Järkkyä - tullut 2 kg painoa viikossa - pääseekö eroon???
Oltiin lomalla All Inclusive-hotellissa ja sen siitä sai - viikon lomalta 2 kg matkatuliaisia :(.
Olen melkein vuoden alusta pitänyt pientä hidasta painonpudotusta raskauden jäljiltä (imetän vielä, joten ei tehodieettejä).
Viimeksi pudotettuja 2 kg olen toukokuun puolivälistä pudottanut, ja nyt ne tuli siis viikossa takaisin :(.
Onkohan ne nyt todella ihan oikeita kiloja... taasko teen 3,5 kk töitä! Ei jaksa, mulle painonpudotus on tosi vaikeaa.
Vai voisko ne jotenkin kadota itsestään, että ois vaan turvotusta =D (tosin ei siltä näytä, kohta viikko paluusta ja kilot on... )
Tavoite oli että vuoden lopppuun mennessä olisin tavoite-ihanne-painossa (eli samassa kuin yli 10v. sitten :). Siihen on tämän hetken tilanteesta n. 5 kg, joka siis mulle on ihan ylivoimainen urakka.
Kommentit (5)
kun palaat normaaliin. Ei se läskiä ole läheskään kaikki, turvotuksia ja hiilareiden keräämää muuta nestettä.
Katso viikon jälkeen mitä jäi saldoksi. Veikkaan, että sitä seuraavan viikon pienellä lisäkulutuksella saat homman nollille.
suurimmaksi osaksi turvotusta. ei viikossa voi oikeasti lohota noin paljoa. jos ei ole liikkunut juurikaan eikä juonut tarpeeksi niin äkkiähän voi olla turvonnut olo.
se ole ainakaan kokonaan puhdasta läskiä. Et sinä viikossa kerrytä läskiä 2,5kg.
Lämmin ilma, suolainen ruoka, runsas syöminen ja juominen turvottaa heposti tuon verran. Pari päivää vedät kevyttä linjaa ja paljon vissyä, niin eiköhän vaaka näytä paljon armollisempia lukemia :)
toivottavasti on noin! Tosin pelottaa kun tosiaan kohta viikko paluusta ja lukemat ei laske...
No, tullut kyllä herkuteltua, yhtenä iltana pari lasia viiniä, ja karkkai silloin tällöin, ja mustikkapiirakkaa oli pakko leipoa kun sai paljon mustikoita...
huomaa myös että keho on tottuntu saamaan loman aikana enemmän ruokaa ja "huutaa" heti energiavajetta, kun yritän syödä edes normaalisti.
ap
vaan nestettä... nyt vaan pari viikkoo vähän tiukemmin niin eiköhän ne tipahda samointein..