Tuosta kakkosen syöpä dokkarista tulee mieleeni mieheni :(
Jäin leskeksi melkein päivälleen 2 vuotta sitten. Mieheni kuoli syöpään 27 vuotiaana. Itse jäin yksin 2v:n ja 4v:n kanssa ja olin viimeisilläni raskaana. Kuopus syntyi hautajaisten jälkeisenä päivänä.
Kommentit (7)
Kuinka olette selvinneet. Mukavaa syntymäpäivää kuopukselle huomenna :)
Luin hieman huolimattomasti. Melkein päivällrrn, +aika hautajaisiin. Ei tainnut olla vielä huomenna synttärit...
Kuinka olette selvinneet. Mukavaa syntymäpäivää kuopukselle huomenna :)
Luin hieman huolimattomasti. Melkein päivällrrn, +aika hautajaisiin. Ei tainnut olla vielä huomenna synttärit...
Siinähän sitä ollaan selvitty, eka vuosi oli pahin, jaksoin herätä aamulla ainoastaan lasten takia ja ilman heitä olisin varmaankin linnouttautunut neljän seinän sisälle. Mutta lasten takia "jouduin" lähtemään muskariin ja viemään esikoista kerhoon jne.
Sitten se pahin suru alkoi helppottamaan, vaikkakin vielä tulee aamuja/iltoja, kun ikävä iskee. Esim. silloin, kun kaikki ipanat ovat sairaita ja itsekkin olet raatokuollut tai silloin, kun kuopus on tehnyt jotain "eka" kertaa, esim. sanonut ekan sanansa, oppinut kävelemään jne. Mutta uskon vakaasti sitä, että mieheni on nähnyt kuopuksen ensi askeleet. Ja mieheni on jokaisen lapsen sydämessä, hän elää heissä.
Mieheni vanhemmat olivat ja ovat edelleenkin suureksi avuksi ja olen heille ikuisesti kiitollinen siitä. Äitini auttoi parhaansa mukaan.
ap
No joka tapauksessa, otan osaa :(