Kelpaako pelimiehelle kuka tahansa joka
vaan on tarpeeksi helppo? Vai ihastuvatko aidosti?
Kommentit (8)
Ei kelpaa kuka tahansa. Pelimiehet ovat yleensä hyvännäköisiä, eivät edes yritä rumia. Eivät ihastu oikeasti.
pelimiehen kanssa. Ja aikoinaan sille oli kuulemma kelvaannut nainen kun nainen, ainakin yhdeksi yöksi jos oli tarpeeksi humalassa. Mitä vanhemmaksi tuli, sitä krantummaksi muuttui. Kun tapasi mut, oli samaan aikaan tapaillut neljää eri naista, mutta lopetti ne jutut, kun halusi suhteen mun kanssa onnistuvan. Eli ihastuvat aidosti kun kolahtaa kunnolla.
Monet pelimiehet saavat niin hyvin naisia, että on varaa olla kranttujakin.
Mun kaverilla on tälläiseen pelimieheen suhde. Mies on naimisissa ja tunnustanut pettäneensä vaimoaan kroonisesti viimeiset 15 vuotta. Miehellä on jo ikää pikkuisen yli 40, mutta on se hurmaava. Siinä on sitä jotain ja osaa käsitellä naisia. Sika silti, ei saa ottaa vakavasti.
vaikka kuinka tapaisi ihanan naisen. Ihastuminen/rakastuminen laimenee kyllä, viimeistään muutaman vuoden kuluttua ollaan baanalla. Olin itse sellaisen kanssa naimisissa, jätin keväällä. Edelleenkin rakastaa ja haluaa yhteen palata, enkä epäile. En vain enää ota suharia takaisin, tiedän että ei pysty olemaan uskollinen. Pelimies on aina pelimies.
Uskon, että voi ihastua ja rakastuakin ihan tosissaan, mutta alkuhuuman jälkeen alkaa taas vilkuilla uusia kohteita. Sitoutua siis voi, mutta uskollisuuteen ei pysty.
Olen itse aikanaan yhden tällaisen kanssa pitänyt pientä peliä ja hauskanpitoon on oivaa seuraa; komea, kohtelias, herkkupala kertakaikkiaan. Varuillaan vaan pitää olla, ettei itse ala kiintymään.
Ja en usko, että kuka tahansa kelpaa. Ainakin tämä minun tuntemani yksilö tuntuu olevan aika kranttu. Ja mikä, ettei olisi, tarjokkaita tuntuu riittävän.
helpot ja vaikeet, rumat ja kauniit. Toki moni näistä hakee sitä tietyntyylistä naista ja arvostaa sellaista vähän snobbailevaa tyyliä, mutta kyllä silti mikä vaan kelpaa.
Samaiset tyypit voivat rakastua aidosti ja sitoutuakin. Se sitoutuminen vaan tarkoittaa, että "tämän naisen kanssa pysyn vaikka koitan toki noita kaikkia muitakin". Sen jälkeen riippuu lähinnä siitä, sietääkö se nainen moista vai ei. Yllättävän moni näyttää sietävän, vaikka tietää.
Olen niin sanotusti läheinen ystävä parin tämmöisen miehen kanssa. Ovat aikanaan mua yrittäneet, mutten suhteeseen ryhtynyt. Heillä on molemmilla koko ajan meneillään useita suhteita, joista ainakin toisen vaimo tietää (tunnen molempien vaimotkin, mutta vain toisen niin nhyvin että tiedän hänen tietävän). Tällä naisella on erittäin hyvä itsetunto, nousujohteinen kansainvälinen ura (parempi kuin miehelä) ja pari lasta. Hän tietää takuuvarmasti myös sen, että lopppupeleissä hän pärjää yksin paremmin kuin mies, ja että miehellä ei missään tilanteessa ole varaa jättää häntä, mutta hän voi jättää miehen koska huvittaa. Luulen että hän tykkää vallantunteesta.
Itse en pelimiestä ottaisi. Onhan siinä jännitystä ja osaahan se tehdä tyylillä minkä tekee, mutta mä tykkään tylsemmistä ja aidommista tapauksista. Sitä paitsi nämä kaksi, jotka tunnen, on sen pelimiehen tyylikkään kuoren alla oikeasti aika huonoitsetuntoisia ja epävarmoja wanna-be snobeja.
Kaikki käy. Eivät ihastu. Ovat psykopaatteja ts. narsistisia, joilla on luonnehäiriö.
Eivät pysty muuttumaan, ennen kuin ite ovat ongelmansa tiedostaneet. Eivät yleensä tiedosta.
Neuvoisin pysymään helevetin kaukana pelimiehistä!
Ainakin osaavat sulavasti esittää ihastumista...