Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jatkaa samoja työtehtäviä ä-loman jälkeen?

Vierailija
20.08.2009 |

JOs sinulla on siis vakityö, mihin palasit äippäloman jälkeen.

Mun pitäisi palata kohta töihin ja pomo sanoi, että pitäisi vaihtaa tehtäviä. Sama palkka kuin ennen, periaatteessa yhtä vaativaa kuin vanha työ, mutta en ole kiinnostunut niistä tehtävistä yhtään. Yritin kauniisti sanoa pomolleni, että haluaisin tehdä niitä samoja tehtäviä kuin ennen ä-lomaakin, koska osaan ne hyvin ja olen aina saanut kiitosta niissä hommissa. Olen ollut äippälomilla nyt 11 kk eli varsin lyhyen aikaa.

Pomo oli sitä mieltä, että henkilö joka tuli mun sijaisekseni ja on nyt vakinaistettu, saa jatkaa niitä "mun" työtehtäviä.

Blääh...

Mun TES:ssä lukee vain, että "perhevapaalta palaavalle henkilölle pitää ensisijaisesti tarjota ennen perhevapaata olleita tehtäviä". Ja ne mun vanhat tehtävät ei ole muuttuneet yhtään mun äippäloman aikana.

En vaan jaksaisi/haluaisi ottaa liittoa tähän mukaan.

Jotenkin masentaa jo valmiiksi, kun niistä entisistä tehtävistäni ihan aidosti NAUTIN ja nyt näistä uusista en tykkää pätkääkään... Tiedän tasan tarkkaan millaista se uusi työ on, koska yksi mun parhaista työkavereista teki sitä hommaa aiemmin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin oma-aloitteisesti hakeuduin aika pian muihin tehtäviin

Vierailija
2/2 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun palasin, niin organisaatiomuutoksen jäljiltä koko toimenkuvaa sellaisenaan ei ollut enää olemassakaan. Vastaavantyyppisiä tehtäviä kuitenkin löytyi samasta tiimistä.

Näistä hommista jäin sitten uudestaan pois ja niihin olisin myös palannut, ellei kokeneempi työkaverini olisi juuri samoihin aikoihin vaihtanut työpaikkaa. Sain siis hänen tehtävänsä, omiani monipuolisemmat.

Molemmilla kerroilla poissa n. 1,5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi