Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytetty kuukuppi hävitetään?

Vierailija
02.09.2009 |

Saako sen laittaa wc-pönttöön?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos siinä on veret sisällä, sehän on sitä itseään.

Vierailija
2/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viherpiiperomammat ostaa ihan simona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kiinnostuneita.

niin viherpiiperomammat ostaa ihan simona.

Vierailija
4/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa ei tarvita lainkaan roskiksia koska wc-pönttö ajaa saman asian. Isommat roskat voi heittää parvekkeelta tai dumpata takapihalle. :)

Vierailija
5/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa ei tarvita lainkaan roskiksia koska wc-pönttö ajaa saman asian. Isommat roskat voi heittää parvekkeelta tai dumpata takapihalle. :)

Vierailija
6/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leimaamista viherpiiperoiksi. Kuukuppi nyt kuitenkin on oikein käytettynä mukavin ja edullisin vaihtoehto.

Siksi toisekseen, miksi sellaisia ihmisiä aina parjataan, jotka yrittävät elää ekologisesti? (Tietty eri asia, jos joku katsoo oikeudekseen saarnata jotain "oikeaa elämäntapaa"). Mä oon ajatellut, että se voi johtua siitä, että ekologinen elämäntapa on implisiittistä kritiikkiä kulutus- ja itsekeskeistä elämäntapaa kohtaan, ja tämä ärsyttää ihmisiä, jotka eivät halua ajatella omaa kuluttamistaan nenäänsä pidemmälle.

Kai se herättää jotain syyllisyydentuontoja ihmisissä tms. En tiedä.

Vierailija
7/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 47v

Vierailija
8/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukupista voi askarrella vaikkapa vappu-nenän!

Vierailija
9/9 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät ekologisesti ja haluat säästää luontoa, niin olet säälittävä pelle? Aika omituista.

Siksi toisekseen, miksi sellaisia ihmisiä aina parjataan, jotka yrittävät elää ekologisesti? (Tietty eri asia, jos joku katsoo oikeudekseen saarnata jotain "oikeaa elämäntapaa"). Mä oon ajatellut, että se voi johtua siitä, että ekologinen elämäntapa on implisiittistä kritiikkiä kulutus- ja itsekeskeistä elämäntapaa kohtaan, ja tämä ärsyttää ihmisiä, jotka eivät halua ajatella omaa kuluttamistaan nenäänsä pidemmälle. Kai se herättää jotain syyllisyydentuontoja ihmisissä tms. En tiedä.