Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole riski että noilla Bb-asukkailla tulee joku

Vierailija
01.09.2009 |

maksaongelma/haimaongelma tuon ryyppäämisen seurauksena? En itse koskaan pystyisi noin paljon dokaamaan, kun yhdenkin illan juomisen jälkeen vatsa on todella ärtynyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun olin 16v ja oltiin kielikurssilla englannissa juotiin 3 viikkoa putkeen..siis joka ilta eikä maha mitenkään ärtynyt.

Vierailija
2/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta vuosien jokapäiväisen dokaamisen jälkeen.

Ei nyt ihan noin nuorilla ja parin kuukauden aikana...

Vierailija
4/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se enemmän vaatii. Ihmettelen vaan miten jaksavat, mutta toki ovat vielä niin nuoria, että jaksaahan sitä...

Vierailija
5/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö subillakaan oo muuta näytettävää telkussa. Ja ketkä tuonkin huvin maksaa jne... Mun mielestä kyllä ihan älytöntä. Ihmiset menevät telkkuun ryyppäämään, ja voivat tosta hyvästä voittaa rahaa. Eivätkkö osaa olla omia itsejään ilman humalaa!!!

Vierailija
6/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi viinaa ja seksiä. Juottamalla kilpailijoille viinaa saadaan ne tekemään kaikkea tyhmää ja kansa katsoo, hohhoijaa

Vierailija
7/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollekulle voi tulla haimatulehdus tai delirium (juoppohulluus) dokaamisen loputtua. Herkkyys on yksilöllistä, periaatteessa joku voi saada haimatulehduksen yhden illan dokaamisestakin, mutta se on harvinaista. Viikon putki sen sijaan on jo ihan potentiaalinen ongelmien aiheuttaja.

Rasvamaksaa, kirroosia tai pikkuaivoatrofiaa ei tietty näin lyhyellä aikajänteellä tapahdu.

t. lääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan