Meillä oli nyt illalla vieraita... lapsia oli 36 ja
aikuisia yhteensä yhdeksän... mieädn perhe mukaanluettuna.
Oli hauska ilta, pitkästä aikaa oli pyydetty useampi perhe kerralla ja saatiin hyvät keskustelut.
Lapset leikki nätisti, eikä meteli ollut paha.
vaikka pieniäkin lapsia oli tosiaan parisenkymmentä.
Lapset oli iältään 1kk ja 16v väliltä.
Onko muilla ollut vieraita tänään?
Kommentit (9)
Meniköhän toi lasten lukumäärä nyt vähän Porvoon mitalla.
Meniköhän toi lasten lukumäärä nyt vähän Porvoon mitalla.
aika reilusti oli lapsia, mulla ja mun sisaruksilla on yhteensä 14 lasta, ikähaitarin ollessa 4kk-12v, ja silloin kun koko porukka kokoontuu on hulina melkoinen. Toki lasten iät painottuvat pääasiassa välille 4kk-2v.
Teidän vierailla on ilmeisesti kaikilla suuret perheet, kun aikuisia oli noin vähän ja lapset aika vanhoja, sillä ainakaan meidän perhetapaamisissa harvoin voi sanoa, että voi jutella kunnolla ;)
tosin oli meillä suunnilleen samanlaisia vierasmääriä jo edellisessää kodissa joka oli vain 125m2
Tajusin just äsken että laskin lapsimäärään väärin. Lapsia olikin vain 35, jos meidän masuvauvaaa ei lasketa.
Osa perheistä oli isoja, 10 ja 9 lasta, meillä on 7 ja 2 kahdessa kylässä olleessa perheessä 3 molemmissa. Lisäksi oli 3 lasta perheestä jotka myös oli kutsuttu, mutta vanhemmat eivät päässeet tulemaan.
Hulina ei oikeesti ollu mikään paha. Ainut 'kiire' tuli silloin kun lapset tuli syömään ja piti lisätä tarjoomisia aika vauhdilla.
Seisova pöytä toimii muuten tosi hyvin kun isot lapset voi syödä missä haluaa ja pienet syövät pöydän äääressä.
Mä vaan en opi ikiä et ruokaa ei tarvi varata ihan hirveitä määriä. Voitais kutsua saman verran sakkia huomenna eikä tarviis keksiä muuta tarjottavaa kuin tämän päivän 'jämät', mut tuskin me huomenna ainakaan ihan näin isoa porukka kutsutaan... saa nähdä.
ap
Olisiko suvaitsevaisuudessasi ja erilaisuuden ymmärtämisessä parannettavaa..
no, et sä varmaan pahalla.
Ja tykkää joskus olla väenpaljoudessa.
KYllä sellainen sitä rauhaa ja hiljaisuuttakin kaipaa, ja sitä saa.
Pääsisikö yh ja yksi lapsi tuohon porukkaan mukaan?
teillä on siis ollut hulinaa tänään ja iso asunto ilmeisesti? Kuopuksella oli kaveri kylässä sekä esikoisella 2 kaveria yökylässä - siinä meidän vieraat tälle päivää. Huomenna ollaan ihan oman perheen kesken.