Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko tällä hetkellä ostaa uuden Audin?

Vierailija
02.09.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaa vaan rahat :-D

Vierailija
2/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ekologiseen hybridi-autoon. Oikeasti. Mikä on tällaisen valinnan takana? Vastuuttomuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINÄ uutta autoa. sen auton arvo laskee ainakin neljänneksen(jollei enemmänkin) heti kun ajat sen ulos sieltä kaupasta. eli mielummin vähän ajettu käytetty kuin uusi auto.

Vierailija
4/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan audin, niin mä ostan sellasen. Lähinnä ihmettelen sellaista henkilöä joka ottaa yhden vanhan ukon höpötyksen niin henkilökohtaisesti että ei pysty ostamaan Audi merkkistä autoa.

Vierailija
5/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Audi niitä kommentteja antanut, vaan joku mies yksityisessä roolissa ja yksityisenä ihmisenä.

Vierailija
6/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi rahaa, Audi on hyvä merkki.

Vierailija
7/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firman palveluksessa on tuollainen typerys jonain johtajana, minulle se viestii sitä, että jos tuommoinen mulkvisti ei saa potkuja on koko firma täysin mätä.

Vierailija
8/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firman palveluksessa on tuollainen typerys jonain johtajana, minulle se viestii sitä, että jos tuommoinen mulkvisti ei saa potkuja on koko firma täysin mätä.

Pelottavaa!

Joo, ja kyllä mä Audin aion edelleen ostaa kun oikea vaan tulee eteen. Jos joku haluaa myydä Audinsa niin mä olen potenttiaalinen ostaja. Vaativa tosin. Nahkasisusta, ilmastointi, monitoimiratti, ajotietokone, ne mitkä ehdottomasti vaadin. Hyvässä kunnossa noin muuten ja mielellään tietty mahdollisimman vähän ajettu. Mielellään ei A3:mosta mutta voin sitäkin harkita. 2000 luvun autoa haeskelen ja pääkaupunkiseudulta, ei hopean eikä mustan väristä. Kiitos!!

Vierailija
9/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks A6 vm-06 on pihassa ja toinen suunnitteilla.

Vierailija
10/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä audi-vouhotus on? Omistan uuden a4 ja olen miettinyt ttn ostamista. Mikä audissa on muka vikana?:o

Vierailija
11/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marssisin suoraan ja tilaisin mustan audin.

Vierailija
12/12 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäekologisempaan vaihtoehtoon? Eikö olisi järkevämpää ja vastuullisempaa ostaa vähiten saastuttava auto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan