Onko nyt jotain pitkä kestoista paskatautia liikkeellä vai mitä tämä on? ov
Tätä on kestänyt nyt 10 päivää. "Ekana" päivänä maha oli hiton kipeä (en kyllä ollut ehtinyt syödä sinä päivänä kunnolla) ja illalla tuli sitten kurapaskat.
Ja tuosta päivästä lähtien maha on ollut enempi ja vähempi sekaisin. Välissä on ollut pari päivää, jolloin ei ole tullut kuraa vaan ihan normaalit "köntsät". Mutta sitten taas kuraa, kuraa, kuraa.
Vatsaa ei koske, vessaan ei ole kiire, vaikka oliskin löysää, mitään vesiripulia ei ole tullut jne. Tänään kyllä kävi niin, että heräsin hassuun tunteeseen ja kun menin vessaan, pöksyissä olikin paskaa :( Vatsaa ei kuitenkaan koskenut tuolloin ym. Ja pönttöön tulikin sitten isot löysät. Myöhemmin tuli kuitenkin ihan normi köntsät.
Siis mitä helvettiä tämä on? Paskatautia? Vai jotain muuta? Kohta menee totaallisesti hermot.
Kommentit (11)
illalla en meinannut unta saada. Aamulla klo 6 heräsin kakkahätään ja kuheisiin kramppeihin. Tänään onkin ollut kaamea paskatauti, huoh. Siis voi kestää 10 PÄIVÄÄ?! :-(
Meillä (5-henkinen) perhe tuota sairastettiin yhteensä varmaan kuukauden verran. Itse kyllä säästyin.
Ei sentään onneksi kaikki yhtä aikaa!
Ei sentään onneksi kaikki yhtä aikaa!
Kuinka kauan teillä kesti tuo per henkilö? Noin suunnilleen?
oikein hankitte? Meillä ei koskaan ole moisia ollut. Ja kaksi päiväkodissa olevaa lasta kuitenkin perheessä...
oikein hankitte? Meillä ei koskaan ole moisia ollut. Ja kaksi päiväkodissa olevaa lasta kuitenkin perheessä...
yhden rotaviruksen, jonka sain perheeltä, jossa olin töissä + toisen paskataudin, jonka sain siskon perheeltä (kiitos sille, kun ei ilmoittanut, että kummipoika oli oksentanut edellisenä iltana/yönä ennen synttäreitä). Lapsena olen sairastanut varmaankin kerran tai kaks mahataudin.
ap
kesti ikuisuuden, eikä tiennyt koska voisi vierailla kun aina alkoi heillä uudestaa :(
Oireet vaihteli, kipein meillä taisi olla mies mutta hänkin enimmäkseen vain väsynyt. Lapset oli ripulia lukuunottamatta ihan jalkeilla.
vielä saanut tautia. *koputtaa puuta*. En tiedä, että mistä mä tämän olen saanut. Asutaan kaakossa.
ap
kahden seuraavan vuoden aikana vatsatauti 7 kertaa :( Oli kyllä niin tuskaa, että...
paskalla ei tartte käydä kuin max kolme-neljä kertaa päivässä (normaalisti käyn kerran, joskus kaks).ap