Kiesi ulos Audista - adressi
Urpo pois pallilta. Käy allekirjoittamassa:
http://www.adressit.com/audinmustamaalaajaeskokiesi
Kommentit (29)
että kyseinen herra esiintyy firmansa edustajana johtajan asemassa.
Ajatelkaa, mikä kohu syntyisi, jos vaikka naislääkäriä haastateltaisiin niin, että jutussa mainittaisiin selvästi työpaikka. Ja lääkäri laukoisi vaikka jotain seuraavaa vitsinä: "Mitä yhteistä on suomalaisella miehellä ja sikainfluenssalla? No, molemmat tappavat jos oikein huono tuuri käy, mutta se on kyllä isolla otannalla epätodennäköistä." Työnantaja tuskin tykkäisi...
Huono vitsi voi muuttua tosi huonoksi, kun se yhdistetään työnantajaan.
tuohan on juuri noin kuten tuossa verrattiin esim. tummaihoisiin! Tällainen pitää saada loppumaan!
Saanut kaverin puhumaan ohi suunsa. Olikohan korkkarit jalassa?
Itse olen ajanut Audilla viimeksi autokoulussa. Aikaa siis hyvän matkaa yli 20 vuotta. En ole koskaan tuntenut itseäni Audin kuljettajaksi. Herra Autokauppiaan lausuntojen jälkeen vielä vähemmän.
Eikös Audi ole saksalainen merkki? Siellähän on kotirouvakulttuuri kukkeimmillaan. Olen siis alitajuisesti tiennyt, että tämä merkki haluaa naisen hellan ääreen puuhastelelmaan korkkarit jalassa. Mielenkiintoista...
Ja onhan noissa Kiesin jutuissa jotain perääkin.
miksi ihan oikeasti tuollaiseen ei puututa?? Miksi tummaihoisten syrjimiseen puututaan heti, mutta naisten syrjimiseen ei?? Toivottavasti tästä nousee TOSI iso juttu!
missikisat ja varikko-tytöt antavat pontta tällaisille Kieseille. Miksi tytöt hakeudutte tehtäviin, missä olette vain miesten kuolaamisen kohteena? Miksi?
Kiesihän kuvaili unelmanaisensa, ei sellaisen jonka oikeesti sitten tosi elämässä haluaisi itselleen. Mä luulen että monen miehen unelma on koulutettu seksikäs nainen, joka vielä on todellinen kotihengetär.
Miettikää vähän.
missikisat ja varikko-tytöt antavat pontta tällaisille Kieseille. Miksi tytöt hakeudutte tehtäviin, missä olette vain miesten kuolaamisen kohteena? Miksi?
Ja naisethan nauttii huomion kohteena olemisesta.
Tuollaiset hommathan juuri todistaa sen.
Onneksi tj aikoo laittaa hänet kuriin.