Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaakohan joku miettiä meitäkin että köyhä perhe isossa asunnossa?

Vierailija
01.09.2009 |

Meilläkin on selekästi iso, uudehko talo. huoneita on myös tuo yksi "ylimääräinen", se on tosin työhuoneena, eli kirjasto/tietokonehuone. Vaatteiden taso vaihtelee varmasti laidasta laitaan jos merkkien perusteella arvioidaan, osa varmasti jonkun mielestä halpoja vaatteita.

Kaksi autoa meillä pihassa seisoo, ja kumpikaan ei mikään kallis, toinen jopa sellainen että siitä tuskin kukaan paria tonnia enempää maksaisi. Kaikki "köyhyyden" kriteerit siis tällä perusteella täyttyvät : )

Hassua, mutta koskaan en ole ajatellut että joku naapuri miettisi että omituinen, köyhä perhe.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua kyllä paina yhtään, mitä mieltä joku siitä on.

Meillä on sen kokoinen talo kuin me halutaan. Itse on rakennettu. Ei olla maksettu siitä yli varojemme, vaikka sen myymällä nyt (lanamkin aikaan) tietty sais noin 500 000 euroa, mikä ratkaisis kaikki taloudelliset pikkupulmat meillä moneksi vuodeksi. Kyllä meidän tarkasti pitää elää, ei ole varaa kauheasti tuhlata, mutta laskut ja ruoka tulee maksetuksi. Just nyt on vähän vielä tiukempaa kun ostettiin kakkossasunto ja siihen otettiin lainaa, joka pitää maksaa pois. Sitä asuntoakin kuitenkin tarvitaan. En mä nyt käsitä, että miksi meidän pitäisi köyhäillä asumisessakin, koska meillä ei ole muuten varaa tuhlata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla