mies luulee tosissaan että olen pettänyt häntä,vaikken TODELLAKAAN ole.miten toimin?
mies siis luulee ja ei usko minua että en ole ikinä pettänyt häntä. tuntuu kuin syytön ihminen olisi tuomittu rikoksesta vankilaan. en tiedä voinko elää tälläisesstä suhteessa. miten saisin mieheni tajuamaan. en pysty todistamaan millään! ei vain usko sanaani. en ole ikinä pettänyt ketään enkä tule koskaan pettämäänkään,en pystyisi sellaiseen tekoon. mies ajattelee siksi näin koska kerran ystäväni kanssa menin samalla taksilla erään miehen kanssa kotia,kun mies makoi meille kyydin(asui samalla suunnalla) mies kyseli puhelinnumeroani ja pyyteli elokuviin jne ja monesti kerroin että seurustelen jne. sitten mies tuli eräspäivä minua vastaan ja kinus puh numeroani,annoin sen että lopettaisi ja ajattelin että voiha minulla miespuolisia tuttuja olla. monesti hänelle puhuin miehestäni ja lopulta laitoin välit poikki lopullisesti koska mies oli niin mustis.tyhmä olin kun annoin puhelin numeroni. sitten kerran eräs mies laittoi minulle viestin että oli kiva ilta eilen ;) oli hieman ihastunut minuun ja tällekkin kerroin että minulla on mies kotona(olin tyttöjen kanssa liikkeellä) mies luki viestin ja teki omat jotopäätöksensä. tähänkin laitoin välit poikki ettei aiheutuisi lisää harmeja...en siis todellakaan ajatellutkaan mitään pettämistä. ehkä olisi pitänyt pysyä näistä miehistä erossa ja olla puhumatta kellekkään muulle kun tytöille..tyhmä kai olin. mutta en silti pettäjä!
Kommentit (3)
Ja jos taas ei päätä luottaa, niin epäluottamus kaivaa suhteelta pohjan pois.
muuta kun on niin varma omista luuloistaan. ..
miks jakelet puhelinnumeroasi noin...