Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ravintola-alalla

Vierailija
01.09.2009 |

palkka on surkea,työ ajat perseesta ja asiakkaat vittumaisia juoppoja joiden jorinoita viisastelua joutuu kuuntelemaan tekohymy naamalla ettei ole huono asiakaspalvelia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on surkea,työ ajat perseesta ja asiakkaat vittumaisia juoppoja joiden jorinoita viisastelua joutuu kuuntelemaan tekohymy naamalla ettei ole huono asiakaspalvelia?

Niin minä aion tehdä, elämässä ei ole pakko kun kuolla ja sekin vain kerran...

Vierailija
2/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajat ainakaan ei voi olla yllätys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajat eivät olekaan yllätys mutta juoppojen paskanjauhamisen kuuntelu todella yllätti.ja asiakkaita kun ovat niin sitä paskaa joutuu kuuntelemaan vaikka koko illan. vituttaa kun juopot luuserit tulee pätemään....saatana.ap

Vierailija
4/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaa muuallakin. Ei tartte istua kuin kaupankassalla, niin johan kuulee päivittäin tosi typeriä juttuja kaikenmaailman idiooteilta.

Vierailija
5/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt että kyllä niitä mulkkuja on muuallakin kun baareissa. ja kaupassa käydään vielä useimmiten selvinpäin...

Vierailija
6/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin alaa. Työ on raskasta niin fyysisesti kuin henkisestikin. Kädet jo alkaneet palautua normaaliksi. Mulla oli järkyttävän ruman kädet siitä kaikesta tiskaamisesta ja muusta työstä.( Ihan kuin miehen kädet)

Vierailija
7/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä.kädet tosi järkyttävässä kunnossa.milles alalle vaihdoit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän