Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, odotan TYTTÖÄ!

Vierailija
01.09.2009 |

Pakko myöntää, että oli ihana kuulla (kokeneen) kätilön kertovan, että tyttö taitaa olla tulossa. Kolmatta odotan, ennestään on poika ja tyttö.

Ääneenhän ei saa sanoa, että toivoo jompaakumpaa sukupuolta, kun aina pitäisi vaan toivoa tervettä lasta...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se merkki järjen vähyydestä. Mun tuttavapiirissäni on keskenmenoja, synnytykseen kuolleita, rv30 mahaan kuolleita ja vammaisena syntyneitä, että pidän taivaan lahjana, että olen saanut KOLME TERVETTÄ LASTA.

Vierailija
22/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ollut niin ihana, että nyt toivoisin vähän että tämä toinenkin olisi tyttö...:) Mutta saa tulla poikakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttönne sitten ovat? Itselläni on yksi lapsi, tyttö, joka on maailman ihanin, rauhallisin ja järkevin lapsi. Hyvin helppo luonteeltaan, vaikka on toki ollut uhmaakin. Nyt tyttö on 6-vuotias ja ihanassa iässä tekemään juuri niitä äiti-tytär -juttuja, joista monet haaveilevat. Käymme yhdessä shoppailemassa, vietämme "tyttöjen iltoja", jolloin lakkaamme kynsiä ja teemme kiharoita hiuksiin jne. Myös useimmat tytön kaverit ovat tosi kivan oloisia, enkä usko heidän olevan kovin hankalia kotonakaan. Pojat sen sijaan ovat pääsääntöisesti villejä ja raisuja, jopa agressiivisia. Silti yhden tyttäreni kaverin äiti pitää omaa tytärtään hankalana (vaikka tyttö on ihana ja kiltti) ja poikaansa taas suloisena mussukkana, joka ei vaan saa tarpeeksi huomiota osakseen ja sen takia riehuu. Äiti kuitenkin tekee paljon kahdenkeskisiä juttuja poikansa kanssa (käy pyöräilemässä, metsäretkillä), mutta tyttö ei taida ikinä päästä äidin kanssa kahden minnekään.

Vierailija
24/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttönne sitten ovat? Itselläni on yksi lapsi, tyttö, joka on maailman ihanin, rauhallisin ja järkevin lapsi. Hyvin helppo luonteeltaan, vaikka on toki ollut uhmaakin. Nyt tyttö on 6-vuotias ja ihanassa iässä tekemään juuri niitä äiti-tytär -juttuja, joista monet haaveilevat. Käymme yhdessä shoppailemassa, vietämme "tyttöjen iltoja", jolloin lakkaamme kynsiä ja teemme kiharoita hiuksiin jne. Myös useimmat tytön kaverit ovat tosi kivan oloisia, enkä usko heidän olevan kovin hankalia kotonakaan. Pojat sen sijaan ovat pääsääntöisesti villejä ja raisuja, jopa agressiivisia. Silti yhden tyttäreni kaverin äiti pitää omaa tytärtään hankalana (vaikka tyttö on ihana ja kiltti) ja poikaansa taas suloisena mussukkana, joka ei vaan saa tarpeeksi huomiota osakseen ja sen takia riehuu. Äiti kuitenkin tekee paljon kahdenkeskisiä juttuja poikansa kanssa (käy pyöräilemässä, metsäretkillä), mutta tyttö ei taida ikinä päästä äidin kanssa kahden minnekään.

Ei ainakaan helpolla. Kaikkia tyttöjä ei kiinnosta hiustelaittelu, ei mun tyttöä ainakaan silloin kun se oli pieni, nyt murrosikäisenä on tosin todella tarkka. Shoppilu, no joo, käytiinhän me ostoksilla ja syömässä, teen sitä myös pojan kanssa.

Mä väitän että silti moni sanoo että mulla on ihana ja mukava tyttö, ja niin onkin. osaa se käyttäytyä kodin ulkopuolella, on sosiaalinen ja jne. Mutta yksi piru se on suuttuessa ja todella tempperamenttinen, mustavalkoinen ja tahallisesti ilkeä.

