Pitää tässä alkaa pikkuhiljaa kasaamaan lasten joululahjatoivelistaa anopille.
Kaikki ne kivat jutut, joita lapsille nyt himottaisi ostaa, kuten Reino-tossut, Finlaysonin Muumi-lakanat ja Reimatecin asusteet pitää laittaa joululahjatoivelistalle, jonka lapset antavat mummolleen eli anopille.
Anoppi rahoittaa tosi mielellään mieheni vanhempien lasten isoja hankintoja, kuten tietokoneita ja mopoja ja siksi mua ei ollenkaan hävetä vaikka minun ja anopin pojan yhteisten lasten toivelistasta tulisikin hinnakas.
Ja toivelista tarkoittaa sitä että kaikki toiveet toteutetaan.
Kommentit (31)
kotiteatteri pikkukakkosta varten. Kyllä se voi tarvita viinikaapinkin piakkoin.
ja ihan sen takia ilmoitin omankin lapseni uimakouluun, joka maksaa 12€/kerta ja anopille lähtee lasku. Muskariinkin voisi vauvan kanssa mennä ja siitäkin lasku anopille.
etkö säkin ole ex?
So last season!
tää on totta, niin minusta kuulostaa lähinnä aika surullista. En ymmärrä, miten se on sinulta tai lapsiltasi pois, että miehesi isommat lapset saavat jotain rahallisesti arvokasta. En usko, että voit olla sisimmässäsi kovinkaan onnellinen, mikäli olet noin kateellinen. Itse toivon eniten lapsilleni sitä, että isovanhemmat ovat heidän kanssaan. Miehen isä antaa mielellään leluja ja rahaa, mutta paljon mieluummin soisin, että hän leikkisi lastenlastensa kanssa. Ja ei, emme ole rikkaita, vaan lähinnä kitkutamme päivästä päivään, joten rahallekin olisi käyttöä.
virallisesti päivääkään oltu. Ja ehkä kannattaisikin panna välit vielä viileimmiksi, niin anoppi eli lasteni mummmo säälisi sitten erolapsia ja ostaisi näille kaikkea mitä vaan keksivät pyytää.
Jos ukko on meidän kanssa vaan viikonloppuisin, niin käytännössähän mulla on viikot aikaa kehittää ihmissuhde jonkun toisen kanssa.
miehen vanhemmille lapsille kaiken vaikka ovat koulua vieroksuvia luusereita ja niiden äiti on hyväpalkkaisessa työssä. Miksi minun lasteni pitäisi jäädä vähemmälle?
nimenomaan, tästähän on kyse, sinua vituttaa. Edelleen kysyn, oletkohan kovinkaan onnellinen vitutuksesi kanssa. Etkö pääsisi helpommalla, kun olisit kiitollinen, että vanhemmat lapset saavat mummolta rahaa, ja keskittyisit ihan itseesi muilla tavoin. Katkeruus on todella syövyttävä tunne, tiedän kokemuksesta.
että minun lapseni ovat yhtä onnellisia hänen rahoittamista harrastuksista ja lahjoista kuin miehen ex-vaimon luuseriteinit. Siksi otankin tänä jouluna lahjalista erityisen tarkkaan harkintaan ja valitsen toivelistalle vain kalleinta ja laadukkainta. Vain parasta minun lapsilleni.
mutta hienoa, että sukulaiset noita teille ostavat.
Meillä on sikäli hyvä tilanne, että pystymme ihan itse ostamaan reimatecit (tai no nykyisin jo käyttävät haltin ulkoiluvaatteita), lakanat ym. ja nekin ostetaan ihan kauppareissulla käyttöön, ei lahjana.
Isovanhemmat voivat sitten ihan vapaasti ostaa kunnollisia lapsille mieluisia _lahjoja_
Ymmärrän toki, ettei tämä ole kaikille mahdollista, silloin on hienoa jos isovanhemmat voivat auttaa hankinnoissa.
Muistattehan kuitenkin, että lapsesta se ulkoiluhaalari ei tunnu ehkä niin kivalta lahjalta.
Katsottiin kuvasta ja pinkit oli nätimmät. Ovat hyvät täällä postilaatikolla & pyykkihommissa käyntiin, kotonakin niitä piti talvella. Enkä ole Nina Mikkonen :-).
no et varmasti, eiks niillä ole vaan kaks poikaa? saisivat varmaan aika saarnan homoseksuaalisuudesta ja Raamatun kannasta siihen, jos pinkkejä tossuja havittelisivat. :D
yleensä vain viikonloppuisin. Ex-vaimon lapset voivat tulla isänsä luo viikollakin milloin vain jos haluavat. Voitais kyllä mekin, mutta viihdyn paremmin omalla asunnollani.