Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä ovelta ovelle myyjiä.

Vierailija
21.05.2024 |

Sanoin että ei ole rahaa remontteihin. Sanottiin että ei se haittaa, tämä tutkimus on ilmainen. Mitä väliä sillä on, että kuvaavat viemärin ilmaiseksi, jos minulla ei ole mahdolliseen remonttiin varaa?! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä sisään lainkaan. Ottavat sinulta väkisin nimen luottosopimukseen ja laittavat tulosi suuremmiksi kuin ovat. Sitten maksat sitä remonttia kuolemasi asti ja kun sinusta aika jättää joko perillisesi tai yhteiskunta joutuu maksumieheksi. 

Vierailija
2/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavat varkailta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelle kyltti että ei mitään eikä minkään alan kaupustelua, on tässä talossa kielletty. Kyhäsin tuollaisen kyltin ovelle ja kukaan ei koputtele enää.

Vierailija
4/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan vuokralla. Huomaako ne kysyä sitä?

Vierailija
5/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovelle kyltti että ei mitään eikä minkään alan kaupustelua, on tässä talossa kielletty. Kyhäsin tuollaisen kyltin ovelle ja kukaan ei koputtele enää.

Tuo kyltti ei noita myyntimiehiä pysäytä. Kokemusta on. Osa tulee ihan väkisin sisään, vaikka kyltti on sekä ovessa että ikkunassa.

Vierailija
6/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka. Kun kaupustelija tulee autolla pihaan niin menet ulos ja otat kameralla kuvan porukasta ja autosta. Monesti on retkue lähtenyt pois. Sanoin joskus tutulle poliisille, että jos alueella murtoja niin mulla kansio mistä voi etsiä syylliset.

Vierailija
7/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan vuokralla. Huomaako ne kysyä sitä?

Eivät kysele mitään. Ottavat vaan nimen luottosopimukseen. Kaikkein tärkeintä on saada myytyä ylihintainen remontti mahdollisimman pian ja aloittavat mieluusti heti, jotta lakisääteinen katumisaika ei pääse alkamaan ja kukaan ei pääse perumaan.

Vierailija
8/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko estää niiden tulon tontille, rappuun ja ovellesi. Et avaa ovea. Ja sovi vieraiden kanssa tulot erikseen. Ovikello pois vähäksi aikaa ja joku kolkutin, jos on ok-talo. Aitaa tontti joskus jos on rahaa. Ovi lukkoon, ettei ole maalla avoimet ovet. Kieltokylttejä tai ovelle kieltolappu, sekä rappuun jos taloyhtiö asentaa. Rapuissa lukitus yleensä. Ei sun pidä alkaa keskustelemaan mitään niiden kanssa, oikeasti. Miksi puhut niille?! Ellei ole joku hätätilanne. Jos joku häiriköi huuda ikkunasta tai ovesta että pitää poistua jo tai jos syntyy joku tilanne niin ajoissa joku muu paikalle. Vai virkavalta.

Vierailija
9/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson valvontakamerasta kuka ovella. Ei tarvitse edes availla jos tuntematon.

Vierailija
10/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin kesätöissä ikkunafirmassa ja apumiehenä myyjän kanssa kiersin pakulla talosta taloon. Tultiin vanhan rouvan pihaan myyjä sanoi, että istutaan vaan autossa kun ei rouva kuitenkaan osta mutta pidetään häntä hetken kyykyssä. Mummo siis aina meni ikkunan alle kyykkyyn ja kurkki ikkunasta esittäen ettei ketään ole kotona 😅

Vierailija
11/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhtenä kesänä 2 keittiökauppiasta oli meillä kahtena päivänä 4-5 tuntia per päivä. Ei otettu remonttia. Nuori mies melkein itki. Ruoskittiinkohan heidät pomon toimesta?

Vierailija
12/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käynyt myyjät soittelemassa ovikelloa koronan jälkeen. 

Vierailija
13/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki myyjät ihan häikäilemättömiä? Välillä käy sääliksi kun ajattelee että joutuvat tuollaista paskaa työkseen tekemään. Itse en ikinä pystyisi tuollaiseen työhön, on melkein sama kuin puhelinmyynti. En silti ole säälistäkään päästänyt ketään sisälle. 

Vierailija
14/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan jotte en osta ja vedät oven kiinni. Ei nille pidä mitään alkaa selitellä eikä varsinkaan mitään tutkimuksia antaa tehdä, saavat vielä käännytettyä, kyllä ne koijarit sen osaa.

Vierailija
15/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Ei pidä päästää lainkaan sisään. Osa voi tehdä tilastoa kohteista mihin helppo tehdä murto. Ja jos ns "rehellisiä"  tyrkyttävät jotain ylihintaista projektia. 😠

Vierailija
16/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoimme edellä mainituille keittiömyyjille heti aluksi, että emme nyt osta keittiötä, vaikka se on suunnitelmissa jossain vaiheessa.

He itse päättivät kuluttaa meihin 9-10 tuntia myyntityötään. Olihan se rankkaa kuunnellakin. Diabeetikolle jopa vaarallistakin, kun ekana päivänä olin klo 11-21 syömättä. En ehtinyt töiden jälkeen syödä, kun hyökkäsivät meille!

Sama

Vierailija
17/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ovikello soi enkä ole sopinut mitään kavereiden kanssa niin en avaa.

Vierailija
18/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä alat jutella niiden kanssa? Sen kun paiskaat oven kiinni jos myyvät jotain. Ja jos väkisin tunkevat sisään, soitat poliisin paikalle.

Vierailija
19/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus erehdyn avaamaan oven, sanon vain että ei kiitos en osta mitään ja ovi kiinni.

Vierailija
20/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoimme edellä mainituille keittiömyyjille heti aluksi, että emme nyt osta keittiötä, vaikka se on suunnitelmissa jossain vaiheessa.

He itse päättivät kuluttaa meihin 9-10 tuntia myyntityötään. Olihan se rankkaa kuunnellakin. Diabeetikolle jopa vaarallistakin, kun ekana päivänä olin klo 11-21 syömättä. En ehtinyt töiden jälkeen syödä, kun hyökkäsivät meille!

Sama

Niin käy, kun päästää kotiinsa ketä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan