Mikä näistä tytölle nimeksi: Menni, Jessi vai Peppi?
Entä millaisia mielikuvia noista nimistä tulee?
Tiedän kyllä että nämä (kuten monet muutkin erikoisemmat nimet) ärsyttävät monia, mutta me on päätetty että joku noista hän on! :)
Kommentit (36)
on Jessi niminen poika, että olisiko enemmän pojan nimi...? :-O Tosin tuota nimeä on kummasteltu aika paljon, joten en suosittele.
Mutta noista nyt ainoastaan Peppi on ihmisen nimi minun mielestäni, ja se onkin oikein hyvä nimi :)
Ei ikinmaailmassa mikään noista!
Kaikista kamalin ehdottomasti tuo Jessi.
Pistä edes Peppi, sekin on koiran nimi. Menni on ällöttävä mammantyttö. Mutta Jessiä ei TODELLAKAAN!
Mutta mun suosikki on Menni. Aivan ihana nimi :)
Mennistä ei saa kiinni, ellei sitten viittaa menninkäiseen (entä Menna, Meena?). Jessi tuntuu jääneen kesken, sitä jää odottamaan sitä viimeistä tavua :)
Nuo keksityt ei nappaa, varsinkaan lällyt jennajessijessemennamannamillamallamennit.
Voisin laittaa omallekin. Menni ja Jessi eivät ole yhtään niin kauniita, vaikkeivät huonoja ole nekään.
mikä nimi on keksitty ja mikä ei?
Peppi paras, vaikka tuleekin koira mieleen.
Jessi kuulostaa hyvalle - Kiva pirtsakka nimi.
Peppikin on kiva,mutta aika tavallinen jos jotain vahan erikoisempaa haette.
Mennista itse en niin kovasti tykkaa.
Paaaateee postimies...ja Jessi-kissa!
Se olisi jotenkin parempi ja aidompi kuin Peppi
Ihana menninkäisnimi. :)
Jessi ihan ok, mutta Peppiä en laittaisi - ajattele, mitkä paineet tyttöparalle olla peppimäinen.
Tää tulee aika monta vuotta myöhässä... Mutta ystäväni nimi on Jessi ja on saanut paljon kehuja siitä:) Hyvä niin. Minun mielestä Jessi on paras vaihtoehto;)
Jessi menettelee, sehän on kuin Essin ja Jennin sekoitus, ihan ok!
Mennistä tulee menninkäismielikuva, joten en ihan heti minä miellä tytön nimeksi.
Peppi-nimen suosiota en voi mitenkään käsittää, sananakin musta hirveä ja lisäksi samaa mieltä, kuin joku aiemminkin, että Pitkätossulle käy muttei todellakaan kenellekään muulle, koskaan! :-)