Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä asunnosta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalit ei ihan mun makuun, mutta pohja kivan avara ja toimiva. Go for it, jos on etsimänne, kohtuu hintainen tuolle alueelle.

Vierailija
2/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa moderni, mutta sit noi kamalat mäntyiset väliovet yms. ja hinta ihan mahdoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos asut korvessa, turha tulla kommentoimaan, että liian korkea hinta. Ei sille oikein voi mitään, että täällä etelässä maksaa. Ja tuo ei todellakaan ole mahdoton hinta tuolta alueelta.

Täällä on tontin hintakin vähän eriluokkaa jonkun Karstulan kanssa.

Meidän 750 neliön tontti Helsingissä kivalla alueella on arvoltaan noin 150 000 euroa. Siihen kun pykäät tuollaisen talon sisustuksineen, niin ei siinä paljoa voitolle pääse kun tuolla hinnalla myy.

Vierailija
4/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä oli pohja hyvä. Avarat tilat. Makuuhuoneita on neliöihin nähden vähän, mutta jos enempää ei tarvitse, niin hyvähän se vaan on.

Mä en pidä tuosta uusvanhasta tyylistä, mutta se on makukysymys.

Vierailija
5/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustus ei minun makuuni -- siis esim. seinäpinnat keittiö, kaakelit, kaapinovet -- kaikki menisi uusiksi/vaihtoon. joten tulisi tosi kalliiksi...

Vierailija
6/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameat mäntypinnat.:(((

Vierailija
7/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva alue

Piha näyttää ihan kivalta

Pohja MIELENKIINTOINEN

- Neliöt muuten tehokkaat, mutta tuohon keittiön ja ruokailutilan väliin syntyy kyllä jonkinlainen "tyhjiö"

- Olohuoneessa yksi ainoa pienen pieni ikkuna ja se on ISO MIINUS

- Keittiö näyttää vähän läpikulkutilalta, likaiset tiskit ja muut sotkut ovat siis aina kaikkien nähtävillä ja muutenkin vähän hassua kuskata vieraat keittiön läpi olohuoneeseen

- Kodinhoitohuoneen sijoittelu hyvin erikoinen: Hyvää on, että sinne pääsee autokatoksesta, mutta sisäänkäynti ruokailutilaan on vähän hassu

- Pukuhuone pieni ja epäkäytännöllinen, itse jättäisin sellaisen kokonaan pois jos ei tuon helpompaa saa aikaiseksi

- Itse olisi pyöritellyt tuossa pohjassa muutenkin tuota saunaosastoa niin, että olisin saanut kulun sinne myös makuuhuoneesta.

Sisustus ei ole minun makuuni, ihan liikaa puuta (mäntyä) ja sekava tyyli. Takka on kamala.

Keittiö on ihan hirveän levottoman näköinen. Miten joku saakin ahdettua samaan tilaan krumeluurikaapistot pyökkipäädyillä ja lyijylasiovella, kirjavan laattalattian koristereunuksella, kuviotapettia, boordinauhaa ja vielä välitilalaatoitukseen jotain kuvioita. Eivätkä kuviot edes ollenkaan stemmaa toistensa kanssa vaan ovat ihan eri paria. Kaapistojen pyökkimelamiini ei sitäpaitsi sovi ollenkaan mäntylautoihin, -oviin ja -lattioihin.

Vierailija
8/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja ijan nykypäivää, vaikkei talo ihan uusi olekaan. Avaran tuntuinen, vaikkei neliöitä ihan kauheasti olekaan.

Omilla sisutusratkaisuilla voi vaikuttaa aika paljon, kun monet sanoi sekavaksi yms. Tossahan on kaikenkirjavia huonekaluja ja tekstiilejä, varmasti saisi rauhotettua aika paöjon esim. vaaleilla sävyillä.

Piha tuntui vehreältä.

Hinta ihan älytön asuinpaikkakuntani hintoihin verrattuna, mutta ilmeisesti ok sinne.

Vierailija
9/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti välttämättä sen huonompi kuin tusinatalojenkaan huonot pohjat ;-)

Keittiö on ihan kammottava, tuskanhiki nousee pintaan tuosta sekasotkusta (enkä tarkoita pois lähteviä irtotavaroita, vaan kaappeja, lattiaa ja seiniä).

Piha ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi