Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonit :---D

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silikonit ja oon 18v :D Kokoa 90D

Naapurin herra 56v tykkää. :D Onko tei?

Vierailija
2/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laajennat myös aivojasi silikonilla. Katsos isot aivot = enemmän älyä. Silikonitisseillä menestyt ehkä miesmarkkinoilla, joten silikoniaivolla sitten myös työelämässä! Kannatan harkitsemaan myös silikonihauiksia, silikonivatsalihaksia ja silikonisisäelimiä. Esimerkiksi silikonikeuhkoilla voi polttaa tupakkaa vaikka kuinka ja silikonimaksalla jaksaa pidemmänkin ryyppyputken.

Niin ja tietysti tässä kaikessa sekin etu, että kuolet nuorena ja omaisesi voivat myydä ruumiisii vahamuseoon näytille - eli aika lähellä ikuista elämää kuitenkin! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakkaaksi, seiskalehteen, Tuksun tanssiryhmään jne.

Onnea elämään!

Mulla on silikonit ja oon 18v :D Kokoa 90D Naapurin herra 56v tykkää. :D Onko tei?

Vierailija
4/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitekä se nyt oli...

Sopivia ammatteja: bilehile, sinnkunainen, bb-julkkis, salarakas, viihtyvyyskonsultti (vai mitähän termiä ne eräät alan naiset käyttikään).

Vierailija
5/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F. En tajua, miksi joku ryhävalas jolla 90 cm rintojen alta ottaa jotku D-kupin silarit.

Minulla on sentään muotojakin.

Vierailija
6/6 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon provo...

Joko mieheltä/pojalta tai sitte joltai pikkutytöltä, jolla ei oo mitään hajua rintaliivien koosta... :D

Luullu raukka laittavansa jonku oikein ison koon silareille, muttei urpå ymmärtäny, et toi 90 on tosiaan rinnanympärys ja nimenomaan rinnan alta!!!

hahhah!!!