Poikaystävä pahoinpiteli, kolmas kerta toden sanoo?
Vai miten on? Nyt hakeutui hoitoon, tiedä sitten auttaako yhtään/tarpeeksi.
Pahoipitelyt ns. lieviä; nakellut mua, pitänyt ranteista istuessaan päällä, estänyt liikkumisen tai lähtemisen huoneesta. Viimeksi löi avarilla 4krt, tuli verenpurkaumia poskeen. Lisäksi on ollut mustelmia, ja repiessään vaatteet päältäni tuli verinaarmuja (ei ole raiskannut). Ja jalasta murtui joku pieni luu, ei vaatinut kipsausta, vain varaus kivun rajoissa.
Alkoa oli ottanut, mutta vain hieman.
Muuten lähes täydellinen, huomioiva ja kiltti, hyvä huumorintaju ym. Tosin on mustasukkainen ja se onkin ollut syynä kahteen kolmesta päällekäymisestä.
Toisen kerran jälkeen sanoin että saat viimeisen tilaisuuden ja hölmöyksissäni uskoin täysillä ettei tämä enää toistu.
Mutta nyt, ei ole enää kyse pelkästä periaatteesta että tämä oli viimeinen kerta. Hän "hakkasi" rakkauden minusta pois, mikään ei tunnu enää miltään. Paitsi hävettää ja tunnen itseni jotenkin rikkinäiseksi vaikka en kovin surullinen enää olekkaan.
Kommentit (27)
..että voi Luoja, älä anna minun osua kaapinkulmaan tms. Jos löisin pääni tai niskani tai selkäni, jos jäisin siihen. Mies on kuitenkin niin vahva ja minä niin kevyt ja kun hän on vielä vähän ottanut ei hän osaa arvioida voimaansa.
Ja kun se jon joka kerta pahentunut, muuttunut raaemmaksi. Jos jatkan niin tuleeko njoskus viimeinen kerta, kun hän "vahingossa" löi tai nakkaa liian lujaa ja minä kuolen?
Ap
Siis mitä vittua?
Tuo sekopää TAPPAA sinut vielä joskus. Lähde nyt kun vielä voit!
Vaikutti siltä, että olet oikeastaan jo itsekin tullut siihen tulokseen, että näin tämä ei voi jatkua. Ei se väkivalta noin vain lopu. Lähde pois!
30 cm teräinen leipäveitsi kädessä vieressäni kun nukuin. Heräsin ja veitsi oli 10 cm päässä sydämestäni. Jähmetyin paikalleni, kirjaimellisesti, tuijotin vain miestä silmiin. Hän vei veitsen pois ja tuli nukkumaan.
Tajusin, että kuolen jos en lähde. Lähdin, tein rikosilmoituksen ja selvisin mutta vuosia siihen meni ja kannan arpia sielussani.
Pakene!
-5-
Kaikki heidän lapsensa, myös isäni ovat hakaneet vaimojansa ja lapsiansa (siis minua)
Yksi näistä vaimoista on mielisairaalassa ja heidän lapsista toinen on myös siellä, toinen huoraa.
Yhden taas kaikki lapset ovat vankilassa tai kuolleita/tapettuja huumieden takia.
Oma isäni on hakannut minua, heittänyt pihalle kun menin väliin, kun pahoinpiteli äitiäni.
Minä olen kokenut kovia, tässä en ala kertomaan, mutta vieläkin, vaikka olen yli 40 v, näen painajaisia isästäni.
Kuullostaako kivalle?
mies pahoinpitely "lievästi" ensimmäisellä kerralla. Annoin naiivina anteeksi, toisella kertaa oltiin sitten 5 kuukautta sairaalassa...joten en enää ikinä antaisi YHTÄÄN kertaa anteeksi. Enkä suosittele sitä muillekaan!
joka myös bipolaarihäiriönä tunnetaan!
Aikamoista tyhmyyttä uskoa toisen valheet ja kauniit sanat jos kuitenkin hakkaa ja pahoinpitelee...se yrittää ettet lähtis! Ja varmaan ei ole viimenen kerta kun sut mukiloi!