taas puhjennutta kroonista surutilaa, onnettomuutta ja masennusta, joihin ei oikeastaan olisi mitään syytä.
Nauroin tänään kun luin irc-quoteja.
Oikeastaan sitä, kun sängyssä pyöriessäni muistelin tätini kuolemaa ja hautajaisia.
Nauroin ratketakseni eilen illalla. Käännyin sattumalta katsomaan mieheen päin, ja tyyppi oli kai odottanut sitä - imitoi kieli ulkona pesemisestä yllätettyä kissaa... Lähinnä oli vaan niin älyttömän näköinen, ja minä niin väsynyt, että nauratti ihan hirveästi.
Itkin kai toissa viikolla silkkaa väsymystäni/kriisiäni, joka äityi niin pahaksi, että olin sairaslomallakin.
Nauranu (hymähdin, en räkättänyt) olen viimeksi äsken, ku luin jonkun miehen matkineen kissaa pesulla ;) Pitkään ääneen naurua tänään töissä viimeksi.
Ystäväni vauva kuoli eilen ja siitä on todella surullinen olo, voin jopa fyysisesti pahoin. Nauroin hersyvästi viimeksi eilen töissä työkaverin kertomalle vitsille.
isäni vasta tapahtunutta onnettomuuskuolemaa - ei ole oikein ehtinyt surra arjen pyörityksessä, niin itku yllättää monesti kun jää hetkeksikin yksin.
Nauroin... varmaan jotain tallennettua Ihmebantun sketsiä about viikko sitten. Naurut on olleet vähän vähemmällä viime aikoina. :(
vietettiin mahtava viikonloppu ystävien kanssa-nauroin (olen kyllä saattanut nauraa sen jälkeen mut en muista milloin ja miksi)
Minä itkin viimeksi vajaa tunti sitten, kun radiosta tuli eka pätkä Täällä pohjantähden alla -kuunnelmaa. Siis se kohta itketti kun Akseli syntyi ja kuului pikkuvauvan parkunaa. Juu, olen raskaana. :)
Viimeksi olen nauranut kunnolla telmiessäni taaperoni kanssa sängyllä. Se on sellainen suloinen höppänä. :)
kun lapset olivat nukkumassa ja mies poissa työmatkoilla. Mietiskelin, että olen jotekin koko ajan niin hirveän kireä ja huonolla tuulella ja puran sitä lapsiini ja mieheeni. Itkuhan siinä tuli.
Nauroin katketakseni viikonloppuna ystäväni kanssa, kun mietimme erästä juttua yhteiseltä reissultamme viime keväältä.
nauroin tänään kun välittäjä soitti asuntomme menneen kaupaksi.
itkin eilen katsoessani Sairaala-sarjaa. Vauvan syntymähän se oli mikä laittoi vollottamaan :,)
Nauroin kunnolla ainakin maanantainan Kotikatsomon ensimmäistä lyhytelokuvaa katsoessa, ihan loistavia läppiä Milonoffilla ja kumppaneilla.