Nino ulos talosta ja heti.
Ninon seksipuheet ahdistivat Sampoa
31.08.2009 20:05
Asukit juttelivat jälleen seksistä. Liian graafiset jutut miesten välisestä rakkaudesta kävivät liian ahdistaviksi Sampolle. Miehen pelastukseksi koituivat Isoveljen tarjoamat juhlat.
Sääntöjen kertauksen jälkeen asukkaat kerääntyivät sänkyyn juttelemaan. Lottaa kiehtoivat Sampon suhdeseikkailut.
– Oletko sä ikinä seurustellut vakavasti pojan kanssa?
Sampo mietti, mitä Lotta tarkoitti vakavalla seurustelemisella. Hän totesi, ettei koskaan ole seurustellut edes vuotta putkeen. Lotta totesi Sampon olevan hirveä sydäntenmurskaaja.
– En mä mikään kus*pää ole. Ollaan yhteisymmärryksessä erottu, Sampo jutteli.
Sampoa pitkään lämmitellyt Nino yritti kutitella Sampoa, mutta tämä ärsyyntyi miehen yrityksiin.
– Sä satutat mua! Sampo äksyili.
Nino tiedusteli, voisiko Sampo kuvitella ulkomaailmassa antautuvansa hänelle. Sampo pyöritti päätään.
Nino totesi, että on aina saanut kaikki, ketä on ihan oikeasti havitellut.
– Mua et kyllä koskaan saa, Sampo ilmoitti tylysti, mutta Nino ei ollut asiasta moksiskaan.
– Kyllä mä voisin sun kanssa seksiä harrastaa, mutta sä olet liian poikamainen mulle, Nino heitti.
Bileet pelastavat Sampon
Asukit juttelivat siitä, voisivatko he harrastaa seksiä talossa. Puhe pysytteli muutenkin seksissä. Nino alkoi selvittää miesten välisen seksin saloja.
– Nyt mä en kyllä tähän keskusteluun jää! Sampo ilmoitti.
Vaivaannuttava keskustelu lakkasi, kun Isoveli komensi asukkaat sohvalle. Hetken kuluttua käsky kävi lähteä pihalle. Dana kurkisti pihalle ja ryhtyi tuulettamaan, mistä muut asukkaat arvasivat, että luvassa on juhlat.
Pihalla asukkaita odotti hirveä kasa herkkuja. Suklaa, viini, siiderit ja muut herkut saivat asukkaat kiljumaan riemuissaan. Osa asukeista kaipasi paljuun ja saunaan.
Flunssaista oloa valittanut Lottakin innostui juhlista.
– Tässä unohtuu sairaudet, tyttö hihkui.
Asukkaat jäivät korkkailemaan juomia