Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljät paikat - miten aloittaa kuulien käyttö, neuvoja?

Vierailija
01.09.2009 |

Olisin kiinnostunut jumppaamaan itseäni tiukemmaksi, vaikka en tiedä onko se enää tällä ikää (yli 40) ja tässä tilanteessa (kaksi lasta alateitse) mahdollista. Olen ollut aina laiska jumppaamaan...jos oikein olen viitsinyt, olen tehnyt kymmenen supistusharjoitusta per päivä ajatuksella, että parempi sekin kuin ei mitään. Nyt vaan alkaa kyllästyttää tämä "löysän tuntuisena" olo, olisi kiva kun yhdyntä tuntuisi upealta lähes missä asennossa tahansa!

Minulla on takavuosilta Instrusta ostetut muoviset neljä siimalla ulos vedettävää eripainoista kuulaa. Kannattaisiko aloittaa niillä?

Kullanväriset pienet painavat geishakuulatkin omistan, ei puhettakaan että pysyisivät sisällä yhtään ://

Kokemuksia kuulista, joissa toinen kuula sisällä??

Miten usein /pitkiä aikoja jumppaatte kuulilla? Pidättekö niitä tietoisesti paikoillaan jännittämällä lihaksia koko ajan? Miten pain alkoi tuloksia tulla etenkin teillä, joilla on ollut sama tilanne kuin itselläni (eli paikat aika väljiintyneet ja huono kudostyyppi)?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan laihtua, muttei nähdä vaivaa siihen. Halutaan kiinteytyä, mutta ei jakseta käydä salilla vaan ostetaan kiinteytysvoiteita ja toivotaan parasta. Heitetään kuulat pilluun ja annetaan kuulien tehdä työ itsekseen. Ei ole edes raskasta, pillu ei edes rasitu eikä väsy. Yleensä lihakset väsyvät, kun niitä käytetään tehokkaasti.

Ette te noin mitään tuloksia saa. Kuvittelette vain, mutta synnytyksen jälkeen pillu palautuu itsekseen aika paljon. Älkää sotkeko sitä smartballsien tms. ansioksi.

Kun kuulien käyttöön tottuu, niin tämän helpompaa treenausta on vaikea kuvitellakaan. Voin unohtaa ne sinne ja vaikka vasta illemmalla poistaa käytöstä.

Vierailija
22/37 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ole asiantuntija, mutta tuli väkisin mieleen, että onhan noita tahdosta riippumattomia lihaksia muuallakin.

Esim. peräaukon lihakset ovat koko ajan jännityksessä ja sitten ne tarpeen tullen "avataan". Oletko nyt ihan varma, että emättimen lihakset toimivat vain silloin kun niitä erikseen puristat?

Minun pitää ainakin gynellä erikseen rentouttaa emättimen lihakset, että tutkimusväline mahtuu sisään. Yhdynnässä tämä tapahtuu ikään kuin itsestään ja kiihottuneenahan emätin laajenee.

Kyse ei siis ole ihan samanlaisesta treenistä kuin vaikka hauisten kohdalla, uskoisin. Mutta jos jollain on anatomian opit paremmin hallussa, niin korjatkaa ihmeessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pillu ei supistu, ellei siellä ole mitään sisällä, jonka ympärille voisi kiristyä? Ja miten sitten jotkut toisen pallon sisällä heiluvat pallot stimuloivat autonomisia lihaksia?

Auttaako se stimuloimaan lihaksia, jso käyttää tamponia. Jos ei niin miksi ei? Mielestäni smartballsit ym ovat hyväuskoisten rahastusta. Sama hoituisi millä tahansa sopivalla pallolla jos niistä yleensäkään on apua. Onko kukaan perehtynyt Come-emätintreenauslaitteeseen? Sehän ei ole pallo vaan erikoisesti muotoiltu puikko.

Vierailija
24/37 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pillu ei supistu, ellei siellä ole mitään sisällä, jonka ympärille voisi kiristyä? Ja miten sitten jotkut toisen pallon sisällä heiluvat pallot stimuloivat autonomisia lihaksia? Auttaako se stimuloimaan lihaksia, jso käyttää tamponia. Jos ei niin miksi ei? Mielestäni smartballsit ym ovat hyväuskoisten rahastusta. Sama hoituisi millä tahansa sopivalla pallolla jos niistä yleensäkään on apua. Onko kukaan perehtynyt Come-emätintreenauslaitteeseen? Sehän ei ole pallo vaan erikoisesti muotoiltu puikko.

Siis se pillu tarvitsee jotain sinne sisään mitä sitten puristelee lihaksia käyttäen. Tamponi on kylläkin liian pieni ja pehmeä tähän.

Geishapallot, isommat silikoniset ovat olleet hyvin toimiva juttu jo monta vuotta.

Vierailija
25/37 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
26/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olette kuulanne tilanneet ja mitä niistä maksaneet? Olen kiinnostunut just noista kuula kuulan sisällä -tyyppisistä...

Vierailija
27/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain todistettu, että ne toimivat tehokkaammin kuin Aquaflex tai Come?

Olen kiinnostunut just noista kuula kuulan sisällä -tyyppisistä...

Vierailija
28/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin ystäväni kanssa SinCitystä käydessämme Hesassa ja päädyimme valitsemaan ne värätelevät mallit.

Ja olen kyllä tykännyt kun se kuulan toimita tehostuu (vaimea tärähtely) ollessani vaikka kävelyllä. Ainut haitta on kiihoittumisen tunne, joten käyttö itselläni jää 1-2 tuntia max/kerta.

Nimi oli siinä pakkauksessa Joy-Balls ja materiaali turvallista silikonia. Hita oli alle 20€.

Vierailija
29/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut peruste kuulien käytölle? Ei siis se, että lihakset vahvistuisivat ja pillu tiukkenisi?

Miten se toiminta tehostuu? Miten se tehostuminen näkyy käytännössä? Saatko puristettua mieheltä mällit pihalle 5 sekunnissa kesken yhdynnän?

Ja olen kyllä tykännyt kun se kuulan toimita tehostuu (vaimea tärähtely) ollessani vaikka kävelyllä. Ainut haitta on kiihoittumisen tunne, joten käyttö itselläni jää 1-2 tuntia max/kerta.

Vierailija
30/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko riittävä se, että saisin miehen tyydytettyä tiukalla pillulla.

Jos olet noin kovasti sen tiukan perään, niin eikö kakkosreikä ole sinulle silloin paras vaihtoehto?

Onko se "tykkääminen" ainut peruste kuulien käytölle? Ei siis se, että lihakset vahvistuisivat ja pillu tiukkenisi? Miten se toiminta tehostuu? Miten se tehostuminen näkyy käytännössä? Saatko puristettua mieheltä mällit pihalle 5 sekunnissa kesken yhdynnän?

Vierailija
31/37 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa kyllä orkkuja peppuseksissä, mutta peppu ei ole tiukka kuin siitä sulkijalihaksen kohdalta ja siitäkin vai aluksi.

Tiukka pillu sen sijaan on tiukka myös syvemmältä.

Treenauksen voi tehdä väärin, eli siten, että vain pillun suu tiukkenee.

Mistä tidät, että käyttämilläsi kuulilla pillu treenautuu oikeasta paikasta? Se, että tykkäät treenaamisesta tai se on kiihottavaa, ei takaa sitä.

Jos olet noin kovasti sen tiukan perään, niin eikö kakkosreikä ole sinulle silloin paras vaihtoehto?

Vierailija
32/37 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin elämäni ekat geishakuulat (Smartballs) viime syksynä. Nyt vuosi myöhemmin on kokemukset olleet pelkästään positiiviset. Pyrin laittamaan kuulat lähes päivittäin jo aamulla. Jumpauttavat siellä itsestään itseäni häiritsemättä. Aika ja paikka kuulien käytössä ei ole mitenkään rajoittava.

Vierailija
33/37 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai onkohan se vaan yks joka täällä kiukuttelee?

no, oli miten oli, kyllä näitä myydään ihan instrussa ja apteekeissa, eli eivät ole mitään huuhaata. neuvolan kätilö kielsi aloittamasta raskausaikana, koska voi aiheuttaa km:n. ainakin hänen mukaansa siis. mut jos on aikasemmin jo treenannut, voi jatkaa myös rask.aikana.

aion mennä huomena ostamaan, nyt kun siis vaihteeksi en ole raskaana. :)

Vierailija
34/37 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Vierailija
35/37 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai onkohan se vaan yks joka täällä kiukuttelee? no, oli miten oli, kyllä näitä myydään ihan instrussa ja apteekeissa, eli eivät ole mitään huuhaata. neuvolan kätilö kielsi aloittamasta raskausaikana, koska voi aiheuttaa km:n. ainakin hänen mukaansa siis. mut jos on aikasemmin jo treenannut, voi jatkaa myös rask.aikana. aion mennä huomena ostamaan, nyt kun siis vaihteeksi en ole raskaana. :)

Kylläkin käytin kuulia jo ensimmäistä odottaessani melkein viime kuulle asti. Kuten nytkin toisen odotuksen aikanakin. Hyötyä enempi kuin osasin odottakaan!

Vierailija
36/37 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainoa suomalainen mies, jonka vaimo löystyi.

...vai onkohan se vaan yks joka täällä kiukuttelee?

Vierailija
37/37 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja olen käyttänyt jo vuosia näitä kuulia perseessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä