Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan muu huomannut että

Vierailija
31.08.2009 |

ilman miestä kodinkonekaupassa ei saa edes palvelua? tai ihmiset(esim. kaupan kassa) tervehtii vain perheen "isäntää" eikä vaimoa ollenkaan.

mua on oikeesti alkanut vaivaamaan tämä asia. yhdessä entisessä asunnossamme jopa naapurit tervehtivät vain miestä ja minua vain mulkaistiin. voikohan tämä asia johtua siitä että olen nainen vai siitä että olen niin nuori (olen nyt 22 ja mieheni "jo" 35)? vai olenko vain niin epämiellyttävän näköinen että minua ei tarvitse tervehtiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen ainakin huomannut saman!

Itse (35 v nainen) teen jonkin verran työmatkoja, ja varsinkin ulkomailla (pari kertaa myös suomalaisessa hotellissa) olen huomannut, että jos vastaanottovirkailija on nainen, niin hädin tuskin tervehtii ja "palvelu" on aika nihkeää. Ja heti jos paikalle tulee miespuolinen hotellivieras, niin ollaan NIIIIN ystävällisiä että...

Aika kummallista oikeastaan, miksi tollaisia asenteita vielä löytyy!

Vierailija
2/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurit moikkaamaan ensin mua, nykyään myös miestä. Siis silloin kun tähän muutin, alkoivat naapurit moikkaamaan mua heti vaikkeivat miestä olleet ennen moikanneet. En kyllä ihmettele, on tuo sellainen mörökölli kun itse taas virnuilen välillä pihalla kuin mikäkin taavetti :D Nykyään moikkaavat myös miestä ja juttelevat meidän kanssa tämän tästä. Ja mua ensin palvellaan kodinkoneliikkeissä, mies näyttää usein siltä kuin olisi ihan jossain muussa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tervehtii miestäni paljon iloisemmin kuin minua. Mieheni on suht komea.

Muuten en ole asiaan kiinnittänyt huomiota. Olen aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua myös kodinkoneliikkeissä.

Vierailija
4/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat sinua tyttäreksi.

Vierailija
5/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on jätetty yksi auto ostamatta sen takia, että myyjä alkoi minulle esittelemään värejä kuin lapselle lässyttäen, että "tässä olisi myös näitä pastellivärejä pikkurouvalle..." käännyttiin miehen kanssa sanaa sanomatta ja käveltiin ulos. Ei tarvinnut asiasta edes keskustella.

Jos sun rahat ei kelpaa, niin mikäs siinä, sittenpähän on kaupan pojilla enenmmän aikaa surffata netissä ettimässä uusia duuneja, kun lomautus koittaa:)

Vierailija
6/6 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on jätetty yksi auto ostamatta sen takia, että myyjä alkoi minulle esittelemään värejä kuin lapselle lässyttäen, että "tässä olisi myös näitä pastellivärejä pikkurouvalle..." käännyttiin miehen kanssa sanaa sanomatta ja käveltiin ulos. Ei tarvinnut asiasta edes keskustella. Jos sun rahat ei kelpaa, niin mikäs siinä, sittenpähän on kaupan pojilla enenmmän aikaa surffata netissä ettimässä uusia duuneja, kun lomautus koittaa:)

Mitä väärää se kauppias teki? Mä olisin vaan sanonut että mua ei pastellivärit kiinnosta ja kertonut mitä haluan. En todellakaan olis suutahtanut tollasesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi