lapsen syntymäpäiväjuhlat,
Mitä kivaa voisi laittaa "yllätyspusseihin" jotka jokainen lapsi saa onginnasta? lapsia n.10 ja iältään 6-8vuotiaita, tyttöjä.
Kommentit (25)
kaikkien inhokki. Ja lapsi nyt toivoo jotain ongintaa, kun ei paremmasta tiedä. Laiskalle äidille tyypillistä on mennä sieltä mistä aita on matalin. Joku tikkari ämpärissä niin pennut on tyytyväisiä. Harvempi jaksaa panostaa kunnon tarjottaviin (eli esim. sesongin marjoja ja väriä pöydässä jonkin sipsi-ensanssipaskan sijasta) ja mukaviin leikkeihin.
Miten onginta sulkee pois sen, ettei voi olla kunnon tarjoilut ja muitakin leikkejä???
Meillä nimenomaan on "sesongin marjoja" ja "väriä pöydässä" ja sipsejä ei tarjota lainkaan.
JA SEN PÄÄLLE SITTEN ONGITAAN TIKKARIA ÄMPÄRILLÄ!!!
t. 18
Meillä on 6v tytön synttärit tulossa, ja luvassa myös ongintaa- ja tyttö itse nimenomaan sitä(kin) toivoo! Viime vuonna ekoilla kaverisynttäreillä oli myös, ja kaikki lapset olivat iloisia ja tykkäsivät.
Tänä vuonna saaliina tulee olemaan kynä/kumi/viivotin-setti ja xylitolpurkkapaketti. Voinhan sanoa lapsille että älkää avatko pakkauksia, vie äitille kotiin, äiti heittää sitten paketin roskiin tai antaa kaverillesi! :D
Tarjottavaa tulee myös olemaan; jäätelökakku, keksejä, lihapullia, tomaatteja,viinirypäleitä, kurkku-ja porkkanatikkuja..ja POPKORNEJA ;)
Lisäksi pullonpyöritystä (lahjat avataan- ja joo, ihan luulen että sankari tulee niitä saamaan- turhaahan sekin kai), vapaata roolileikkiä (on prinsessapukuja ja ritarivaatteita, spidermania ym. kertynyt).
Viime vuonna pelasimme ulkona myös mölkkyä (sään salliessa), ja poksauttelimme ilmapalloja jossa karkkia sisällä..
Varmasti pärjäisimme synttäreillä hienosti ilman ongintaakin, mutta haluan sen järjestää kun tyttö sitä nimenomaan toivoo. En mitään isoja lelulahjoja vieraille anna, mutten myöskään niitä vastusta. Enkä tietenkään vaadi..
Pääasia että lapsilla on hauskaa.
Ja vielä tarroja usein siellä sisällä! Miettikääpä sitä!
sitten vain tulko mun lapsen synttäreille, luvassa ongintaa, koska se on lapsestani tosi hauskaa.
Yksillä synttäreillä oli onginnasta just noita netistä tulostettuja värityskuvia, nätisti tötterölle kierrettynä ja nauhalla solmittuna. Tosi söpö, eikä vaadi paljoa. Tytöille sopis esim. prinsessakuvat. Tuo tatuointitarra-idea on kans kiva, tosin mun mielestä vähän tyyris.
Lapsi hartaudella kerää niitä, laittaa joskus tarravihkoon, koristelee niillä muita vihkoja, kirjeitä, kortteja, tavaroitaan (huonekaluihin ei saa kiinnittää), piirrustuksia...
t. 22