Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******Tammikuun tähdet**vk36****

31.08.2009 |

*Elisabet_B.........26.12.2009....Jorvi

*hedgehog79.........01.01.2010....Koks

*Larubia............02.01.2010....Jordania

*Ankka..............02.01.2010....Kanada

*Anan...............04.01.2010....Israel

*Kolmosmuru.........05.01.2010....Naistenklinikka

*Sognatore79........07.01.2010....OYS

*mussukka76.........07.01.2010

*mokkelo............08.01.2010

*mama78.............10.01.2010

*tammibebe..........11.01.2010....Naistenklinikka

*Dizzy..............13.01.2010....K-HKS

*Ope01..............14.01.2010....TYKS

*LissuMS81..........14.01.2010....K-PKS

*Jennuli-81.........15.01.2010....Hyvinkää

*laurra2............15.01.2010

*Ciira..............15.01.2010...Hyvinkää

*Äitsyliini........16.01.2010....Naistenklinikka

*TätiVihreä.........17.01.2010....Jorvi

*Mmamma.............18.01.2010

*Hömelö.............18.01.2010....KYS

*Elli...............18.01.2010....KYS

*aLmA77.............19.01.2010....P-KKS

*Supu3..............19.01.2010....Hyvinkää

*Christine86........19.01.2010

*Tammikuumamma......20.01.2010....Hyvinkää

*Niki...............22.01.2010

*maji...............23.01.2010....Hyvinkää

*Sande87............23.01.2010....Hyvinkää

*vauva-10...........24.01.2010....TAYS

*Tiivi-Taavi........28.01.2010

*Minsku.............28.01.2010....KHKS

*väiski*............31.01.2010....K-PK

En löytänyt tälle viikolle tehtyä pinoa joten tässäpä sellainen.

Toivottavati kukaan ei jäänyt pois (kopioin viimeviikolta)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla en kirjoitellutkaan, joten kirjotusta tulee tällä viikolla senkin edestä. Potkuja tuntuu jatkuvaan kun vaan menen istumaan, mies ei ole vielä tuntenut. Vaikka vauveli kovasti potkii muttakun laitta käden vatsalle potkut loppuvat välittömästi.

Välillä tunnen oloni aivan rammaksi kun ei oikein voi kävellä kunnolla kun sattuu ja kun ei taivu, lankkareitakin laittaessa tuntuu kaameelta kun maha tulee eteen.

Lapsille ollaan kerrottu pari viikkoa sitten vauvasta mutta eivät oikein ymmärrä. Vanhempi lapsista (5v) kyseli että miten se vauva on mennyt sinne ja kun kerroin että isi laittoi sinne vauva siemenen ja se rupes kasvamaan siellä, no seuraava kysymys oli että miten se isi sai sen siemenen sinne, nooo kerroin että navasta laittoi kasvamaan (ei varmaan kannata ihan oikeita juttuja vielä kerto ton ikäsille).

Torstaina olisi rakenne ulta, sukupuolta emme halua tietää. Toivottavasti mieskin tulee mukaan. Mutta siitä juttuu sitten torstaina.

Hömelö 20+0

Vierailija
2/11 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömelö : meilläkin 5v kyseli kanssa kovasti kuinka vauva on sinne mahaan mennyt. Meillä ei oikein tyytynyt mihinkään sepostuksiin, eikä ainakaan vastaukseen " kerron sitten kun olet vähän isonpi ". Onneksi kummitätinsä oli meillä kylässä ja hänelle sitten jätin tämän kertomistouhun. Jotain suht. todellista kai kertoi, kun sen verran tyttöä kikatutti :) 3v on kiinnostuneempi siitä kuinka vauva tulee ulos. Siis varpaat edellä ja vatsan läpi vai?

Täällä kanssa kunnon rampa olo. Muutaman päivän oli selkä jo parempi. Eilen sitten innostuin laittamaan syyskukkia ruukkuihin ja siitäkös selkä suuttui. Illalla en voinut astua ollenkaan oikealle jalalle, ja vielä aamullakin liikkuminen aiheutti kipua. Tämä viikko menee vielä sairaslomalla. Saa nähdä kuinka käy jatkossa. Tuo vuodeosastolla työskentely kun ei tämmöisellä selällä onnistu. Kovaa alemmuutta tunnen asian suhteen. Tunnen olevani ihan alinta kastia, kun tällälailla sairastelen ja olen pois töistä :(

Minäkin tunnen liikkeet aina kun rauhotun paikalleni. Mies ei niitä vielä tunne.

Mulla alkaa olla kunnon tyttö-olo. Saa nähdä olenko oikeassa. Parin viikon päästä se tiedetään.

Nyt syömään kun mieskin tuli juoksulenkiltä.

Minsku rv 18 + 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kommentteja viime viikon pölinöihin...

Minsku: oi voi, voithan sä harkita myös sellaista golfkärryä jos ei toi pyörätuoli iske ;) Ja vaude, tollaset suvussa kulkevat perintösängyt ja muut on ihania!

Ope01: Hyvät ultrakuulumiset teillä, vaikka kaveri yrittikin kameraa pakoilla ;)Toivotaan tosiaan että vähän raamikkaampi kaveri teille tulossa tällä kertaa! Lähtikö teillä muuten kaikki hyvin tuon esikoisen kanssa, vai oliko pienuudesta jotain isompaa ongelmaa? Keskoskaapissa sai varmaan pieni itseään kasvatella... Ja kiitti vaunukommenteista (myös muille!), olin itsekin tyytyväinen. Katsotaan sitten miten käytössä toimivat. Ja juu, luokanopen hommissa lapsosia viihdytän -ja kuritan ;)

Sognatore: (jännä nikki muuten, mihin liittyy? kyselee utelias :) Teilläkin tollanen ihana perintöpeti Beibille, oi! Ja kivaa (kai?) että mieskin haluaa osallistua ja sanoa hankintoihin mielipiteensä, monesti omasta ukosta saa irti vaan jotain ympäripyöreetä... TOSIN, se yllätti mut täysin yhtenä päivänä kun tulin kotiin. Oli katsellut postissa tullutta Ikean mainosta ja merkinnyt sinne pinnasänkysivut ja ympyröinyt oleellisia tietoja ja tehnyt niistä muistiinpanoja! Olin ihan äimänä! Mulla kans istukka edessä, eli airbagit talon puolesta :)

( . ) Nyt on sitten rakenneultra ja taas yks neuvola takana. Ultrassa kaikki hyvin, Fabio kasvanut kuten kuuluu jne. Oli aika ihana kun vilkutti pikku kätösellään niin, että kaikki viisi mahtavaa sormea näkyi :) meinasi itku tulla. Ja miehen komea nenä näkyi selvästi sivuprofiilissa, onneksi on nenälle sopivaa sukupuolta ;) Eikä asiasta ollut mitään epäselvyyttä, sen verran anteliaasti poika levitteli että mekin nähtiin ilman arvailuja! Hemppa vähän laskenut taas, veilä kuitenkin 122 eli en saanut reseptiä rautakauppaan. Verenpaine oli noussut, mutta tulin suoraan töistä sellaisen päivän jälkeen että ihme ettei ollut korkeampi (128/88). Painoa tullut kuukaudessa 1,7kg lisää, mutta on silti -3kg lähtöpainosta. Ei siis mitään hätää. Ja hei, oon ollut kokonaisen viikon ilman pahoinvointilääkettä, jee!! Harkkasuppareita edelleen päivittäin, ja Fabio twistaa innokkaasti. Isi tuntenut jotian hämärää liikettä, mutta ei mitään selvää vielä.

Masua kasvatellen uuteen viikkoon.

Jennuli 20+3

ps. Muistakaahan kommentoida muidenkin juttuja, ettei aivan omaan napaan vielä tässä vaiheessa juututa! ;)

Vierailija
4/11 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laiskalla tuulella ja käynyt vain lukemassa mutta kommentointi on jäänyt.

Tällä viikolla meillä on perjantaina rakenneultra ja jännittää aivan pirusti että onko kaikki kunnossa. Tuo aikaisempi keskenmeno tulee varmasti vaikuttamaan koko raskauden ajan ja saa aina pelko pyllyssä mennä lääkäriin. Toivottavasti saataisiin tietää samalla että kumpi on tulossa niin pääsisi vähän shoppailemaan jotain vaatteita:) 17.9 meillä on sitten se 4d-ultra ja siellä pitäisi viimeistään varmistua sukupuoli.

Viikonloppuna meillä on sitten kaverin häät ja sinne ostin ihanan mekon äitiysliikkeestä ruotsista. Minulla oli se jo viime viikonlopun Rippijuhlissa ja mekko oli aivan perfect! Sitä voi myös pitää raskauden jälkeen vyön kanssa niin ei näytä raskausmekolta. Tarkoituksenani on ollutkin ostaa äitiysvaatteiksi sellaisia vaatteita joita voin pitää aivan normaalistikin.

Jennuli81: Minäkin olisin päässyt tuohon ensimmäiseen mammajoogaan varasijalle 1, mutta ajattelin pelata varman päälle ja menin suosiolla siihen ryhmään 2. Ilmeisesti starttaa heti kun tuo 1. ryhmä lopettaa eli lokakuussa. Kiva kuulla että myös sinä tulet sinne mammajumppaan, eikö nämä järjestetä siinä Jampassa samassa talossa missä on Lukio? Ainakin kun autolla siitä ajoin ohi niin luki että Työväentalo, vai näinkö aivan harhoja?

Olen hirveästi lueskellut kuinka tunnette jo lapsen liikkeet. Itse olen myös iltaisin aina yrittänyt hirveästi tunnustella, mutta ei mitään. Siksi varmasti myös pieni pelko koko ajan keskenmenosta, mutta toisaalta tämä on ensimmäinen raskauteni ja olen kuullut että jotkut ketkä ensimmäistään odottavat saattavat tuntea liikkeet vasta rv 26-28.

Olettekos miettineet ottavanne vakuutuksen vauvalle? Itse ajattelin että seuraavassa neuvolakäynnillä pyydän neuvolakortista kopion että saan lähetettyä paperit jo Turvaan. Aiomme tuolta ottaa jo nyt vauvalle vakuutuksen, koska kaikki muutkin meidän vakuutukset on Turvassa. Ja mitä vähän vertailimme vakuutuksia niin aika suht samanlaisia ovat kaikissa. Oma vastuu 100 euroa ja voi hakea koko vuoden käynnit kerralla jolloin maksat vain yhden kerran tuon 100 euroa.

Myöskin hirveästi kiinnostaa tuo hallituksen lupaama 2 viikon pidennys isyysvapaaseen. Meillä mies sanoi että aikoo pitää sen 5 viikkoa isyysvapaata jos perse sen vain kestää. Täytyy ruveta jo vähän laittamaan sivuun rahaa niin tuo voisi olla mahdollistakin. Tietysti riippuu siitä että hallitus lupasi sen tulevan voimaan alku vuodesta, mutta mikä katsotaan sitten alkuvuodeksi? Kerkeääkö vielä tammikuulle.

Nyt voisin mennä tekemään miehelle ruokaa kun töistä tulee ja sen jälkeen lähdemme katsomaan tämän uuden kotimaisen ero-elokuvan "Haarautuva talo" tai jotain sinne päin. Oli tuosta Veikkaus kortista jotain hyötyä kun 2 pääsee tiistaisin yhden hinnalla katsomaan kotimaisen elokuvan.

Supu3 20+0

Vierailija
5/11 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supu pohdiskelit vakuutusasiaa. Me otamme vakuutuksen myös tälle uudelle tulokkaalle. Isommilla lapsilla maksanut itsensä takaisin jo moninkertaisena. Nuoremmalla on kahdesti putkitettu korvat ja toisella kertaa poistettiin myös kitarisa. Korvien takia juostiin lääkärillä 10 viikkoisesta alkaen. Sitten todettiin tuo maitoallergia ja sekin vaati erikoislääkärin seurantaa. Ja nämä kaikki 3 vuoden aikana.

Isommalla poistettu kitarisa ja infektioastma aiheutti lääkärikäyntejä. Eli kyllä kannatti.

Vaatteista oli puhetta. On tämä nykyinen tunika / mekko muoti sitten ihanaa! Ei tarvitse kun laittaa mammaleggarit jalkaan ja muu hoituu normivaatteilla. On sitten kiva synnytyksen jälkeenkin, kun saa vatsamakkarat piiloon mekon / tunikan alle. Nyt tiedän siis senkin, että niitä makkaroita jää. Ekan kanssa otin laitokselle mukaan tavalliset farkut ja mieli maassa tulin sitten kotiin mammafarkuilla :) Alusvaatteet aiheuttaa pientä päänvaivaa. Minulla luonnostaan pienet rinnat ja nyt ovat kasvaneet kuppikoolla. Pakko ostaa siis isommat liivit. Mutta kun tiedän, että kasvavat vielä sen toisenkin kuppikoon! Ja sitten imetyksen jälkeen mahtuvat pienet, kutistuneet rusinapussit taas entisiin liiveihin :(. Jää vain muisto uhkeista rinnoista.

Nuo perinne rottinkisängyt on kyllä ihania! Reunapehmuste täytynee teettää anopilla. Omistan kyllä ompelukoneen, mutta epäilen etteivät taitoni riitä moisten tekoon.

Ihanaa kuulla teidän ultrakuulumisia. Omaani on vielä aikaa. Varmasti jännittää ultraan meno, jos takana keskenmeno. Täytyis yrittää vaan nauttia raskaudesta ja jotenkin työntää se pelko taka-alalle. Ollaanhan tässä jo tilastollisestikin paremmalla puolella. Tsemppiä! Mä jännitän kyllä kanssa, vaikka edellisissä raskauksissa kaikki mennyt hyvin.

Mun täytyy ruveta valmistautumaan vanhempainiltaan lähtöön. Olivat pienet päiväkotilaiset leiponeet tänään meille aikuisille omanapiirakkaa. Ja itse eivät olleet saaneet edes maistaa. Epistä! Mutta niin ylpeänä kertoi, kuinka me aikuiset saadaan siellä juoda kahvia, syödä omenapiirakkaa ja keskustella.

Mullekin on muuten tullut pesänrakennusvietti. Tosin se kohdistuu leikkimökkiin. Se sai tänään uuden, syksyisen ilmeen. Lyhtyjä, pajupalloja, paperilyhtyjä ja sensellaista. Ja tytöt tykkäsivät.

Minsku rv 18 + 6

Vierailija
6/11 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra onnellisesti takana ja onneksi vauvalla oli kaikki kunnossa, kasvanut hyvin ja koko vastasi viikkoja. Kätilö joutui välillä heiluttamaan masuani, jotta vauva asettusi parempaan asentoon sydämen rakenteen tutkimista varten. Oli ihana nähdä vauvan potkivan samalla kun tunsin liikettä. Pari kertaa vauva laittoi peukalon suuhunsa ja kerran myös korvaansa.

Bonuksena sain vielä vahvistuksen salaiselle toiveelleni, eli kätilö arveli tytön olevan tulossa :)))

Tyttöä toivoin siksi, että huushollista löytyy tytölle leluja ja vaatetta ja mieluummin 6-v. isosiskon prinsessahuoneeseen sijoitan "sitten joskus" pienen prinsessan kuin pikkuprinssin ;)

Isovelihän on jo 11-v., kun vauva syntyy.

Toivottavasti vauva syntyy ensi vuonna, jotta mies voisi hyödyntää kaavaillun pidennetyn isyysloman.

Kaikki on siis paremmin kuin hyvin =)

Muiden mammojen kuulumisia en ole tavannut kommentoida ja sama linja jatkukoon, paitsi, että Jennuli -81 vaikuttaa harvinaisen hauskalta opettajalta :D

Ei muuta kuin voidaan paksusti!

Äitsyliini rv 20+3

PS. Olisko siinä mitään ideaa, jos ne, jotka ovat kysyneet sukupuolta, niin laittaisivat listaan kysymysmerkin kera arvion vauvan sukupuolesta???

Vierailija
7/11 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin taas jutut läpi, mutta täysin voipuneena mun pää lyö tyhjää ;)

Pari juttua jäi mieleen, kukas se mahtoi ollakaan, kun vielä odotteli liiketuntemuksia... Mulla oli esikoisen kohdalla aivan sama, että kaikki samoilla viikoilla olevat tunsi liikkeitä varmaan kuukausi ennen mua :( Muistan miten tylsää oli niitä odotella ja ihmetelllä niiin pitkään, että myötätuntoa sulle!!!

Jennuli, kollega! ;) Eipä muuten tuo esikoinen ollut keskonen, vaikka olikin minikokoa. Eli kävi vaan teholla seurannassa periaatteessa ihan tavishuoneessa pari päivää, sit pääsi osastolle. Viikko jouduttiin kyllä olla sairaalassa, että uskoivat ipanan säilyvän hengissä meidän hoteissa tai jotain ;) Puolessa vuodessa neiti sitten kasvoi kiinni sen, mitä mahassa jäi jälkeen ja sen jälkeen on ollut ihan normikokoa. Siis onhan tuo edelleen hiukan keskiarvoa pienempi, mutta ollaanhan me kaikki isotkin vähän erimittasia jne, eli menee ihan normivaihtelun piikkiin.

Me keksittiin sitten nimivaihtiksetkin jo miehen kanssa valmiiksi tässä joku ilta :) Naureskeltiin vaan keskenämme, kun meni ehkä 5 min ja eräät tuttavat tässä just joku aika sitten pähkäili oman esikoisensa nimeä viimeiseen saakka, eli kuukausia ainakin ;)

Onko muuten muut jo saaneet "seurakseen" tämän "tautiin" kuuluvan vaivan, närästyksen? Mä oon jo koukussa rennieen =)

Meillä muuten ei esikoiselle tullu aikanaan vakuutusta otettua, ja syntymän jälkeen ei enää saatu ainakaan IFltä, mm. koska oli syntyessään niin pieni, vaikka ihan terve olikin. Sittemmin olis kyllä ollut käyttöä vakuutukselle, joten tälle toiselle kyllä pitää vähintään vakavasti harkita. Ja esikoisellekin vois taas yrittää uudestaan, jos jostain sais, vaikka rajoituksia onkin nyt jo tiedossa.

Muuten kaikki siis hyvin, paitsi että toi työnteko ei oikein nyt iske. Mulla kun ei ole vakipaikkaa missään ja tällä kertaa satuin saamaan erittäin haasteellisen luokan (&koko koulun) kohdalleni, niin iltapäivisin oon kyllä ihan katkipoikki. Olis kiva jaksaa jotain touhuta esikoisenkin kanssa välillä. Saattaapi olla, että kun tämä pesti lokakuun lopussa päättyy, en jaksa edes ajatella mitään sijaisuuksia marraskuulle. Joulukuussa sit alka jo äippäloma, katoin kelan nettisivuilta että 5.12. alkais.

Jeespoks, nyt minä poistun takavasemmalle, jos vaikka hetken jaksais kotihommia tai jotain häärätä!

t. Ope rv 20+?

Vierailija
8/11 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen rakenneultra ja vauvalla oli kaikki hyvin. Koko vastasi viikkoja ja kaikki oli niinkuin pitikin. Istukan pinnalla oli verta joten uusi ultra 4viikon päästä..toivottavasti sitten selviää mistä se johtuu. Sukupuolikin selvisi ja poika on tulossa :D Sitä toivoin ja jotenkin tunsin ihan varmasti että poika tulee:)

Supu: minäkin tunsin ekassa raskaudessa liikket vasta reilu rv 20+ jälkeen! Tällä kertaa jo todella aikasin..oliko jo rv 16->

En nyt ehdi kommentoida muiden kirjoituksia enempää... täytyy lähteä shoppailee pojalle vaatteita :D Tällä hetkellä kaikki on vaaleanpunaista ja pinkkiä matkarattaita myöten;)

Mmamma rv20+3

Vierailija
9/11 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maanantaina neuvolassa. Vaihtoivat lasketun ajan 21.1. En kyllä tiedä miksi, kun heittää vain kahdella päivällä. Ei meinannut saada sydänääniä kuulumaan, säikähdin pahemman kerran. Kertoi että kokeilee aina liian ylhäältä aluksi. Kun kokeili alempaa, niin sieltähän se löytyi. Sydän tikutti 150 x min.

Tänään kävin rakenneultrassa Hyvinkäällä. Odotin saavani tietää sukupuolen, mutta pikkuinenpa päätti ettei näytä sitä. Oli koko 30 minuuttia jalat ristissä! Potki kovasti ja heilutteli käsiä, mutta vartaloa ei suostunut kääntämään. Kätilö oli aivan tuskainen kun ei meinannut saada kaikkia mittoja (heilutteli ja paineli mahaa kunnolla useita kerrtoja). Taitaa masussa asustaa jääräpää :) Kaikki siis aivan kunnossa ultan mukaan.

Ensi viikolla alkaakin sitten perhevalmennus :)

Mmamma: minäkin toivoin pääseväni shoppailemaan "oikean" värisiä vaatteita, mutta haaveeksi jäi.

Supu3: Mihin meette 4D-ultraan? ja mielenkiinnosta kysyn että paljonko maksaa? Ja enpäs ollut ajatellut koko vakuutusasiaa, mutta nyt on harkittu että kyllä otetaan. Vielä hakusessa mistä firmasta.

Ope01: Mä luulin että mä kuvittelin närästyksen. Siis usempana päivänä on korventanut ja koskaan ennen ei ole närästänyt. Mutta se siis voi kuulua asiaan jo tässä vaiheessa?

Sande87 20+1

Vierailija
10/11 |
04.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin rakenne ultrassa, harmi kun mies ei päässy mukaan, enkä saanu ultrausta cd:lle (otin oman mukaan jos saa) joten kätilö anto 6 kuvaa vauvelista mukaan. Kaikki on kunnossa, ei mitään poikkeavaa. Melkein puol tuntii ultras masua, vaaveliini ois vaan halunn nukkuu, ihanasti kädet pään alla nukku eikä meinannu suostuu näyttämään sormia, mutta lopulta nekin näytti vilaukselta kun vähän vaihtoi asentoa ja alko nukkumaan vain toinen käsi posken alla. Ja sitten vaaveli koko ajan yritti laittaa päätään piiloon ihan kuin ois ujostellu, monta kertaa laitto kasvonsa kohtua vasten ettei näkyis naama, mutta sieltä saatiin monta hienoa ja ihanaa kasvokuvaa vauvelista. Varpaitakaan ei meinannut näyttää kun kohtua vasten painoi vaan jalkansa mutta ihanat pikku varpaat sieltä löytyi kumminkin.

Meillä täällähän on käytössä 4d ultra niin oli kyllä tosi ihana katsoa pikkuista ihmettä siellä masussa.

Ultraajakin oli aivan ihana kätilö KYSiltä, hän selitti koko ajan mitä tehään ja mitä mitataa ja paljonko se on ja onko se normaali aivan toisenlainen kuin aikaisemmissa raskauksissa olleet ultraajat jotka vaan mumisi tai oli hiljaa.

Painoa vaavelilla oli jo 380g ja vastasi viikoja tai oikeastaan vielä kaksi päivää enemmän mutta se on vaan hyvä että kasvaa.

Sukupuolta ei kertonut mutta en olisi kyllä halunnut tietääkkään, tällä hetkellä on vielä enemmän poika olo mut saa nähä (tammikuussa sit tiietään).

Moni tuntuu täällä lähtevän shoppailemaan vauvoille vaatteita ja muuta mukavaa mutta minä oon vaan helpottunu kun ei tartte lähtee, inhoon shoppailua en tykkää siitä yhtään, kiva kun kaikki vaatteet on valmiina ei tartte ostella mitään ihmeempiä juttuja.

Vakuutus pitäs muistaa ottaa ennen vauvan syntymää mut saa nähä muistanko taaskaan.

Täälläkin närästää aika ajoin joskus enemmän joskus vähemmän ei kumminkaan joka päivä ja se on ihanaa kun ei närästä mutta loppuu kohden sekin vaiva voi pahentua, toivotaan parasta ettei pahentuis yhtään, lähtis vaan pois.

Mulla kiirettä pukka koko viikonlopuksi kun pikku neiti täytti eilen 3v ja viikonloppuna juhlitaan sitten niitä kumpanakin päivänä ja tänään oon leiponu kakkua sun muuta tarjottavaa joten voin olla aikas lailla sippi sitten ensviikon alun.

Ja aah tänään piti vielä ilmottautua työttömäksi mut onneksi työttömänä ei tartte olla ku kolme ja puol kuukautta kun sit jo pääsee mammalomalle.

Eiköhän tässä ollu kaikki minun asiani tältä viikolta.

hömelö 20+4

Vierailija
11/11 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan Jennulia: "Sognatore: (jännä nikki muuten, mihin liittyy? kyselee utelias :) Teilläkin tollanen ihana perintöpeti Beibille, oi! Ja kivaa (kai?) että mieskin haluaa osallistua ja sanoa hankintoihin mielipiteensä, monesti omasta ukosta saa irti vaan jotain ympäripyöreetä... TOSIN, se yllätti mut täysin yhtenä päivänä kun tulin kotiin. Oli katsellut postissa tullutta Ikean mainosta ja merkinnyt sinne pinnasänkysivut ja ympyröinyt oleellisia tietoja ja tehnyt niistä muistiinpanoja! Olin ihan äimänä! Mulla kans istukka edessä, eli airbagit talon puolesta :)"

Sognatore nikki tulee jo vuosien takaa ja juontaa juurensa vauvakuumeiluuni. Sognatore on italiaa ja tarkoittaa haaveilijaa.. ja silloin vuosia sitten tuntuikin, että olen ikuinen haaveilija tämän oman vauvan saannin suhteen, onneksi olin väärässä :)

Meillä on tosiaan jo kaksikin perintösänkyä; ensisängyksi tulee siis minun suvun puolelta rottinkinen soikea sänky ja isän puolelta saamme suvun pinnasängyn jossa isikin sitten on lekotellut. Pikkuisen pinnasänkyä uudistetaan uudella sävyllä, muuten mennään vanhalla tyylillä.

Mä oon lajitellut ja viikkaillut oikein urakalla saatuja vaatteita ja tilanne onkin nyt se, että todettiin anopin ja miehen kanssa että meille on tullut tavaraa niin paljon, että äitiyspakkaus on hyödytön. Tänään kävin ostamassa uuden hoitoalusta, kun kerrankin tuli vastaan mieluinen. Meille ei hoitopöytää tulekaan ollenkaan vaan hoitopiste tulee kodinhoitohuoneen pöydälle. Viereen mies tekee vesipisteen pyllynpesuja varten. Kaappeihin tulee vaatteet koreihin ja pöydälle koreihin vaipat ja hoitotarvikkeet. Näin päätimme tämän asian ratkaista..

On mukavaa että mies osallistuu ja haluaa vaikuttaa ostoksiin. Meillä muutenkin mies sisustaa ja on se jolla on parempi silmä/maku :)

Toissailtana muuten massussa kävi semmoinen vilske että otin mahan paljaaksi ja näin ihmetyksekseni liikkeet paljaalla silmällä. Mahan pinta vaan heilahti joka potkun myötä :)

Nyt saunaan..

Sognatore 22+2