Eka kerta?
Minä onnellinen sain pimppaa ekan kerran 15-vuotiaana huojuvassa teltassa leirillä itseäni vuotta vanhemman typykän kanssa. (Ja taisinpa saada kondylooman samalla.) Vähän oli vaikeeta löytää sitä minne se laitetaan mutta löytyihän se sieltä sitten vaikka niitä karvoja olisi voinut olla vähemmänkin.... Kellään ruusuisempaa muistoa?
Kommentit (5)
nain minua 30v. vanhempaa naista. Risteilyllä änkesin muhkean naisen seuraan, näyttelin hiprakassa oloa ja sitten pyysin saada avautua. Kerroin että en koskaan ole saanut puristella naisen rintoja. Ei aikaakaan, kun oltiin naisen hytissä ja melkein siinä samassa hän jo veti tissit esiin, ja sanoi, että saan koitella, jos haluttaa. Minä tarrasin oitis kiinni, ensin toiseen, sitten molempiin tisseihin.Sitten aloin änkyttää, että ei voi mitään, mutta tekee hirveä mieli koittaa myös häpykumpua, ja samalla aloin sivelemään kankaan läpi. No, ei se nainen sitäkään kieltänyt. Siihen se sitten meni, että housut pois ja hoitoon. Mulla oli monen päivän satsi sisällä. En saanut ruiskia ilman kumia, nainen halusi pistää kordarin päälle ja siinä tohinassa sitten lasti lensi käsille ja naisen karvoille...ahh, sitä elämää..mutta naiset on ihanii...
"sain" eka kerran kolme vuotta vanhemmalta pojalta. Kokemus oli lähinnä tällainen perinteinen ja nolo. Molemmat olivat päissään, itse makasin kuin lahna ja kieltäydyin kaikesta yhteistyöstä (suihinotosta jne.). Ei sattunut tms. mutta meinasi alkaa välillä naurattamaan se räpellys, vaikka poika oli kylän kovin pukki, joten jokseenkin tiesi kai mitä teki.
No ei se ihme, ettei oo paljon intohimoa, ku olin ite ku kuollut... Onneksi kumi hajos sit kesken kaiken, nii oli pakko lopettaa jyystäminen ku ei enempää ollu.Negatiivinen muisto ei ole kuitenkaan, ennemminkin sellainen kokemus muiden joukossa :)
Onneksi sain myöhemmin "viedä" nykyisen mieheni poikuuden, osasi itse kokemuksesta oppineena varmistaa, että kuinka tehdä tapauksesta toiselle vähän miellyttävämpi..tai ainakin vähemmän kiusallinen :)
Kovat on halut olleet aina, yli vuoden panttasin itse hommaa vaikka muuten tyydytystä olinkin saanut usein, olihan sitä vähän turhan nuori. Kuukausi riparin jälkeen ei sitten malttanut enää odottaa. Mies oli paljon vanhempi, joka tiesi mitä teki, kuului elämääni pitkän aikaa. Ei ollut mikään känninen röpellys, ihan normaalissa olotilassa. Ja oikein hyvät muistot jäi.
Koskaan en tuonkaan jälkeen ole viitsinyt omanikäisiä edes yrittää (okei, kerran kokeiltu vajaa parikymppisenä). Itse en nimenomaan jaksaisi sellaista räpeltämisen meininkiä mitä on muilta kuullut. Ihanaa kun mies osaa hommansa.
Raahasin 15 vuotiaan urheilijanuorukaisen koulun jälkeen kotiini ja kerroin aikeeni. Poika vaan tuijotti mua kauhistuneena ja laukesi heti kun tuli sisälleni. Eka kerta molemmilla. En unohda sitä miltä hänen ihonsa, lämpönsä ja painonsa tuntui... No, nyt 20 vuoden jälkeen homma sujuu melko paljon paremmim...eikä kosketuksen teho ole kadottanut voimaansa...
17-vuotiaalta tytöltä ja helvetti kun tuntui hyvältä. Paljaalla sain, kun tyttö otti pillerit. Eihän sitä ratsastusta kauan kestänyt kun tulin. Niin lämmin, märkä ja tiukka. Olemme edelleen yhdessä 10 vuoden jälkeen. Hieno kokemus.