Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin shoppailemassa. huh mitä vaatteita :/

Vierailija
01.09.2009 |

kiersin 2 tuntia (h&m, lindex, kappahl, seppälä, gina tricot) en löytänyt mitään hyvää. kaikki on jotain ihme kangasta että jokainen pienikin makkara näkyy läpi (en ole lihava vaan on hieman löysää ihoa kun olen synnyttänyt 2kk sitten).. tai sitten malli on ihan hirvee, jotain säkki-mallisia vaatteita.tosi löysiä, ei näy ollenkaan oman kropan muotoa.. Argh.

ja esim.stockmannille ei budjetti riitä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi ei etsinyt itse, mulla meni n 15 sekkaa...

Vierailija
2/44 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet on ihan karseita. Siksi kierrän kirppareita ja ompelen itse vaatteita. Saan juuri sellaisia kuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeellä tässä ollaan ruokkimatta lamaa, kun jotain kivaa tekis mieli ostaa, mutta kaupat on täynnä jotain ihan hirvityksiä.

Vierailija
4/44 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheita. Ehkä olet vain kasvanut riittävän aikuiseksi huomaamaan sen. Osta yksi laadukas vaate mieluummin kuin 10 halpaa rättiä. Tulee loppupeleissä halvemmaksikin.

Vierailija
5/44 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllämainituista paikoista tosiaan mitään löydä. Hirveitä lumppuja kaikki vaatteet. Yritänkin panostaa alennusmyynteihin, saa vähän laadukkaampaa tavaraa.

Vierailija
6/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken itse ole kovin lihava, mutta muutama makkara vyötäröllä niin noiden ketjujen vaatteet eivät kyllä sovi. Ja ovat kamalaa lumppua muutenkin. Joskus olen Seppälästä (ei tosin listassa) löytänyt muutaman laadukkaan t-paidan. Gina Tricosta olen ostanut perusneuletakkeja. Ne ovat olleet hintaansa nähden kestäviä. Itsekään en tiedä mistä vaatteeni ostaisin. Mexxit, Espriti yms normaalihintaisina liian kalliita. Jos nekään mitään parempia merkkejä ovat. :-(

Vierailija
7/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasin tämän kyllä jo useampia vuosia sitten. nyt menee vaan vielä rumempaan päin kun on jotain legginsejä ja haaremihousuja.

mä olen kyllä ihan kamala ihminen mutta silloin kun näin haaremihousut ekan kerran jonkun päällä ikeassa, repesin nauramaan niin kovin että ei jäänyt epäselväksi ko. naiselle mitä mieltä olen hänen housuistaan. tämä oli siis ihan tahdosta riippumaton reaktio mutta kun ne on NIIIIIN rumat!

Vierailija
8/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa sinulle, koska sinä nyt vaan olet NIIIIIIIN ruma. Luulisi, että olisi aikuinen, mutta ei. Säälittävää!

mutta huomasin tämän kyllä jo useampia vuosia sitten. nyt menee vaan vielä rumempaan päin kun on jotain legginsejä ja haaremihousuja. mä olen kyllä ihan kamala ihminen mutta silloin kun näin haaremihousut ekan kerran jonkun päällä ikeassa, repesin nauramaan niin kovin että ei jäänyt epäselväksi ko. naiselle mitä mieltä olen hänen housuistaan. tämä oli siis ihan tahdosta riippumaton reaktio mutta kun ne on NIIIIIN rumat!

Vierailija
9/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa löytää mitään kivaa ja hyvää saati kohtuuhintaista. Olen alkanut ostamaan finwearin ja nanson yksivärisiä t-paitoja paremman puutteessa.

Vierailija
10/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka myyvät esim. MODAn vaatteita. Ja stockalla on myös kohtuuhintaisia vaatteita, esim. Global merkki. Kohtuuhintaisia ja hieman laadukkaampia löytyy myös merkeistä Jackpot, YourFace, Soaked... Kannattaa tutustua!

Erityisesti housut kannattaa ostaa hyvät ja istuvat ja laadukkaat, maksavat kyllä käytössä itsensä takaisin.

Vierailija
11/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sieltä ostanut ihan yhtä huonolaatuisia vaatteita kuin muualtakin. Esim yhdet housut alkoivat haista järkyttävälle pesun jälkeen eikä auttanut vaikka pesin ne uudelleen. Ja neuleet on aika huono laatua myös. Menevät aika nopeasti huonoon kuntoon vaikka tarkkaan ohjeen mukaan pesisikin.

Vierailija
12/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla, mutta olenkin ollut kotiin hautautuneena vauvani kanssa. Ne oli päällä helsinkiläisellä vaalealla nätillä lukiolaistytöllä ja mun mielestä sopi hyvin hänelle, kun oli muutenkin muodikkaan ja iloisen näköinen henkilö. (Niin ja näinhän minä niitä 80-luvullakin, mm. peilistä :)

mä olen kyllä ihan kamala ihminen mutta silloin kun näin haaremihousut ekan kerran jonkun päällä ikeassa, repesin nauramaan niin kovin että ei jäänyt epäselväksi ko. naiselle mitä mieltä olen hänen housuistaan. tämä oli siis ihan tahdosta riippumaton reaktio mutta kun ne on NIIIIIN rumat!

Vierailija
13/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania villaliivejä, villatakkeja ja paitapuseroita. kivan värisiä t-paitoja jne.

ainakin espritillä, jonka vaatteita minulla on suurin osa

Vierailija
15/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla, minkä vuoksi tämän päivän muoti ei kolahda. Olette silloin nähnyt niitä olkatoppauksia, haaremihousuja, leggareita ym. ihan riittämiin. Itse ei todellakaan laittaisi kivipestyjäfarkkuja tai neonvärejä päälleni.

Se on kyllä totta, että vaatteiden laatu on huonontunut huomattavasti mutta niin on kyllä käynyt kaikessa muussakin mm. kodinkoneissa, leluissa.

Vierailija
16/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan mitään muuta kuin huonolaatuisia rättejä löytynytkään. Itse olen hoikka mutta silti T-paitojen pitää olla napakoita ja vähän paksumpaa kangasta, sellaiset ohuet harsot, joita nuo halpisketjut myyvät, näyttävän kauhealta ellei ole langanlaiha. H&M:n ns. urheiluvaatteet usein vähän parempia kuin muu mallisto.

Mulla suurin osa vaatteista Espritiä. Samoin Vero Modasta olen löytänyt usein edullisesti kivoja juttuja. Kannattaa katsastaa myös Sokoksen valikoimat, siellä paljon hinta-laatusuhteeltaan fiksuja merkkejä. Riverissä myydään Espritin lisäksi muitakin kivoja merkkejä, mm. BYoung. Ja kotimaiset Fransan vaatteet ovat mitoitukseltaan ja hinta-laatusuhteeltaan myös erinomaisia.

Vierailija
17/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

höttöä kun noin kaikki muutkin. Hieman vaan kallimpaa, mutta niin saksalaista citymarket-kamaa kun voi vaan olla.

Itse suosittelisin pieniä liikeitä ja sitten ihan rohkeesti jotain Sokosta tai Stockmannia. Ei ne sen kalliimpia ole.

Vierailija
18/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten ja vieläkin ovat ihan kuosissa.

Vierailija
20/44 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:lta. Tarpeen vaatiessa vähän tuunaan itse, niin tulee täydellisesti istuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi