Siis miten nainen voi raiskata naisen?
Jollain dildolla, vai? Tietääkö joku tarkemmin tästä jutusta?
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nainen+pahoinpideltiin+ja+raiskattii…
Kommentit (45)
raiskauksesta naurettava, sen sijaan arpi nuorella NAISELLA maksaa 8000e...
Kuinka miehistä.
ne laulajasiskokset ovat Anne, Anneli, Anitta ja Anniina.
Se 15-vuotias voi heittää hyvästit (kuten kaikki muutkin niistä tekijöistä) kaikille työpaikoille ja luultavasti myös joillekkin opiskelupaikoille...
Se ihmispolo voi olla lopuksi ikää työkyvytön tämän trauman takia! Raiskauksen johdosta satanen, voi saatana!
Pahinta on, että nämä saastat eivät koskaan tule maksamaan edes näitä roposia. Valtionkonttori ne maksaa veronmaksajien pussista!
Rikolliset pakkotöihin! Tienaisivat siivoamalla ym. ne rahat uhreille!
Vaikka teko on käsittämätön niin kyllähän se avun soittaminen merkkaa ihan perhanasti, ei sentään jättänyt sitä kuolemaan.
Ja miten tämä asia kuuluu kasvatukseen? Aikuisia ämmiä, ne on vastuussa teoistaan -ei kasvatus tähän kuulu, mammat!
miettisitkö lainkaan, mikä meni joskus vikaan?
Kiitos kamalasti, että hakkaamisen jälkeen soittivat lanssin! Kristityn teko! Synnit anteeksi.
Vaikka teko on käsittämätön niin kyllähän se avun soittaminen merkkaa ihan perhanasti, ei sentään jättänyt sitä kuolemaan. Ja miten tämä asia kuuluu kasvatukseen? Aikuisia ämmiä, ne on vastuussa teoistaan -ei kasvatus tähän kuulu, mammat!
Ei helvetti miten sairasta. Mä kyllä häpeisin kuollakseni jo mun lapset tekisi jotain tuollaista.
Säälittäviä luusereita.
Velipuoli kuoli aikanaan huumeitten ja väkivallan kautta. En menisi ikimaailmassa syyttämään isäpuolta lapsen tekemisistä!
Maailmassa tapahtuu paljon kamalaa, miksi vanhempien syy on jos lapsesta kasvaa ihmisvihaaja tai muu poikkeava kummajainen?
Kyllä se tarttee ihmisen ottaa vastuu tekemisistään. Jos minä nyt menisin hakkaan kioskinpitäjän niin ei siitä ole vanhempani tai kummini mitenkään vastuussa, yksin minä olen vastuussa.
Kyllä se avun kutsuminen aamulla myös PELASTI sen naisen hengen. On ihmisiä jotka ei olisi niin tehnyt, jokkut olis saattanu palotella tai muuta ällöttävää.
Enempi minua alkaa etomaan että te menette kaatamaan painoa lähisukulaisille!!
32
oli ja pahasti! Hakkasiko velipuolesi ihmisiä noin? Raiskasi ja kidutti?
Empaattisten ja välittävien ihmisten kasvatit eivät toimi tuolla tavalla!!
Surullinen olen velipuolesi kohtaloon, päihteisiin on helppo sortua, varsinkin huumeisiin, joista eroon ei pääse tuosta vaan! Huumeita työnnetään joka puolelta.
Velipuoli kuoli aikanaan huumeitten ja väkivallan kautta. En menisi ikimaailmassa syyttämään isäpuolta lapsen tekemisistä! Maailmassa tapahtuu paljon kamalaa, miksi vanhempien syy on jos lapsesta kasvaa ihmisvihaaja tai muu poikkeava kummajainen? Kyllä se tarttee ihmisen ottaa vastuu tekemisistään. Jos minä nyt menisin hakkaan kioskinpitäjän niin ei siitä ole vanhempani tai kummini mitenkään vastuussa, yksin minä olen vastuussa. Kyllä se avun kutsuminen aamulla myös PELASTI sen naisen hengen. On ihmisiä jotka ei olisi niin tehnyt, jokkut olis saattanu palotella tai muuta ällöttävää. Enempi minua alkaa etomaan että te menette kaatamaan painoa lähisukulaisille!! 32
asennetta muihin lapsiin. Ollaan kutsuttu synttäreille väkivaltainen venäläispoika, ettei tuntisi syrjintää jne. Olen puhunut kaikenlaisesta vääryydestä maailmassa jne. Mutta nämä kylmät ja itsekeskeiset äidit ja isät tekevät näitä kylmiä asennevammaisia lapsia! Nuoret, jotka notkuvat kaduilla yöhön, ketään ei kiinnosta, mitä tekevät ja kenen kanssa. Heillä on pahoja ongelmia! Kukaan ei ole kertonut, mitä on rakkaus, välittäminen, huolehtiminen ja empatia. Koska heille ei ole näitä osoitettu.
Ei raiskannut eikä tappanut, mutta hänet tapettiin.
Sairaala päästi narkkarin pois omalla vastuulla ja kuoli verenmyrkytykseen seurauksena.
Noi naisetkin on käyttäny jotain aineita. Valtaosa rikoksista tehdään aineissa.
Ei se ota keneltäkään vastuuta teosta, mutta ei kukaan voi syyttää paskaa lapsuuttaan kaikesta ja saa olla paha toisille.
Velipuoleni tappajat saa olla vapaalla koska narkkari otti sairaalasta kaiken vastuun lähtiessään pois hoidosta. Joku sairas osa minusta ymmärtää tuon sairaalan vastuun pois ottamisen, eikä näin syyllisetkään ole tappajia.. Minä syytän jopa sairaalaa tapahtuneesta.
Minusta on toisalta ymmärrettävää että jos hakkaa toisen ja kutsuu avun paikalle niin se on pienempi paha kuin se että ei kutsu apua.
Eihän he koita silloin murhata naista. Näillä asioilla on ero.
Tekoa en koita ymmärtää. En ymmärrä velipuolenikaan kohtaloa.
Maailmassa on paljon pahaa. Ja käsittämättömän kamalaa on jos kaikki äidit ja isät syyttäisivät itseään tapahtuneesta: miten siitä ihanasta ekaluokkalaisesta kasvaa hirviö?
Vaikka kuinka lastaan rakastaa, koittaa auttaa, on läsnä ja rukoilee niin auttaako se?
Onko silti epäonnistunut kasvattajana?
Ei minusta.
32
saako raiskata, kidutella ja uhkailla hyvällä omatunnolla, jos muistaa soittaa ambulanssin ennen hengenlähtöä?
Sää otat ton helpon tavan syyttää: lapset on yksin, niitä ei rakasteta..
Mitä jos lasta rakastaa ja hän silti on paha aikuinen?
Tiedän ala-asteelta luokkakavereita jotka on saanut hyviä numeroita, vanhemmat on kotona, asiat hyvin ja sekaannutaan huumeisiin ja voi tapahtua kaikkea.
Mekin ollaan kutsuttu venäläinen poika synttäreille, mutta koska hän on lapseni ystävä. Ei minään sankaruuden eleenä!
32
En minä tota tarkota!!!
Mutta se on pienempi paha kuin jättää toinen kuolemaan. Niin olisi voinut käydä!
Onneksi soittivat apua, sen pitää olla rangaistusta pienentävä tekijä.
32
Olen ollut psykiatristen potilaiden kanssa tekemisissä ja todennut, että sama kaava toistuu näiden huonosti voivien nuorten kanssa: vanhemmillakin usein ongelmia.
Joskus vanhemmat rakastavia ja hyviä, silti lopputulos huono!
Muistatteko Heinon pariskunnan murhat? Hyvistä perheistä pojat olleet, rahaa ollut. Mutta riittikö välittämistä ja rakkautta?
Kyllä vankilassa olevista suurin osa on kurjista oloista lähtöisin, voi tätä tutkia itsekin! Näin se menee, halusit tai et.
Sää otat ton helpon tavan syyttää: lapset on yksin, niitä ei rakasteta.. Mitä jos lasta rakastaa ja hän silti on paha aikuinen? Tiedän ala-asteelta luokkakavereita jotka on saanut hyviä numeroita, vanhemmat on kotona, asiat hyvin ja sekaannutaan huumeisiin ja voi tapahtua kaikkea. Mekin ollaan kutsuttu venäläinen poika synttäreille, mutta koska hän on lapseni ystävä. Ei minään sankaruuden eleenä! 32
murhan.. Kamala tragedia kertakaikkiaan. Kukaan meistä ei tiedä, mitä sen pojan elämässä on tapahtunut (joka siis tappoi Eveliinan) ja miksi näin kävi! Vain lähipiiri tietää ja oikeuslaitos.
100 euron korvaus raiskauksesta... Olisiko mies joutunut maksamaan enemmän?
Vankilassa olevilla on huonoja perhetaustoja.
Sanotaanhan koulukiusaajistakin että niillä on ongelmia! :D
Olen iloinen että tästä rikoksesta laitetaan suoraan linnaan!
Mutta sinusta siis ambulanssin tilaaminen ei ole yhtään tekoa pienentävä?
Koska rikoksia tarttee miettiä kokonaisuutena ja avun soittaminen on ehdottomasti hyvä asia.
Mutta on ihmisiä joita kuinka auttaa, niin ei se tule koskaan auttamaan. Vaikka kuinka halaa ja rakastaa niin se lähtee, ei soita, ei vastaa puhelimeen.
Moni vanhempi itkee lapsensa puolesta ja pelkää. Ja sitten haukutaan ettei ole kotona vanhemmat antamassa aikaa!!
Kun kaikki ei ole niin helppoa että isä raiskaa ja äiti huutaa kun pyytää apua läksyihin.
32
Mutta voiko noin tapahtua kenelle tahansa meistä?
Että oma lapsi suuttuu ja tappaa? Tosta vaan, eikös Eveliinan tapaus ollut pikastuksissa tehty?
Onko lapsella huono perhe, ei ystäviä?
VANHEMMILLA ei aikaa jos lapsi on paha toiselle?
Mitä jos kaikkensa yrittää?
Vanhempana en hyväksy ajatusta että jos kasvatan lastani, ottasin sen vastuun aikuisena tekemistä virheistä.
Varmasti tunnen syyllisyyttä, mutta se on jokasen henk. kohtanen tunne, oikeutettu mutta ei minusta kuulu ulkopuolisten sanoa että vanhemmissa vika.
32, joka nytte menee nukkuun! Öitä.
Ei kai äipän kuvakin ollut tuolla? Mikähän noin mennyt vituralleen jos oma lapsi on sekakäyttäjä ja kiduttaa toisia :(