Ei mun poika ole sellainen alkuunkaan. Mutta toisaalta turha näitä on selittää äidille jolla on vaan yksi lapsi ja sekin ihan "tyypillinen kiltti tyttö".

Vierailija
25/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sukupuolitoivomuksia saa esittää. Jos ei toive mene perille, niin mitä siitä. Omaa lastaan rakastaa varmasti sukupuolesta huolimatta, jos itse on ihan terve.

Vierailija
26/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unelmien prinssistä"=ihannemiehestä, ja silti rakastuimme omaan mieheemme, vaikka hän ei ihan ihannekuvaa vastannutkaan. Samalla lailla omaa lastaan rakastaa, vaikka hän ei olisikaan ihan sellainen, mitä etukäteen olisi ajatellut (huom. ja niitä odotuksia on muitakin kuin sukupuoli).

Vierailija
27/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytöt (=tulevat naiset) ovat hankalia ja pojat (=tulevat miehet) ovat helpompia ;)?

Vierailija
28/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta toivoin hiukan enemmän poikaa mutta tyttöhän sieltä putkahti ja maailman ihanin onkin, nyt odotan toista ja "salaa" toivon tästäkin tyttöä vaikka tiedän että sitten kun vauva syntyy se ón ihan yhden tekevää kumpaa sukupuolta on. En aio ottaa sukupuolesta selvää ennen syntymää. Pitäähän jotain jännitystä olla:)

Vierailija
29/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt näyttäis että pikkumies olisi tulossa :) tein kunnon lätkätuuletuksia kun ultrahuoneesta päästiin, hih.

Vierailija
30/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan maltan odottaa synnytykseen asti.

T. Kahden pojan ja kolmen tytön äiti, rv 36+5

Vierailija
31/38 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa jompaa kumpaa, mutta minusta se on huolestuttavaa jos on pettynyt kun tuleekin sitä toista sukupuolta oleva lapsi. Pitäishän oman lapsen olla rakas oli se sitten tyttö tai poika.

Itse toivon toista tyttöä, mutta loppujen lopuksi se on ihan se ja sama. Eniten toivon kuitenkin että kaikki menee hyvin, loppuun asti.

Vierailija
32/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi tyypít saa ihon kananlihalle. Hyi helvetti, vai oikein lätkätuuletuksia. Onneksi sinun kaltaiselle ei tyttöä suoda, mietipä miksi...

Vierailija
33/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiselle henkilölle sopii oikein hyvin poika ja ei hän tyttöä haluakkaan.

Varmaan hyvä äiti hänestä tulee. Samaa ei voi sanoa susta.

Vierailija
34/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt odotan toista ja on ihan sama kumpi tulee, en edes halua tietää sitä etukäteen. Mutta jos minulla olisi jo ennestään van 1 poika, toivoisin silloin tyttöä.

Vierailija
35/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ihanan prinsessan äiti täällä iloitsee kanssasi ha toivoo saavansa joskus pojan :)

Vierailija
36/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden tytön äiti, kolmannesta haaveileva :)

Vierailija
37/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/38 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sekä tyttö. Nyt odotan kolmatta ja en kyllä osaa sanoa kumman haluaisin, ihania lapsia kumpikin. Mä olen onnellinen että on kumpaakin sukupuolta mutta mua ärsyttää nää muotit joihin tytöt ja pojat yritetään änkeä, vielä nykyäänkin.

Olin itse lapsena aika raisu tyttö ja vihasin kaikkia prinsessa ym. ns. tyttöjen juttuja. Heh mulle olis kyllä ihan painajaista joku tyttöjen ilta kynsiälakaten ja hiuksia kiharrellen nykyäänkin! Toki tyttöni saa tulevaisuudessa leikkiä prinsessaa niin halutessaan.

Mä haluan että lapseni saavat olla juuri sellaisia poikia tai tyttöjä kun ovat ja arvokkaita ja juuri oikeanlaisia omana itsenään. Toki kummallekkin opetettaan käytöstapoja ja ennenkaikkea toisten huomioonottamista ja arvostamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi