Kerätään tähän älyttömiä suomalaisia hintoja
Sellaisia, joihin ei ole mitään järkevää selitystä...
Kuten nuo katsastushinnat:
Joensuussa 19 euroa
Lapissa yli 100 euroa
Oulussa 65 euroa
ehkä voimme tällä tavalla vähän vaikuttaa asiaan, tätä palstaa kun lukee aika moni ihminen
Kommentit (155)
mua ei saisi IKINÄ maksamaan mukisematta kahvista 4,2euroa!
joutu maksamaan pääsymaksun Puuhamaahan (lähes 30,-) kun ei siellä aikuisille mitään ole ja lapsia ei kuitenkaan voi sinne ilman aikuisia laittaa.
Samaten ihmettelen sitä, että sama tuote voi maksaa aivan eri summia ostopaikasta riippuen. Ostin erään tuotteen hintaan 25,90 ja jälkeenpäin olen nähnyt samaa tuotetta myytävän 19,90 ja 21,90 eikä noista kumpikaan ollut tarjoushinta.
Särkänniemi, Power Park, wasalandia ja kaikki muut, joissa aikuinen joutuu maksamaan sisäänpääsyn. Siinä on ahneus vallalla.
Käymme siis joko Lintsillä tai ruotsissa, jossa muutenkin kaikki on halvempaa. Ruoka, sisäänpääsyt, yöpyminen, bensat jne.
suosittelen boikottia muillekin, muuten emme voi vaikutaa hintoihin
Meillä on aina Muumimaailmassa, Korkeasaareessa ja tämän tyyopisissä paikoissa omat eväät, mehut ja kahvit. Ehkä jätskit ostetaan, siinä kaikki. Ei ole suuri vaiva ja hinta jää varmaan kymmenesosaan, jos sitäkään. Ei kai kukaan osta jotain pillimehua tollasista paikoista, kun niitä voi ottaa mukaan??????
Meillä on aina Muumimaailmassa, Korkeasaareessa ja tämän tyyopisissä paikoissa omat eväät, mehut ja kahvit. Ehkä jätskit ostetaan, siinä kaikki. Ei ole suuri vaiva ja hinta jää varmaan kymmenesosaan, jos sitäkään. Ei kai kukaan osta jotain pillimehua tollasista paikoista, kun niitä voi ottaa mukaan??????
Ihan oikeasti eräät "huvipaikat" ovat miettimässä omien eväiden kieltoa suomessa. Koska niin monilla on omat eväät ja eivät osta heidän ylihinnoiteltuja ruokiaan/juomiaan
joutu maksamaan pääsymaksun Puuhamaahan (lähes 30,-) kun ei siellä aikuisille mitään ole ja lapsia ei kuitenkaan voi sinne ilman aikuisia laittaa. .
kun lapset haluavat sinne ja eivät voi mennä yksin. Sama juttu Wasalandiass (ja sama omistajakin). Boikotoimme molempia paikkoja, teidänkin kannattaisi.
maiden palkkataso. viittaan tuohon budapest/slovakia vertailuun.
myönnetään että ei selitä kaikkea: olin just itävallassa jossa hotellissa söin erinomaisen viiden ruokalajin aterian pöytään tarjoiltuna hintaan 18 euroa - ei irtoa täältä missään hotellissa...
nousseet; Virossa tapahtunut sama ilmiö!
mutta tähän ketjuun oli tarkoitus kerätä TÖRKEITÄ kiskurihintoja, kuten huvipuistojen juomat, ruuat jne
vaikka yksikään ei varmasti mene mihinkään laitteeseen. Tosi törkeää !
Intersportissa 179 euroa, netistä ulkomailta 80 euroa.
Osaisiko joku teistä kertoa mulle paljon maksaa ulkomailla partakoneen terät?
Meilla maksaa n 10 dollaria=5 vaihtoteraa, ja 7 dollaria se itse razor. Nama on USAn hintoja.
ja täten vaikutatte siihen, että suomen kauppiaiden on PAKKO laskea hintoja
Ja sitä myös että miksi aina suomalainen tuote on paljon kalliimpi? Esim. tomaatti. Ulkomainen aina halvempaa vaikka voisi luulla kun rahtikulut yms. laitetaan niin hintaa tulee. Mutta ei, kasvihuoneelta joka sijaitsee kaupasta 15 km:n päässä on näköjään kallimpaa kuljettaa tuotteet myyntiin.
Minkä takia sitä tomaattia ei saa ostaa kypsänä, edes silloin kesällä kun tomaatti on sesongissa?
lintsin hodari oli 6,90€ yhdella nakilla ja memhisin crowmore siideri 7,50€.