kuinka olet yllättänyt miehesi?
Ostin kerran ihan mielettömän seksikkään alusasun ja mulla itellä oli pokassa pitämistä kun ajatus "eroottisesta tanssista" nauratti niin kovasti. Mut mieheni yllätty aivan mielettömästi niin että hän jääty hetkeks paikoilleen, en oo koskaan nähnyt miestäni sellasena. Tykkäs hirveesti ja aina muistuttaa et voisit joskus toistekki.. :D
Kommentit (7)
kun järkkäsin yllättäen lapset hoitoon ja tein hyvää ruokaa kotona, katsotiin hyvää leffaa ja sitten harrastettiin toki niitä "aviollisia velvollisuuksia" mukava tovi... Tämän olen muutaman kerran saanut järjestettyä, nyt on vaikeampaa, kun kolme on jo vaikea saada hoitoon yhtä aikaa... =)
Siinäpä yllätystä kerrakseen pappaikäiselle lapsettomalle ;-)
hän todennäköisesti toteaisi analyyttisesti että: Oletko ostanut uusia vaatteita? tai Oletko taas törsännyt rahaa? tai Onko sinulla uudet rintsikat?
mutta mulla on tapana ostaa miehelleni aina perjantaisin kauppareissulla suklaata. Kyllä, meillä se on mies, joka on suklaan perään. Viimeksi perjantaina mieheni sanoi hakiessaan juomaa jääkaapista, että "ai, täällä on ylläri!!". Vastasin, ettei kai sen enää kaikkien näiden vuosien jälkeen pitäis enää olla mikään ylläri. Mies siihen, että yhtä ihana tapa aina :)
Itse olin ajatellut, että hänelle on yhdentekevää ostanko minä vai ostaako hän itse sitä suklaata, mutta oli kiva huomata, että olin väärässä :)
ex-mieheni erään teinitytön päältä :(
Menin makuuhuoneen oven taakse ja säikäytin sieltä. Yllätyi se!
Näinkin päin kai toimii.