Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiesi ulos Audista - adressi

Vierailija
01.09.2009 |

Urpo pois pallilta. Käy allekirjoittamassa:

http://www.adressit.com/audinmustamaalaajaeskokiesi

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tj aikoo laittaa hänet kuriin.

Vierailija
22/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen herra esiintyy firmansa edustajana johtajan asemassa.

Ajatelkaa, mikä kohu syntyisi, jos vaikka naislääkäriä haastateltaisiin niin, että jutussa mainittaisiin selvästi työpaikka. Ja lääkäri laukoisi vaikka jotain seuraavaa vitsinä: "Mitä yhteistä on suomalaisella miehellä ja sikainfluenssalla? No, molemmat tappavat jos oikein huono tuuri käy, mutta se on kyllä isolla otannalla epätodennäköistä." Työnantaja tuskin tykkäisi...

Huono vitsi voi muuttua tosi huonoksi, kun se yhdistetään työnantajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on juuri noin kuten tuossa verrattiin esim. tummaihoisiin! Tällainen pitää saada loppumaan!

Vierailija
24/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut kaverin puhumaan ohi suunsa. Olikohan korkkarit jalassa?

Itse olen ajanut Audilla viimeksi autokoulussa. Aikaa siis hyvän matkaa yli 20 vuotta. En ole koskaan tuntenut itseäni Audin kuljettajaksi. Herra Autokauppiaan lausuntojen jälkeen vielä vähemmän.

Eikös Audi ole saksalainen merkki? Siellähän on kotirouvakulttuuri kukkeimmillaan. Olen siis alitajuisesti tiennyt, että tämä merkki haluaa naisen hellan ääreen puuhastelelmaan korkkarit jalassa. Mielenkiintoista...

Vierailija
25/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan noissa Kiesin jutuissa jotain perääkin.

Vierailija
26/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihan oikeasti tuollaiseen ei puututa?? Miksi tummaihoisten syrjimiseen puututaan heti, mutta naisten syrjimiseen ei?? Toivottavasti tästä nousee TOSI iso juttu!

Vierailija
27/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missikisat ja varikko-tytöt antavat pontta tällaisille Kieseille. Miksi tytöt hakeudutte tehtäviin, missä olette vain miesten kuolaamisen kohteena? Miksi?

Vierailija
28/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesihän kuvaili unelmanaisensa, ei sellaisen jonka oikeesti sitten tosi elämässä haluaisi itselleen. Mä luulen että monen miehen unelma on koulutettu seksikäs nainen, joka vielä on todellinen kotihengetär.

Miettikää vähän.

Vierailija
29/29 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missikisat ja varikko-tytöt antavat pontta tällaisille Kieseille. Miksi tytöt hakeudutte tehtäviin, missä olette vain miesten kuolaamisen kohteena? Miksi?

Ja naisethan nauttii huomion kohteena olemisesta.

Tuollaiset hommathan juuri todistaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme