Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku valitti,ettei pojalle ole kivoja vaatteita

Vierailija
31.08.2009 |

kävin eilen Lindexissä ja siellä oli aivan ihania Vaahteramäen Eemelin paita ja uutta Muumi sarjaa,collarihousua ja hupparia ja aivan ihana pörrökangasta sellainen takki,hitsit kun ei ole rahaa,olisin muuten ostanut omalle 3 vuotiaalle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotias haluaa paitoja joissa on hämppejä, autoja, palloja, lohikäärmeitä ym. :) Värejä on laidasta laitaan. On sitä oranssia, sinistä, beigeä, vihreää, ruskeaa, harmaata, mustaa ym.

Ja aina on oltava farkut :)

Ja kyl niit 86cm- ylöspäin löytyy kivoja vaatteita pojille. Ainakin itse olen löytäny :)

Vierailija
22/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöille on perhosta ja kukkaa ja ponia ja hauvaa ja vaikka mitä, ja väreissä löytyy. Miksi sitten pienelle yksi vuotiaalle pojalle on pääkalloa, spidermania, autoa, junaa ja vaikka mitä hirviötä... Ei se pikkunen vielä ymmärrä mitään niistä, eikä osaa ajatella että joku on tyttö ja saa siksi tykätä esim eläimistä, ja itse on poika, eikä saisi.

Vähän aikaa sitten Prismassa oli ihana päiväpeite tytöille, perhosia ja vaaleanpunaista. Pojalle sitten sininen, jossa tylsännänköisiä vetureita. Ennemmin olisin halunnut sen, missä perhosia, kun vain olisi väreissä vähän valikoimaa.

Varmaan äijät suunnittelee noita lastenvaatteita, ei muuten voi olla noin älyvapaata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä kun tästä aina valitetaan. Viime viikolla kävin H&M:llä ja poikien osasto oli täynnä violettia, punaista, limenvihreää, oranssia. Oli kirkasta punaista, sinistä ja vihreää noiden murrettujen lisäksi. Oli susia ja leijonia, autoja ja Ressuja, Tomia ja Jerryä. Mitä ihmettä siellä sitten pitäisi olla?

Itse ostan suurimman osan poikien vaatteista ulkomaisista nettikaupoista, mutta minusta just H&M löytyy myös ihan kivoja, paljon muutakin kuin örkkejä. Joskin meillä isommat pojat niitä itse haluavat :)

Vierailija
24/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alle 3-vuotiaat voivat mielestäni pitää myös tyttöjen puolelta hankittuja vaatteita ilman kiusaamispelkoa. Ihmettelen vaan kun ensin valitetaan ettei löydy vaatteita; sitten kun niitä löytyy, ei ole värejä; värejä löytyy ja nyt sitten ei tykätä vaihtoehdoista (raidat, yksiväriset, printit)!! Mikä ihme teitä vaivaa kun mikään ei kelpaa??

Vierailija
25/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name It, lego, ticket ym ym...Käyn paljon Oz Babyssa, tosin heillä on liikkeet Turussa ja Jyväskylässä mutta verkkokauppakin löytyy.

Vierailija
26/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tyttöjen vaatteet ovat raikasvärisempiä (enkä mä niin tykkää niistä pinkeistäkään, mutta silti siellä on enemmän valikoimaa!). Olen pohtinut myös sitä, että mussako on vika, olenko vaan liian nirso. Ehkä selkeimmin toivoisin suoraa jatkumoa poikien alle 86cm puolelta mutta isompikokoisia! Jospa nämä jatkuisivat sinne 110cm asti, niin sitten voi olla, että itsekin jo tykätään örkeistä. Vauvalle löysin vielä helposti omaakin silmää miellyttäviä ja nyt näyttää, että poika itsekin viihtyisi paremmin niissä.

Sorry, musta ne H&M poikien vaatteet oli just tismalleen sitä rumuutta kympillä. Värit oli ankeita ja kuvat synkkiä. Vaikka on kuinka oranssia, niin kun se on yhdistetty grafiitinharmaaseen niin ankea on.

t. 17, joka jo viime viikolla ruikutti samaa

Ja alle 3-vuotiaat voivat mielestäni pitää myös tyttöjen puolelta hankittuja vaatteita ilman kiusaamispelkoa. Ihmettelen vaan kun ensin valitetaan ettei löydy vaatteita; sitten kun niitä löytyy, ei ole värejä; värejä löytyy ja nyt sitten ei tykätä vaihtoehdoista (raidat, yksiväriset, printit)!! Mikä ihme teitä vaivaa kun mikään ei kelpaa??

Vierailija
27/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alle 3-vuotiaat voivat mielestäni pitää myös tyttöjen puolelta hankittuja vaatteita ilman kiusaamispelkoa.

Jos olisit, niin tietäisit, että tyttöjen puolella kaikki vaatteet sisältävät joko kimalletta, rimpsua tai muuta hörhellystä. Ei sieltäkään löydy pojille käyviä.

Vierailija
28/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille on rekin täydeltä mekkoja, joissa on oikein juhlaviakin versioita.

Ja pojille juhlavin vaate mitä löytyy on sammarit ja ruutupaita. Isommille on kyllä sitten ihan pukuja, mutta noille 2 - 4-vuotiaille ei viitsisi vielä jäykkää pukua laittaa, mutta toisaalta pitäisi saada puettua yhtä juhlavasti kuin muukin perhe. Siinä hommassa on kauppojen valikoimat täysi nolla.

Vierailija
29/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raidallisia trikoopaitoja useissa kivoissa väreissä. Olen tytöille tilannut poikien puolelta vihreä-valkoraitaiset ja pojalle tyttöjen puolelta tummanlilan paidan. Printtipaidoista en tykkää yhtään

Vierailija
30/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista löytyy keltaista, punaista, ruskeaa, erivärisiä vihreitä, oranssia yms paitaa. Kuvioina erilaisia eläimiä, autojen (varsinkin työautojen kuvia) tai muuten vaan jotenkin kivasti kuvioituja (yksi pohjaväri, toisella värillä hillittyä kuviota). Yhtään pääkalloa ei ole, tai mitään örkkejä, yksi Muumi jalkapallopaita.

Pakkoko se on ostaa vaatteet Lindexiksilta tai H&M:sta, muitakin vaihtoehtoja on, varsinkin netissä. Ovat toki vähän kalliimpia, mutta laadukkaampia, ja pakkoko sitä on ostaa kaappia täyteen.

Enemmän valittaisin tyttöjen vaatteista. Pääväri lähes aina vaaleanpunainen ja niitä Hello Kittyjä tungetaan joka paikkaan. Ihania kisujahan ne tietty ovat, mutta rajansa kaikella. Onneksi pojalta jää ainakin noita eläinpaitoja tytöllekin pidettäväksi.

Vierailija
31/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut tyttöjen puolelta vaatetta 3v. pojalleni. Ostin kivan väriset housut, ei kimalletta eikä rimpsuja. Jos nyt jossain on joku sydän, niin mun puolesta käy kyllä pojallekin.

Ja todella - juhlavaatteet ovat vähän surullisia munkin mielestä, mutta jotenkin sen mä kestän paremmin. Harvemmin edessä.

#28, 17

Vierailija
32/32 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria housuja pojille löytyy esim. Prismasta, Sokokselta ja Stockalta. Luulisin, että Cittaristakin (kun kerran Prismastakin). JesperJuniorista ym. pelkistä lastenvaateliikkeistä puhumattakaan!

Samoista kaupoista löytyy lisäksi yksivärisiä siistejä paitapuseroita, niitä hihattomia villaneuleita (mikä niiden oikea nimi olikaan? oikosulku...), rennompia liivejä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä