Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Predictorilla haamu, onko ollut myöhemmin selkeä plussa?

29.08.2009 |

Luin netistä että Predictor ei ole herkimmästä päästä raskaustestejä, ja jos sillä testaa haamun, se tarkoittaa melko varmasti plussaa. Onko jollakin kokemusta? Huomenna ajattelin tehtä uuden testin ja malttamattona jo mietisteken että mahtaako tämä olla totta. Miehen mielestä viiva on selkeä, minusta vaan haamu. Menkat on vatsa päivän myöhässä mutta kierto on muutenkin epäsäännöllinen. Kaikki muut oireet jo löytyy mutta voihan ne olla vauvakuumeen tulosta:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haamu Predictorilla on yhtäkuin plussa :) Itse en saanut kyseisellä testillä koskaan plussaa. Apteekin testi toimi minulla paremmin. Testaa uudelleen niin saat itsellesi rauhan :)

Vierailija
2/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vajaan viikon kuluttua tuli oikein pirteän pinkki viiva :) Just aamulla testasin kans haamuplussan ja nyt vähän jänskättää. Muutaman päivän ajattelin odotella vielä ennen seuraavaa testausta. Mutta uskaltaisin sanoa, että onnea Marttis!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Predictorilla haamu, mutta apteekin omalla raskaustestillä selkeä plussa :)

Vierailija
4/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla täysin päinvastainen kokemus tuosta testistä. Näytti selkeän haamun, mutta EN ollut raskaana. Kaikki muut testit sitten olivatkin negoja.

Eli minä en tuon testin tuloksesta uskaltaisi onnitella. Ja itse en enää ikuna moiseen rahoja tuhlaa... (muut testit muuttuivat plussiksi kuukauden päästä, kun oikeasti olin raskaana...)

Vierailija
5/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin sanoi, Predictorin haamu on yleensä yhtä kun selkeä plussa. Pari päivää myöhemmin tein apteekin testin ja siinä oli selkeät kaksi viivaa. Eri asia on tietysti miten testiä tulkitaan. Itse kun ostin sen tuplapakkauksen, tein molemmat testit ja molemmissa oli yhtä selkeä mutta hailakka viiva.

Vierailija
6/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut negaa tuolla kyseisellä testillä vaikka kaksi muuta näytti plussaa seuraavana päivänä.

Ei ole niin herkkä testi kuin esim apteekin oma tai acon (vaihtoi nimeä kylläkin)

Mutta tuota aconia ( tai mikä nyt uusi nimi onkaan) suosittelen. Apteekista osaavat varmasti sanoa mikä on aconin uusi nimike :)