Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla poikkeuksellisen kaunis?

Vierailija
29.08.2009 |

Tuleeko ihmiset päiväittäin päivittelemään kauneuttanne, juokseeko kaikki kulmakunnan miehet perässä, vihaako muut naiset teitä, saatteko kaiken minkä haluatte jne?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa samanlainen tavis kun muutkin ja sitten hoomoilasena ihmettelee joidenkin kateutta.

Vierailija
2/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun sen on vihdoin alkanut sisäistää niin se pikkuhiljaa rapisee pois :) Miehet aikalailla juoksee perässä, kyllä... mutta monesti käy niin että joku kuolaa perään ja sitten kun tutustuu vähän enemmän niin ei sitä enää kiinnostakaan. Olen varmaan sitten niin tylsä :/ En ole onneksi huomannut kauheasti kateutta tai vihaa, ylpeänä minua usein kyllä pidetään. Olen aika hiljainen ja ujo ja se käsitetään ylpeydeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ihmisiä on paljon. Joudun aina tekemään paljon töitä sen eteen että tutustun ihmisiin. Ihmisillä menee kauan aikaa huomata se, että olen oikeasti tosi kiva, enkä joku bimbo ulkonäkökeskeinen ihminen.

Monet ovat kateellisia ja siten myös tosi ilkeitä.

Välillä ärsyttää, kun kaupoissa tms. ihmiset tuijottaa, etenkin miehet. Baareissa saa osakseen seksuaalista häirintää ja joskus joku on tullut kysymään paljonko maksaa (en pukeudu paljastavasti). Monet miehet käyvät päälle, suutelevat tms ihan yhtäkkiä.

Ei se kauneus aina kivaakaan ole. On kiva olla tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, mutta ei siitä muuta hyötyä sitten ole ollutkaan. Sitäpaitsi kauniitkin löytävät paljon vikoja itsestään.

Vierailija
4/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina kateellisia. Ainakin kovin moni. Harvan naisen itsetunto on niin hyvä, että kestäisi sitä kun kaveri saa aina paljon huomiota vaikka olisi kuinka nöyrä tahansa. Selkäänpuukottamista ja paskanjauhamista.

Aina pidetään tyhmänä. Kuitenkin jos osoitat olevasi jossain hyvä, olet myös automaattisesti ylpeä ja itserakasa. Jos teet virheitä ja olet niinkuin muutkin ihmiset ja olet inhimillinen, oletkin yhtäkkiä tyhmä.

Miehet kuolaa niin kauan kun niille on kiva. Sitten kun et olekaan kaikille heti antava patja niin oletkin ylpeä paskiainen jolle ei kelpaa mikään. Jos haluat valita itse seurasi olet aina ylpeä paskiainen ja luulet olevasi muita parempi.

Yeah, tosi kivaa...

Vierailija
5/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain parikymppisenä jatkuvasti ihailuja kauneudestani tutuilta ja tuntemattomilta, miehiltä ja naisilta. Ja tottakai se tuntui hyvältä. Mutta oli myös välillä vaivaannuttavaa. Ajattelin, että keksikää välillä jotain muuta.

Minulle tuli myös tarve näyttää, että olen älykäs, enkä mikään tyhjäpää. Ravintolassa miesten päät kääntyivät ja naiset mittailivat katseillaan. Isorintainen kun olen, niin tuntui tosi inhottavalta, kun tunsi miesten katseiden kulkevan väliä rinnat-kasvot. Ohi kävellessäni myös kuulin kommentteja, että onpa hyvännäköinen tai kato mitkä rinnat tai mikä perse. Ei aina tuntunut välttämättä aina kovin kivalta. Tunsin itseni esineeksi.

Nooh, nyt olen 15 vuotta vanhempi ja 10 kg lihavampi. Eikä enää korviini kuulu vastaavia kommentteja. Olen kuitenkin ihan nätti edelleen, mutta vartaloni kanssa on komplekseja. En tunne itseäni kauniiksi lihavampana.

Vierailija
6/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta on, 45v

Vierailija
7/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tähän ole tullut enempää vastauksia.

Kaikiss aketjuissa av.Laiste on aina ihan käsittämättömän hyvännnäköisiä ja tyylikkäitä.

Jokin aika sitten oli ketju, jossa kysyttiin ketä julkisuuden henkilö muistutat ja joukossa olivat mm. Jennifer Aniston, Angelina Jolie, Cameron Diaz, Penelope Cruz ja Julia Roberts, Suvi Miinala, Karita Tykkä jne. jne. Noiden gallupien perusteella luulisi että Suomesta tulisi Miss Universumeja aika tiheään.

Vierailija
8/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat joskus olleet yllättävän tylyjä. Miehiltä saa paljon huomiota, yleensä ihan kivaa ja hienovaraista, mutta jos tulevat torjutuiksi, hekin ilkeilevät. Tyhmänä minua ei ole opiskelijapiireissä pidetty. Kaverit olivat joskus sinkkuaikoina kateellisia kun vedin puoleeni miehiä. Jotkut alkavat myös jäljitellä pukeutumistani tms.

Vierailija
9/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivit hiukan sekosivat:

Eli tarkoitin: Yleensä kaikissa gallupketjuissa av:laiset ovat olleet ihan käsittämättömän hyvännäköisiä ja tyylikkäitä....

Vierailija
10/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivit hiukan sekosivat:

Eli tarkoitin: Yleensä kaikissa gallupketjuissa av:laiset ovat olleet ihan käsittämättömän hyvännäköisiä ja tyylikkäitä....

ja myös sikarikkaita. On yllättävää, kuinka paljon täällä(kin) on sellaisia leuhkimisviestejä, jotka on kirjoitettu saadakseen muut kateellisiksi.

Jos takkoja ollaan, on täällä myös tasapuolisuuden nimissä ulkonäöstään leikkiä laskevia ihmisiäkin.

Vierailija
11/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä itse en koskaan tajunut olevani millään tavalla poikkeuksellisen kaunis.

Minua nolotti, kun miehet tuijottivat kadulla - ravintoloissa en paljon käynyt, mutta silloin harvoin kun sinne eksyin, joivat miehet ensiksi itsensä kaatokänniin ja parveilivat sitten ympärilläni - ihmettelin, mikä vika minussa on, kun muiden tyttöjen ympärillä oli melko selväpäisiäkin miehiä...

Niin ja useimmat naiset suhtautuivat minuun myrkyllisesti. Pelkäsivät kai, että vamppaan heiltä miehensä.

Pahinta oli, kun miehet huokailivat vaimoilleen/tyttöystävilleen: "mikset voi olla kuten X". Ja viittasivat ketaleet niin ulkonäköön kuin luonteeseenkin. Muutamat erittäin hyvällä itsetunnolla varustetut ystäväni jaksoivat naureskella, muut muuttuivat hyytäväksi minua kohtaan...

Luulin aina, että olen varmaan jollakin tavalla kummallinen, haiseva tai muuten vain pöhkö, kun niin monet ihmiset käyttäytyivät oudosti seurassani.

Yritin muuttua entistä ystävällisemmäksi, siistimmäksi ja seurapiirikelpoisemmaksi ja tavallisemmaksi ja vaikka mitä, vaan ei.

Tätä nykyä en vaivaudu yrittää miellyttää inhottavia ihmisiä - jos ulkonäköni on heille ongelma, niin olkoon, pidän mieluummin ne harvemmat, mutta hyvät ystävät tai olen yksin.

Minä en ulkonäölleni mahda mitään enkä ala silpoa itseäni toisten kompleksien takia.

Vierailija
12/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pienessä porukassa juttelin miespuolisen henkilön kanssa ja sanoi ettei aluksi edes viittinyt tulla juttelemaan, kun vaikutin sellaiselta ettei (mua) vois vähempää kiinnostaa!

Oikeesti tilanne oli niin hassu, kun itse olen niin ujo että pysyttelin vaan taka-alalla, vaikka olin hyvinkin kiinnostunut kyseisestä tyypistä ja sit toinen käsitti ihan jotain muuta..

Vierailija
13/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pienessä porukassa juttelin miespuolisen henkilön kanssa ja sanoi ettei aluksi edes viittinyt tulla juttelemaan, kun vaikutin sellaiselta ettei (mua) vois vähempää kiinnostaa! Oikeesti tilanne oli niin hassu, kun itse olen niin ujo että pysyttelin vaan taka-alalla, vaikka olin hyvinkin kiinnostunut kyseisestä tyypistä ja sit toinen käsitti ihan jotain muuta..

Vierailija
14/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon näitä "poikkeuksellisen kauniita" :D

Tai luuleekö nämä ihan oikeasti olevansa niitä jos on esim. isot tissit.

Olen ihan tavallisen näköinen ja kyllä minullakin on kännisiä miehiä pyörinyt ympärillä ja kateellisia naisia olen tavannut.

Ja entäs eräs kaverini. Aika tavallisen näköinen, ylipainoinen, mutta jumalaton säpinä hänen ympärillään kun hän meni kapakkaan. Miestä lappoi ympärillä.

Minusta moni kuvittelee olevansa poikkeuksellisen kaunis ja siksi on ylimielinen. Sen takia näihin tavallisen näköisiin talliaisiin suhtaudutaan vähän kylmästi. Ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva mimmi ei oikein herätä lämpimiä tunteita.

Vierailija
15/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

allekirjoitan tän ihan täysin! Itsekin olen vielä melko ujo perusluonteeltani, minkä vuoksi muakin on aina luultu erittäin ylpeäksi. Nyt kun ikää on tullut ja kauneus alkaa kadota, olen tavallaan helpottunut. Enää ei tarvitse päteä kaikilla muilla tavoilla tullakseen hyväksytyksi. Toisaalta on tuskallista huomata, kuinka kauneus todellakin on katoavaista, esim. ravintolan läpi saa jo kulkea toisinaan ihan rauhassa.

Naiset on aina kateellisia. Ainakin kovin moni. Harvan naisen itsetunto on niin hyvä, että kestäisi sitä kun kaveri saa aina paljon huomiota vaikka olisi kuinka nöyrä tahansa. Selkäänpuukottamista ja paskanjauhamista. Aina pidetään tyhmänä. Kuitenkin jos osoitat olevasi jossain hyvä, olet myös automaattisesti ylpeä ja itserakasa. Jos teet virheitä ja olet niinkuin muutkin ihmiset ja olet inhimillinen, oletkin yhtäkkiä tyhmä. Miehet kuolaa niin kauan kun niille on kiva. Sitten kun et olekaan kaikille heti antava patja niin oletkin ylpeä paskiainen jolle ei kelpaa mikään. Jos haluat valita itse seurasi olet aina ylpeä paskiainen ja luulet olevasi muita parempi. Yeah, tosi kivaa...

Vierailija
16/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään meikkipytty, vaan luonnollisenakin tyrmäävä ilmestys. Ja todella fiksu ja kiva.

Olen aivan varma, että jos olisin tutustunut häneen nuorempana, olisin vihannut häntä, lue: ollut tolkuttoman kade. Nyt keski-iässä kai sitä on enemmän sinut itsensä ja maailman kanssa ja voin rehellisesti sanoa vain ihailevani häntä. Olen itse omalla vaatimattomalla tavallani viehättävä enkä halua yhtään tämän enempää huomiota ulkonäköni takia. Jos jotain kadehdin ystävältä, niin hänen nopeasti leikkaavaa älyään. Ja parasta hänessä ei suinkaan ole ulkonäkö, vaan hervoton huumorintaju!

Vierailija
17/37 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän tuossa ylhäällä just sanottiin, että tavallisen näköisillä naisilla on miehiä pörräämässä ympärillä muulloinkin kuin kännissä - sun iloisenpulska ystävättäresi kuuluu sitten taas siihen kategoriaan, jota ei tarvitse "pelätä".

En usko, että kukaan meistä "jumalaisen kauniista nasesta" pitää itseään rintojen takia kauniina, rinnat kun yleensä eivät ole näkyvissä kaupungilla kuljettaessa ja liivien valinnalla voi tehdä paljon muokatakseen muotojaan. Mutta tietenkin, jos sinulla on lattarinnat tai roikkuvat pussit, on rinnat itselläsi mielessä heti ensimmäiseksi.

Mitä tulee ylimielisyyteen, voi siihen aina vedota, tai siihen, että jossakin ihmisessä vain on epämiellyttävä vibra. Silloin ei tarvitse tunnustaa itselleen saatika muille, että on itse saatanan kade ja epäluotettava kaveri.

Hyvää jatkoelämää sulle vain - tiedän, miltä sinusta tuntuu nyt ja sääli vain, tiedän, miltä sinusta tuntuu tulevaisuudessa, eikä elämäsi todellakaan tule olemaan jatkossa parempi. Sorry vaan.

paljon näitä "poikkeuksellisen kauniita" :D Tai luuleekö nämä ihan oikeasti olevansa niitä jos on esim. isot tissit. Olen ihan tavallisen näköinen ja kyllä minullakin on kännisiä miehiä pyörinyt ympärillä ja kateellisia naisia olen tavannut. Ja entäs eräs kaverini. Aika tavallisen näköinen, ylipainoinen, mutta jumalaton säpinä hänen ympärillään kun hän meni kapakkaan. Miestä lappoi ympärillä. Minusta moni kuvittelee olevansa poikkeuksellisen kaunis ja siksi on ylimielinen. Sen takia näihin tavallisen näköisiin talliaisiin suhtaudutaan vähän kylmästi. Ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva mimmi ei oikein herätä lämpimiä tunteita.

Vierailija
18/37 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen verran kauan olen jo tämän maapallon teitä tallannut, että huvittaa nämä jumalaisen kauniiksi itseään luulevat:D

Yleensä nämä ovat joko helpon näköisiä naisia, jotka ovat hurmaantuneet siihen kun kännikalat yrittää saada heiltä helpolla pillua. Luulevat olevansa siksi niin kamalan kauniita. Tai sitten on näitä ylimielisiä, narsistisia naisia, jotka yrittävät pokata kaikkien kavereidensa poikaystävät ja sitten tuiskivat, että ei ole ystäviä siksi kun olen niin upea ja kaikki ovat niin kateellisia.

Jos todella luulee itseään jumalaisen kauniiksi kun kännikalat yrittää saada pillua ja kapakassa kakki katsoo, kannattaa hiukan miettiä sitä kauneuden merkitystä. Jos on helpon näköinen, se ei meinaa, että olisi kaunis. Kännikalat yleensä yrittävät juuri niitä, joilta kuvittelevat pillua helposti saavansa.

Ja tyrkyistä nyt ei yleensä muutenkaan tykätä. Näitä pimuja on aina ollut, jotka kuvittelevat itsesään liikoja ja joille raukoille nauretaan selän taana. He kohtelevat ystäviään paskasti ja ovat yrittämässä kavereidensa poikaystäviä heti kun pystyvät tyyliin "eihän kaverini ymmärrä sua, olenhan kauniimpi ja multa sais helposti"

Sen verran kauan olen tallannut näitä polkuja, että se kapakkakauneus katoaa äkkiä. Todellinen kauneus on ihan jossain muualla kuin kännisten miesten kähminnöissä.

Hyvää jatkoelämää sulle vain - tiedän, miltä sinusta tuntuu nyt ja sääli vain, tiedän, miltä sinusta tuntuu tulevaisuudessa, eikä elämäsi todellakaan tule olemaan jatkossa parempi. Sorry vaan.

paljon näitä "poikkeuksellisen kauniita" :D Tai luuleekö nämä ihan oikeasti olevansa niitä jos on esim. isot tissit. Olen ihan tavallisen näköinen ja kyllä minullakin on kännisiä miehiä pyörinyt ympärillä ja kateellisia naisia olen tavannut. Ja entäs eräs kaverini. Aika tavallisen näköinen, ylipainoinen, mutta jumalaton säpinä hänen ympärillään kun hän meni kapakkaan. Miestä lappoi ympärillä. Minusta moni kuvittelee olevansa poikkeuksellisen kaunis ja siksi on ylimielinen. Sen takia näihin tavallisen näköisiin talliaisiin suhtaudutaan vähän kylmästi. Ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva mimmi ei oikein herätä lämpimiä tunteita.

Vierailija
19/37 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin tyrmäävä ilmestys. Tein sivutöinä mallin töitä ja ulkonäköäni kehuttiin. Mutta kauneus on katoavaista; nyt on painoa tullut lisää ja näytän ihan tavalliselta, nätiltä naiselta.

Eipä sitä omaa ulkonäköään osannut silloin arvostaa, nyt haikeudella joskus vanhoja kuvia katselen.

Vierailija
20/37 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvot ja nimenomaan kaunis hymy. Kyllä häntä uskaltavat miehet selvinpäinkin lähestyä, ja on hänellä tyttöystäviäkin.

Itsessäni olen kyllä huomannut kateutta häntä kohtaan, vaikka hän ei kyllä ole sitä omalla käytöksellään provosoinut.