Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertailin tässä lasten päiväunien aikana Huuto.net:n tuloja

Vierailija
29.08.2009 |

Ei nyt ollut parempaakaan tekemistä, niin rupasin katsomaan, että tienaavatko ihmiset todellakin satoja euroja päivässä/viikossa myymällä Huuto.net:ssa lastenvaatteeita, oli ne sitten etittäin vähän käytettyjä ja trokaamistarkoituksella myynnissä.

Sieltähän näkee kunkin nimimerkin noin kahden edellisen kuukauden myynnin. Ja löysin kahden tunnin surffailun jälkeen yhden joka oli saanut vaatepaketista yli 200 euroa kerralla ja toisen joka oli kolmella paketilla tienannut n. 150 euroa.

Tietty tuossa ajassa ei ehdi läheskään kaikkia myyjiä käydä läpi, mutta aikamoista liiottelua joillakin nuo täällä av:ssa ilmoitetut tulot. Suurin osa oli tienannut n. 10 euroa /paketti tai sitten HV oli laitettu niin korkeaksi, että itse olisin kyllä ollut tosi tyytyväinen jo huudettuun hintaan.

Epäilen, että täälläkin käyty keskustelu Huuto.net trokareista ja 8-10 välikausihaalarin ja 12 farkkujen/lapsi omistajien myynti vähenee. Ei ihmiset halua maksaa ylihintaa kuitenkin käytetyistä vaatteista, joista ei edes voi reklamoida, kuten täysin uusista, jos niistä löytyy jotain vikaa.

Sinällään itselle on aivan sama, mihin hintaan kukin vaatteensa yrittää Huuto.net:ssa myydä. Ei siinä hommassa taida kuitenkaan päästä kuin muutaman kymmenen sentin tuntituloille. Tosi ihmettelen niitä, jotka sanovat olevansa 'köyhiä' ja näin tienaavansa muutaman euron, niin kuinka on varaa laittaa noin 1000 euroa puoleksi vuodeksi jemmaan.

Omien lasten vaatteet ostan tarpeen mukaan seuraavaa sesonkia varten alesta ja yleensä kaikki tulee kuluttelua siihen malliin, ettei myytävää edes jää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oman perheen vaatteilla (ei trokattu) 351 e. Ja en oo laskenut niitä mitkä on vielä auki, + en ole vielä myynyt kaikkia (1 kosteussuojattu talvihaalari + pari sadetakkia + välikausivaatteita on vielä laittamatta + jouluiset vaatteet ja ihan talvivaatteet).

Tuossa on ollut 4 pakettia (kallein meni 71 e) + kenkiä + muutamia yksittäisiä vaatteita.

Ei oo 12 farkkua jne., ja kyseessä on oikeastaan kahden lapsen vaatteet, isomman jolta on ollut yksi pienehkö paketti + t-paita erikseen ja pienemmän, jolta olen myynyt noin 80-98 vaatteita.

En oo tuntipalkkaa laskenut, mutta kyllä noilla ostaa jo hyvät talvikengät kummallekin + jää rahaa ostaa alesta seuraavan kauden vaatteita. Nyt on jo täksi syksyksi ja talveksi + ensi kevääksi ulkovaatteet.

Mä olen myös huutanut, mutta itse olen aika pihi ja isonkin paketin kipuraja on kyllä noin 50 e, joten olen usein joutunut luovuttamaan.

Vierailija
2/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oman perheen vaatteilla (ei trokattu) 351 e. Ja en oo laskenut niitä mitkä on vielä auki, + en ole vielä myynyt kaikkia (1 kosteussuojattu talvihaalari + pari sadetakkia + välikausivaatteita on vielä laittamatta + jouluiset vaatteet ja ihan talvivaatteet).

Tuossa on ollut 4 pakettia (kallein meni 71 e) + kenkiä + muutamia yksittäisiä vaatteita.

Ei oo 12 farkkua jne., ja kyseessä on oikeastaan kahden lapsen vaatteet, isomman jolta on ollut yksi pienehkö paketti + t-paita erikseen ja pienemmän, jolta olen myynyt noin 80-98 vaatteita.

En oo tuntipalkkaa laskenut, mutta kyllä noilla ostaa jo hyvät talvikengät kummallekin + jää rahaa ostaa alesta seuraavan kauden vaatteita. Nyt on jo täksi syksyksi ja talveksi + ensi kevääksi ulkovaatteet.

Mä olen myös huutanut, mutta itse olen aika pihi ja isonkin paketin kipuraja on kyllä noin 50 e, joten olen usein joutunut luovuttamaan.

Tavarahan on alunperin ostettu, ja nyt olet vain saanut osan rahoista takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kuukauden aikana tullut reilu 800 euroa. Suurin osa ihan perheen käyttämiä tavaroita, muutamia uusia mitkä on jääneet käyttämättä. Ei kai siinä varsinaista tienaamista pahemmin ole, mutta monesti saan takaisin sen mitä olen uutena maksanut. Mutta toki monissa kohteissa tulee takkiinkin.

Vierailija
4/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon myynyt kuukauden. Eli tuo on yhden kuukauden tulo, mutta ei mulla joka kuuksi oo niitä vaatteita noin paljoa. Syyskuussa myyn ne talvikuteet ja loput syysvaatteet. Lokakuussa jouluiset.

Tammialeiden jälkeen myyn kevät-välikausivaatteet, kesävaatteet, ja esim. tän kesän/syksyn päiväkodin ulkoiluhousut (verkkarit ym.), isomman tytön pieneksi jääneet vaatteet + tän kesän ja syksyn kengät.

Ja kohta kun syksy tulee kunnolla, laitan heti yhden paketin nyt käytössä olevista, koska nuorempi veti jonkun spurtin just, ja monet pitkähihaiset paidat on liian lyhyitä talvikäyttöön hänelle, ja sisähousuja on jäänyt lyhyiksi myös. Sellaisen "päiväkodin sisävaatteet koko 98-104"-paketin.

Vierailija
5/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa toki ostettu joskus ja nyt saa osan takaisin.

Mutta kun ostan alesta, niin esim. kävi niin, että hyviin merkkikenkiin tuli kaikkiin niin hyvin huutoja, että maksoin itse vähemmän. Myös jotkut haalarit menivät kalliimmalla kuin itse maksoin, osa kalliista vaatteista on saatu lahjaksi jne.

Mutta uskon että kaikki noi vaatteet ja kengät yhteensä ovat mulle maksaneet enemmän kuin 351 e. Mutta tuskin enempää kuin 450-500. Joten hyvin sain takaisinkin.

Vierailija
6/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en näe sitä tienaamisena, koska myyn jo ostamiani vaatteita käytön jälkeen vain eteenpäin. Kauhistelin toisessa ketjussa sitä, miten hyvin kauppa käy ja kuinka suuria summia ihmiset ovat valmiita käytetyistä vaatteista maksamaan. Muutamista vaatteista olen saanut saman kuin mitä olen maksanut (ja meillä vaate on ollut käytössä).

Yhden päivän myynnistä tuli 100e. Ja nyt avoinna olevissa on huutoja jo n. 300e euron edestä, kaikki sulkeutuvat 1,5 viikon sisällä ja tällä vauhdilla huutoja tulee vielä paljon lisää.

Tosin välissä minulla kuukausia ette myy mitään.

Vierailija
7/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on "yhdellä lapsella ollut" :DDD

Vierailija
8/8 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myytiin viime vuoden keväällä 1000 eurolla, kun mä olin hoitovapaalla. Sama juttu viime syksynä, kun mies oli hoitovapaalla. Tämän vuoden keväällä myytiin yhdessä kuussa 1000 eurolla. Ja nyt auki olevissa kohteissamme on yli 350 eurolla jo huutoja, vaikka yhtään ei ole mennyt vielä edes kiinni.

Yksikään noista ei ole tuottoa, mutta minusta on ihanaa, kun saa pistää kiertoon hyväkuntoista vaatetta jollekin toiselle. Meillä kun kierrättäminen perheen sisällä ei onnistu yhtään tai ehkä 1-2% vaatteista säästetään pienemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi