Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN MULLA VOI OLLA NÄIN IDIOOTTI MIES???

Vierailija
30.08.2009 |

Nyt ottaa ihan sikana päähän....ja tuntuu ,että tätä vihan ja hermon tunnetta ei kestä ....kiehuuun...

Mies ollut metsästysreissulla jo 8 yötä ja alunperinkään ei ole minulta kysynyt mitään ,että sopisoko minulle ,että hän menee ja vielä noin pitkäksi aikaa... Meillä siis kolme pientä lasta ja muutaman viikon päästä syntymässä neljäs... Tänään siis tulee ja mulla on jo niiin hermot kireellä että huh...

Miten ensinnäkin perheellinen mies lähtee noin pitkäks aikaa reissuun ja pah luulee ,että odotetaan sitä hyvillä mielin kotiin....en todellakaan!Joka päiväset hänen yhteyden otot olen ollut hänelle hermona,koska en tykkää että hän lähtee noin pitkäksi aikaa pois.Tänään laitoinkin hänelle viestiä,että jatkossa eletään ihan omaa elämää....,että rakkautta ei multa saa ja voi etsiä sitä ihan muualta! Ajattelin häippästä heti kun herra suvaitsee saapua! ja ei viel mitään hänellä on toinen viikon reissu jo suunniteltu muutaman kuukauden päähän....

Mitä tekisitte tässä tilanteessa???

Ei oo mulla noin pitkäks aikaa ikinä mahkuja lähtä yksin ja en tiedä haluaisinkokaan.Minulle riittää viikonloppureissut ja muutaman päivän reissut.

Mitä te tekisitte ,kun olette ihan hermona ja kun mies tulee...??? ehdotuksia

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten sanottaisiin että yleistää ei saa, mutta kuvio on tuttu.

Aletaan opiston jälkeen seurustelemaan siinä 17-vuotiaana. Sitten nopsaan kihloihin ja siitä sitten pika pikaa naimisiin, kun alkaa seksuaaliset halut käymään liian koviksi ja pakko on päästä hommiin. Tietenkin molemmat ovat asuneet tähän saakka kotonaan ja siitä sitten asumaan ensimmäistä kertaa itsenäisesti ja suurperhettä perustamaan.

Kun niitä lapsia sitten alkaa tulla, niin voipi hyvin käydä niin että mies huomaa että hän pääseekin helpolla siitä sirkuksesta pois, kun vaimohan se on joka niitä lapsia pääasiassa hoitelee. Kun hoitelee kodinkin siinä sivussa.

On niin hirveän hieno tuo vanhoillislestadiolaisuus, että kertakaikkiaan.

Vierailija
42/46 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän eri mieltä :) Ja huomauttaisin myös että opiston käy vain murto-osa meikäläisistä.

kaikella ystävyydellä, hieman huvittunut lestadiolanen :)

kun sitten sanottaisiin että yleistää ei saa, mutta kuvio on tuttu. Aletaan opiston jälkeen seurustelemaan siinä 17-vuotiaana. Sitten nopsaan kihloihin ja siitä sitten pika pikaa naimisiin, kun alkaa seksuaaliset halut käymään liian koviksi ja pakko on päästä hommiin. Tietenkin molemmat ovat asuneet tähän saakka kotonaan ja siitä sitten asumaan ensimmäistä kertaa itsenäisesti ja suurperhettä perustamaan. Kun niitä lapsia sitten alkaa tulla, niin voipi hyvin käydä niin että mies huomaa että hän pääseekin helpolla siitä sirkuksesta pois, kun vaimohan se on joka niitä lapsia pääasiassa hoitelee. Kun hoitelee kodinkin siinä sivussa. On niin hirveän hieno tuo vanhoillislestadiolaisuus, että kertakaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 sinulla oli ihan hyviä ideoita,en tuohtunut sinun kommenttiisi...

vaan tuo 28,lla todella lapsellinen kommentti

ja sori vaan en ole vanhoillislestadiolainen ja en ymmärrä mitä se liittyy tähän juttuu....

Vierailija
44/46 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoamalla ap ei saa tahtoaan läpi. Parempi on ottaa mies vastaan sopuisasti ja kertoa heti ensimmäisenä iltana, että nyt on neuvottelun paikka, aiheena molempien ajankäyttö. Siten sovitaan ilta, jolloin neuvotellaan rauhassa. Ap antaa miehelle tehtäväksi organisoida, millä tavalla ap saa yhtä paljon vapaata kuin hän itse saa, tai kehittää muita ehdotuksia, miten asia hoidetaan.

Jos tavoitteena on jatkaa parisuhteessa ja olla vielä onnellinenkin, ei auta yhtään aloittaa repimistä. Kostaminenkaan ei vie myönteiseen lopputulokseen. Ennen jokaista liikettä pitäisi miettiä, rakentaako se perhettä vai repiikö se.

Yksinhuoltajana olisi varmasti vielä ankeampaa.

Vierailija
45/46 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa alkaa, vai? Ja luvan kanssa annat hänen etsiä rakkautta muualta? En tiennyt, että teillä menee noin huonosti...

Vierailija
46/46 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kysyt asiallisesti&ystävällisesti onko hänellä ideoita kuinka sinä saat 8 pv vapaata, että on vastavuoroista!! jos hänellä ei ole ideoita niin sanot että keksit kyllä itsekin jotain ja ilmotat miehelles että seuraavat 8 iltaa olet menossa.

ja sitten keksit itselles iltaohjelmaa tosiaan kahdeksana peräkkäisenä iltana!! olet poissa niin kauan että hoitaa kaikki muksut nukkumaan.. meet kaverilles kylään teelle, kahvilaan, lenkille, uimaan, kirjastoon, museoon minne nyt keksitkin!!

veikkaampa että kun oot kolme iltaa ollut menossa niin mies tajuaa! tai sittenei :O

varaa ap viikon matka vaikka etelään, tai mee sukuloimaan tai kaverin luo, kerrankin ilman lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi